• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

-SC-

Omega
Pledge Member
Så kan det säkert vara. Är man på rea hela tiden så kanske man inte är så premium...

Fick hem denna från Gents i veckan, kanske finns nån som har användning av koden :)

B1F6F07B-7C05-4596-817B-A207618125AF.jpeg
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Så kan det säkert vara. Är man på rea hela tiden så kanske man inte är så premium...

Fick hem denna från Gents i veckan, kanske finns nån som har användning av koden :)

B1F6F07B-7C05-4596-817B-A207618125AF.jpeg
Gick precis in för att köpa ett doftljus från acqua di parma till badrummet med koden, så kommer sambon in och säger att jag kan kolla på kicks för där har hon rabatter (25%). Då får jag använda gents-koden till något annat, det är väl så det fungerar?:)

 
Testar Roja Enigma Parfum Cologne idag. Spännande öppning som påminner om Coca-Cola på ett bra sätt. Har höga förhoppningar!
Fick hem parfum-varianten i förrgår. Beställde den från Rojas hemsida. 600 spänn billigare än Gents och då får man även välja en 7,5 ml. provflaska till ett värde av £80. Den är helt otrolig, en av mina absoluta favoriter sedan några år tillbaka och kommer för evigt att finnas i min doftgarderob. Har dock inte provat parfum-cologne. Det ska bli spännande att höra vad du tycker.
 

Jarran

Omega
2-Faktor
Köpte du i butik? Har varit världens kö till LV alla gånger jag har gått förbi typ hela året. Fattar inte hur folk orkar stå och köa 😂
Ja - stod och köade och frös arselet av mig. Kändes inte 100% premium, men å andra sidan tog dom covid på största allvar. Obligatorisk spritning av händerna in i butiken, och samtlig personal hade andningsmask alternativt visir. Som vanligt mycket asiater i butiken bägge dagarna jag var där.
 
Senast ändrad:

Subby

Rolex
Sniph hade 40% på abonnemanget, de har inte så många välkända märken men för 95kr lät det ändå bra. Ska prova några månader och se, förutsatt att jag får tillbaka luktsinnet :)
 

JCE

Cartier
Någon som fått sitt paket från Spray skickat redan?
Jag har inte fått något annat än orderbekräftelsen i mailen.
1606591381852.png
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Topp