Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är performance och sillage generellt för Rogue? Jag har kommit fram till att jag har svårt att lägga pengar på sånt som blir skinscent eller försvinner direkt! Är kul att hitta riktiga niche hus, testade Imaginary Authors som inte riktigt klickade, denna vecka är de Bortnikoff och framöver ska rogue testas! Good times
Generellt riktigt bra tycker jag.Hur är performance och sillage generellt för Rogue? Jag har kommit fram till att jag har svårt att lägga pengar på sånt som blir skinscent eller försvinner direkt! Är kul att hitta riktiga niche hus, testade Imaginary Authors som inte riktigt klickade, denna vecka är de Bortnikoff och framöver ska rogue testas! Good times![]()
Längtar efter att köra min Millesime Imperial merVårväder i Göteborg och idag blir det Aventus 19P11 batch, en fruktig batch med mycket ananas...
Något speciellt ni har siktet inställt på för sommarsäsongen?
Min Acqua Di Parma Colonia Essenza kommer att användas flitigt iaf ...
Vårväder i Göteborg och idag blir det Aventus 19P11 batch, en fruktig batch med mycket ananas...
Vårväder i Göteborg och idag blir det Aventus 19P11 b
Jag har inte sikte på något speciellt just nu. Dessa kommer användas flitigtVårväder i Göteborg och idag blir det Aventus 19P11 batch, en fruktig batch med mycket ananas...
Gillar du den? Jag köpte med den från Notino för att få gratis frakt.Kvällens doft: Eros
![]()
Oj, skumt! Min är edt och har även provat edp:n. Tycker inte dem skiljer sig åt direkt :sGillar du den? Jag köpte med den från Notino för att få gratis frakt.
För mig så får jag mest alkohol ur doften. Väldigt stark sådan så det är svårt att urskilja något annat. EDP om det spelar någon roll.
Konstigt, har testat den tre gånger nu. Får ge den ytterligare ett försök.Oj, skumt! Min är edt och har även provat edp:n. Tycker inte dem skiljer sig åt direkt :s
Tycker det är en väldigt fin doft! Aromatisk, fräsch, söt, lite mint och vanilj.
Får ingen alkohol alls :s Inte ens i öppningen...
Frugan gav mig precis en kram och en "komplimang"..."för en gångs skull (Konstigt, har testat den tre gånger nu. Får ge den ytterligare ett försök.
Tycker det låter väldigt konstigt, du borde kanske testa den i butik? Tippar på att den finns på ex alla ÅhlensKonstigt, har testat den tre gånger nu. Får ge den ytterligare ett försök.
Fortfarande nöjd?
Väldigt nöjd, slog en homerunFortfarande nöjd?![]()
Frugan gav mig precis en kram och en "komplimang"..."för en gångs skull () luktar du gott haha vad har du på dig?"
-Eros, Versace Eros
Några sekunder senare "Puh, nu blev det för starkt"
Ändå äger jag i princip enbart så kallade "compliment getters"![]()
Vad tycker du att den här luktar?Haha!
Allt är typ "för starkt" som dem inte tycker om. Aventus, Tobacco Vanille, Grand Soir, Hacivat och kanske något mer är något som alltid funkar här.
Kajal Homme funkade imorse! ... två timmar efter att jag sprayade luktade hon igen och säger "nä nu blev den för stark".![]()
Jag får på sin höjd ett ”jaha, jaja den är väl OK” numera. Hon är så förbannat trött på alla mina dofter.Haha!
Allt är typ "för starkt" som dem inte tycker om. Aventus, Tobacco Vanille, Grand Soir, Hacivat och kanske något mer är något som alltid funkar här.
Kajal Homme funkade imorse! ... två timmar efter att jag sprayade luktade hon igen och säger "nä nu blev den för stark".![]()
+1 på denJag får på sin höjd ett ”jaha, jaja den är väl OK” numera. Hon är så förbannat trött på alla mina dofter.
Mitt intryck är att den håller riktigt bra men projicerar lite blygsammare.Va länge sen jag testade men jag har inget minne av dålig performance. Alls.