• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Idag kör jag Godolphin 😍
42CD627D-042D-4C9F-9348-8092D20C2277.jpeg

Gents har, Edit tillfälligt slut dock.

Tänkte också länka till Gents men de har slut i lager 😕.
Såklart, ni har väl köpt upp alla! :angel:

En trevlig själ här på KS hörde av sig och skickar en sample, bra folk här inne!

Jag köpte denna av @livinl0ud av nostalgiska skäl. Åkte till USA julen 1990 14dgr innan jag skulle rycka in i lumpen. Köpte en Fahrenheit EDP på flygplatsen. Gillade verkligen den, dock hade vi en stor fest hemma hos min amerikanska vän och det kom grymt med folk. Givetvis stal någon min flaska. Men denna parfym påminner mig fortfarande om denna fantastiska resa! Lite kul. Dock har jag nu tydligen hittat detta intresse och köpt på mig lite olika dofter (fast jag bara skulle ha lite doftminne)😊
8109052C-3114-4188-9976-0C374BC2FBB7.jpeg

Jag köpte denna av @livinl0ud av nostalgiska skäl. Åkte till USA julen 1990 14dgr innan jag skulle rycka in i lumpen. Köpte en Fahrenheit EDP på flygplatsen. Gillade verkligen den, dock hade vi en stor fest hemma hos min amerikanska vän och det kom grymt med folk. Givetvis stal någon min flaska. Men denna parfym påminner mig fortfarande om denna fantastiska resa! Lite kul. Dock har jag nu tydligen hittat detta intresse och köpt på mig lite olika dofter (fast jag bara skulle ha lite doftminne)😊
Lämna denna tråd omedelbums eller acceptera konsekvenserna... :nailbiting:

Fast det där är Fahrenheit Parfum, släppt 2014. ;)

Testar Nasomatto China White idag; doften riktar sig tydligen mot kvinnor but who cares :)

Känns unisex, lite svårt att beskriva doften men pudrig, liite söt och väldigt mycket vita blommor. Inte alls syntetisk. Lyxtvål. Fin doft :) Passar nog bäst sen vår, sommarkväll, tidig höst. Ingenting jag hade burit på daglig basis, tror det hade blivit för intensivt...

1613839395515.png

Testar Nasomatto China White idag; doften riktar sig tydligen mot kvinnor but who cares :)

Känns unisex, lite svårt att beskriva doften men pudrig, liite söt och väldigt mycket vita blommor. Inte alls syntetisk. Lyxtvål. Fin doft :) Passar nog bäst sen vår, sommarkväll, tidig höst. Ingenting jag hade burit på daglig basis, tror det hade blivit för intensivt...

1613839395515.png
Om black afghano är en lekfull flört med lukten av Marijuana så ska China White vara dess motsvarighet mot kokain.

1613839395515.png

Luktade på den idag. Fin doft men för floral för min smak. Fästmön tyckte om den dock. Har ingen referens till heroindoft så jag låter kopplingen vara osagd 😂

När det regnar är snömodd och motvind behöver man ibland bara ta en varm dusch och gräva lite i ”freshie” hyllan och låtsas att det egentligen är dags att gå ut på altanen, tända grillen och dricka en iskall öl i kvällssolen.

Tycker den här varianten av Boss Bottled är fantastisk, dock så är det ju så vilket jag säkert sagt tidigare att namnet ”Tonic” betyder att den räcker ungefär lika länge som en GT i solen, oavsett hur mycket man sprayar.

E6EFC1DC-19ED-425A-9D8D-290F0BC0C292.jpeg

Vad säger ni andra om Mugler - pure havane?
läst/hört mycket positivt om den och den verkar passa mig baserat på alla recensioner jag har läst och lyssnat på.

Tillbaka
Topp