• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

FMD: Daniel Josier - Ambre Tabac
1CBBF785-B33A-4473-9BA5-86CBE057ECC6.jpeg

Fick hem denna och Kaleidoscope igår och kan bara konstatera att DJ är ett av mina favorithus (tillsammans med Rogue Perfumery) just nu. Kvalitetsdofter med karaktär och en sorts genomgående elegant egenskap, dessutom tycker jag att dom är riktigt prisvärda. Känns som att detta hus är ”under radarn” i förhållande till vad de levererar!

Den är så vansinnigt fin!

Skulle någon sitta på ett sample av Nasomato Pardon som ni känner er klara med får ni gärna hojta till :)
Räcker med ca 2 ml :)

Senast ändrad:
Var i Helsingborg idag av alla ställen och hade lite tid över så jag drog till Gents och testade 19 olika dofter...

De bästa var:

Orto Parisi Terroni
Amouage Beach hut
Nishane Ani

Dagens besvikelser, som jag hade höga förväntningar på: Nishane Hacivat, Nishane Fan your flames, Initio Oud for greatness

Var i Helsingborg idag av alla ställen och hade lite tid över så jag drog till Gents och testade 19 olika dofter...

De bästa var:

Orto Parisi Terroni
Amouage Beach hut
Nishane Ani

Dagens besvikelser, som jag hade höga förväntningar på: Nishane Hacivat, Nishane Fan your flames, Initio Oud for greatness
Bästa med parfymer, att alla har olika smak.
Älskar Hacivat! Ani som jag hade superhög förväntan på skulle jag inte ens använda som toalettspray.
Men vi är iaf enig om Terroni :)

De bästa var:

Orto Parisi Terroni
Amouage Beach hut
Nishane Ani

Oud For Greatness behövde typ bäras 3-4 gånger innan jag började uppskatta den. Tyckte den var för söt första gången. Fan your flames är ju super mysig 😊
Hacivat har jag personligen inte förstått hypen kring.

Oud For Greatness behövde typ bäras 3-4 gånger innan jag började uppskatta den. Tyckte den var för söt första gången. Fan your flames är ju super mysig 😊
Hacivat har jag personligen inte förstått hypen kring.
Jag uppfattar Ofg som alldeles för söt, sen tycker jag att den har en metallisk eller nästan gummiaktig doft.

Tillbaka
Topp