Samma härSnabba ryck hos Notino som redan lyckats få iväg paketet.
![Raising hands :raised_hands: 🙌](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64c.png)
![Partying face :partying_face: 🥳](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma härSnabba ryck hos Notino som redan lyckats få iväg paketet.
Dunderjuice för kommande årstid(er)!Amouage Beach Hut på 40% hos Boozt med koden 10more. Finns en sannolikhet att det halkas på tangentbordet igen..
What? Vad har jag missat...Sjukt sorgligt om det blir så vilket jag absolut inte hoppas. Ska prata med facket imorgon och se vad de säger. I värsta fall så fortsätter jag med ”mildare” dofter eller så säger jag till chefen att jag absolut slutar använda parfym om ”kärringen” som klagat på mig. slutar bolma som en skorsten
.
What? Vad har jag missat...
Hon vill ligga med dig. Solklart!Kortfattad version. En kollega tycker jag luktar alldeles för mycket parfym så hon har klagat till chefen att hon har svårt att andas och börjat använda sin inhalator. Det ironiska är att hon röker som en skorsten och stinker gammal fimp
. Ingen annan kollega eller elev på skolan har någonsin klagat utan har mest fått komplimanger att jag luktar gott.
HahahahaHon vill ligga med dig. Solklart!
Du, är man kräsen blir man utan.Hahahaha, hon är lite hillbilly så inte riktigt min cup of tea
![]()
Idag blir de ATH - Tabac (fd. Tobacco, oud, Vanilla) . Grym doft och bra performance, skulle säga att denna är i samma kategori som Victorian Tobacco, lite mer dämpad, blöt tobak till skillnad mot Tobacco Vanille och Naxos som har lite sötare toner. Gillar dock alla fyra väldigt mkt!
Någon mer som testat Tabac från ATH?
Trevlig helg!
Förstår vad du menar, den är ju inte pigg, fräsch och upplyftande, utan mer blöt, tung tobak imo. Motsatsen till Naxos mfl som är sötare. Jag gillar den och sjuk performance, fick 14h+ igårHar en 10ml och en något ambivalent inställning till den. Ibland tycker jag den är gräslig, ibland ok. Har ändå gjort av med en tredjedel. Är förmodligen nyfiken på vad jag ska tycka om den "den här gången". Men ingen direkt höjdare imo. Lite... fadd? Kanske är den avslagen eller nåt. Eller så är jag det.
Performance har den verkligen.Förstår vad du menar, den är ju inte pigg, fräsch och upplyftande, utan mer blöt, tung tobak imo. Motsatsen till Naxos mfl som är sötare. Jag gillar den och sjuk performance, fick 14h+ igår![]()
Hoppas verkligen du kommer gilla den!
Varför köpte du den inte från Boozt?
Varför köpte du den inte från Boozt?
Hoppas verkligen du kommer gilla den!
Gissar att det kan ha hänt att personer köpt denna bara baserat på namnet och väntar sig en niche version av Hawaian Tropic och blivit rätt besvikna.![]()
Kortfattad version. En kollega tycker jag luktar alldeles för mycket parfym så hon har klagat till chefen att hon har svårt att andas och börjat använda sin inhalator. Det ironiska är att hon röker som en skorsten och stinker gammal fimp
. Ingen annan kollega eller elev på skolan har någonsin klagat utan har mest fått komplimanger att jag luktar gott.
Evil!Steg 1: Beställ hem Stercus (den ska ju lukta... bajs. Bokstavligt talat.)
Steg 2: Överanvänd den. 10 sprut 2 ggr om dagen.
Steg 3: När hon frågar vad fan det är som luktar så förklara lugnt att det är din vanliga kroppsodör som nu kommer fram eftersom du inte längre får ha parfym.
Steg 4: Hon ändrar sig, du vinner!
Steg 1: Beställ hem Stercus (den ska ju lukta... bajs. Bokstavligt talat.)
Steg 2: Överanvänd den. 10 sprut 2 ggr om dagen.
Steg 3: När hon frågar vad fan det är som luktar så förklara lugnt att det är din vanliga kroppsodör som nu kommer fram eftersom du inte längre får ha parfym.
Steg 4: Hon ändrar sig, du vinner!
Haha ja då var man där igen som sagt.![]()
Då var man där igen............hade igentligen missat Boss sortimentets -20 % hos Notino. Läst på flera håll att BB Intense inte tillverkas längre. En mycket trevlig doft och billigare än så lär det nog inte bli. Om ett år lär prislappen på ebay etc. se mycket annorlunda ut. Under 250 kr för en 50 ml är ett fynd. Även Private Accorder är löjligt billig och en riktig goding som jag har svårt att inse att någon inte gillar. Lite tandkrem blev det också för att få en fri leverans![]()
Oj, hade ingen aning om att boss bottled intense blivit discontinued? :O Fattar inte att dem tar bort dem bra versionerna och behåller dem dåliga :S![]()
Då var man där igen............hade igentligen missat Boss sortimentets -20 % hos Notino. Läst på flera håll att BB Intense inte tillverkas längre. En mycket trevlig doft och billigare än så lär det nog inte bli. Om ett år lär prislappen på ebay etc. se mycket annorlunda ut. Under 250 kr för en 50 ml är ett fynd. Även Private Accorder är löjligt billig och en riktig goding som jag har svårt att inse att någon inte gillar. Lite tandkrem blev det också för att få en fri leverans![]()