Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zadig&Voltaire?Testade This is him av Zvayjhrylv &Vthjncfty (vad den nu heter). Ok doft, men inte buy worthy imo
Ja precis!Zadig&Voltaire?
Väntar på min Angels’ share därifrån misstänker att den är slutsåld hos dem... det enda jag saknar på den sidan är aktuellt lagersaldo.Någon som fått sin Hacivat 100 ml skickad från Sprayparfums?
Jag beställde min den 25 november klockan 16.35.
Någon som fått sin Hacivat 100 ml skickad från Sprayparfums?
Märkligt!Någon som fått sin Hacivat 100 ml skickad från Sprayparfums?
Hmm... jag lade två beställningar samma dag, så de kanske skickade allt i samma paket (fick det andra skickat till mig). Blir spännande att öppna imorgon...Märkligt!
Jag beställde min Hacivat 100 ml kl 18:57 den 25e, och den skickades med UPS dagen efter. Anländer på tisdag.
Spännande! Jag gillar ju byredo, hade gärna testat deras doftljus som släpptes på IKEA men hade inte vägarna förbi... Snart anländer min Black Saffron, en av få flaskor jag har använt upp och behövt beställa en ny flaska utav.Travis Scott x Byredo på g?
Yes! Förväntad leverans för mig är på onsdag.Någon som fått sin Hacivat 100 ml skickad från Sprayparfums?
Borde vi köra Secret Santa i parymtråden?
Perfekt sätt att sprida lite doftande julglädje samt sätta snurr på dofter som inte används samt samples osv.
Låter skoj!Borde vi köra Secret Santa i parymtråden?
Perfekt sätt att sprida lite doftande julglädje samt sätta snurr på dofter som inte används samt samples osv.
Jag: undrar vart lönen tar vägen?Travis Scott x Byredo på g?
Det där känns väldigt bekant...Jag: undrar vart lönen tar vägen?
Min inbox:
Missade denna någon som hann klicka hem en?Travis Scott x Byredo på g?
Missade denna någon som hann klicka hem en?
Vilken tur att du noterade det..Öh, ja. Bokstavligen posten ovanför din.
Borde vi köra Secret Santa i parymtråden?
Haha, ja...Det där känns väldigt bekant...
Trevligt! Då kommer man själv inte få något sample av Angels Share, önskade denna.Hämtade ut mitt paket från Sprayparfums nu och de hade visst lagt båda beställningarna i samma paket. Både Hacivat och Kilian GGGB kom fram safe and sound.
Fick hem alla samples förutom Kilians Angel's Share, men fick tre stycken extra från Astrophil & Stella (första gången jag hör om detta hus).
My bad... missade Angel's share. Fick några dropparTrevligt! Då kommer man själv inte få något sample av Angels Share, önskade denna.
Vilken tur att du noterade det..
Omformulerar mig, någon som hann klicka hem parfymen.
My bad... missade Angel's share. Fick några droppar
Halvfulla samples hela bunten, men bättre än inget! I jämförelse så skickar Nose Paris däremot fulla två ml samples.