• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Fredagsshopping!

Skärmklipp.JPG
Samma här :banghead:

400255DF-A01A-43E3-B196-65C8EE6F3F50.jpeg

Jag var rejält misstänksam. Kokos kändes inte alls som något jag vill ha i en sån doft. Men parat med tobak och rom blir det riktigt bra!
På min hud kände jag inte alls rum, kokos eller tobak. Dock är drydownen på den ruskigt bra, sådär lagom söt
Enligt ryktena så poppar den upp där senare i år. Costa Azzura redan där. Vore dunder om Plum J oxå fick återuppstå där
Costa Azzurra redan där alltså. Har du testat den och kan jämföra med edp-versionen?
Som jag håller väldigt högt marin/salt-mässigt med har en riktigt kass performance. Den skulle behöva sig en ”forte” uppgradering

@Tjabo har du hunnit testa den än?

Hej,

Någon som har samples/dekanter från Xerjoff JTC serie (More than words är prioritet) eller kanske Casamorati Mefisto Gentiluomo? Även flaskor är intressant.

På min hud kände jag inte alls rum, kokos eller tobak. Dock är drydownen på den ruskigt bra, sådär lagom söt

Costa Azzurra redan där alltså. Har du testat den och kan jämföra med edp-versionen?
Som jag håller väldigt högt marin/salt-mässigt med har en riktigt kass performance. Den skulle behöva sig en ”forte” uppgradering

@Tjabo har du hunnit testa den än?

Nej, jag kör ju Fragrance Kitchens - Cosmos ist. Ingen som flyttats till sign line har heller fått bättre performance. Tyvärr.

Estee Lauder är sämst på performance.

Nej, jag kör ju Fragrance Kitchens - Cosmos ist. Ingen som flyttats till sign line har heller fått bättre performance. Tyvärr.

Estee Lauder är sämst på performance.

Varje gång jag luktar på dekanten av den så slås jag av hur bra den är. Sitter ofta med fingret på avtryckaren men nu är det vår och en mycket god anledning att äntligen slå till.

DD: Creed - Royal Oud
Så jäkla bra att det inte är långt ifrån tills det blir en flarra för min del 🙌🥳.
(Lånad bild då jag bara har en 5ml splitt)

Ja, den är riktigt bra.

Fick hem min flaska från Nose Paris igår (de har ju skapliga priser på bl a Creed, om man nu kan prata om skapliga priser i de här sammanhangen), och i samband med lunchen idag (fem timmar efter applicering, en spray bakom respektive öra och en i nacken) utbrister mitt lunchsällskap/syrran -"herregud så gott du luktar". Prestandan är således rätt hygglig. Den projicerade med andra ord fortfarande åtminstone en dryg halvmeter. Kanske inte Royal Oud utan snarare Royal Wood, men den doftar fantastiskt.

Tillbaka
Topp