Testade den förra året i affär. Gillade den väldigt mycket!Amouage-Journey för 1450 spänn på Notino. Blev ett blindköp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testade den förra året i affär. Gillade den väldigt mycket!Amouage-Journey för 1450 spänn på Notino. Blev ett blindköp!
Haha japp och tack! Det hade fått kosta mig hus och hem@ollkli vafan, du skulle verkligen ha den där Dioren?Bevakat annonsen i 14 dagar men är inte alls rutinerad på Tradera, gick fort sista sekunden haha
Grattis![]()
Japp, stämmer!Haha japp och tack! Det hade fått kosta mig hus och hemfår den till en 2011 om jag inte har fel va?
Japp, stämmer!
Kul att den hamnade hos en KS medlem iaf![]()
Testade den förra året i affär. Gillade den väldigt mycket!
Amouage var det ju rabattkod på tidigare i veckan. Blev det billigare efter den "nya" rabatten?Satans Notino........nu finns det ju en massa på spceial igen upp till -70% bla nästan alla Montale runt 500 kr............en hel del Amouage samt bond no. 9.
Satans Notino........nu finns det ju en massa på spceial igen upp till -70% bla nästan alla Montale runt 500 kr............en hel del Amouage samt bond no. 9.
Fick dessa samples idag efter tips från er! Snabb leverans och riktigt fint presenterat. Imponerad! Får bli veckans projekt att testa och utvärdera.
![]()
FMD: Dua Fragrances - Royal Portugal
![]()
Ett blindbyte som jag inte riktigt testat då det inte känns som en vinterdoft men idag när himlen var blå och solen på g så kändes det som att det äntligen var dags. Aldrig testat inspirationen (Creed BdP) men mtp att jag verkligen gillar denna så känns det helt oundvikligt att denna nog snart får lämna för en flaska av förlagan. Bergamot, lavendel och trä, enkelt och vinnade koncept. Härlig doft som känns klassisk (gubbvarning utfärdad) och bra tryck i denna version iaf.
Äntligen kom leveransen idag.
![]()
![]()
Kan verkligen inte annat än hålla med digGillar verkligen presentationen hos både Xerjoff och Nishane. Har en softspot för presentation som känns lyxig.
![]()
Så här har jag motiverat alla mina inköpDu tar smällen nu för att minska din framtida kostnadsbas vad avser parfyminköp.
Valentino Uomo Intense, dock lär du få senaste versionen men den är väl bra den medHar Valentino nåt nice?
Ysl Y Edp. Älskar den och får alltid uppskattande komplimanger.Fick ett presentkort på en 500 kr av jobbet. Presentkortet funkar bara i butiker i kommunen. Tyvärr stänger vårt Åhlens denna veckan och allt är utsorterat, annars tänkte jag beställa ngt från Byredo och hämta ut här :/
Finns en liten lokal kosmetikahandlare som säljer parfymer från följande märken:
"Armani, Dolce & Gabbana, Marc Jacobs, Yves Saint Laurent, Escada, Bvlgari, Lancome, Versace, Clean, Hugo Boss, Burberry, Valentino, Gucci, Oscar de la Renta, Calvin Klein, Ralph Lauren, Jean Paul Gaultier, Paco Rabanne, Narciso Rodriguez, Naomi Campbell, David Beckham mfl."
Tips på vad man kan slå till på (kan såklart lägga till pengar)? Av ovanstående märken har jag: JPG le parfum, versace eros, hugo boss bottled intense och boss united, d&g light blue intense, burberry london och YSL la nuit de lhommehar haft paco rabanne privé och ysl Y edp
Har Valentino nåt nice?
Den var fin men tyckte inte den var så wow direkt. Kanske borde ge den en chans till...gjorde mig av dekanten tyvärr :/Ysl Y Edp. Älskar den och får alltid uppskattande komplimanger.
Den ska vara ganska lik Dior homme intense va?Valentino Uomo Intense, dock lär du få senaste versionen men den är väl bra den med![]()
Bvlgari Man är ju kanon tycker jag och Narciso har jag länge varit intresserad av men aldrig testat.......Fick ett presentkort på en 500 kr av jobbet. Presentkortet funkar bara i butiker i kommunen. Tyvärr stänger vårt Åhlens denna veckan och allt är utsorterat, annars tänkte jag beställa ngt från Byredo och hämta ut här :/
Finns en liten lokal kosmetikahandlare som säljer parfymer från följande märken:
"Armani, Dolce & Gabbana, Marc Jacobs, Yves Saint Laurent, Escada, Bvlgari, Lancome, Versace, Clean, Hugo Boss, Burberry, Valentino, Gucci, Oscar de la Renta, Calvin Klein, Ralph Lauren, Jean Paul Gaultier, Paco Rabanne, Narciso Rodriguez, Naomi Campbell, David Beckham mfl."
Tips på vad man kan slå till på (kan såklart lägga till pengar)? Av ovanstående märken har jag: JPG le parfum, versace eros, hugo boss bottled intense och boss united, d&g light blue intense, burberry london och YSL la nuit de lhommehar haft paco rabanne privé och ysl Y edp
Har Valentino nåt nice?
Denna?Bvlgari Man är ju kanon tycker jag och Narciso har jag länge varit intresserad av men aldrig testat.......