Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycker frugan om själva doften då? Känner hon också mycket alkohol?Testar Eros idag. Känner lite mer inslag än sist.
![]()
Min fru gillade den. Kommentaren ”jag kände den innan du kom hit” säger en hel del om hur den projicerar.
Hon tyckte att den doftade parfymaffär eller som hon uttryckte det; inte lika manligt som mina andra. Har mest kört Noir Extreme, Angels Share och liknande senaste tiden så det blir stor kontrast mot Eros.Vad tycker frugan om själva doften då? Känner hon också mycket alkohol?
Tycker det är skumt att dem gör en edp som typ luktar identiskt, när edtn håller bättre än average haha
Noir extreme för mig är unisex haha leanar lite mot det maskulina hahaHon tyckte att den doftade parfymaffär eller som hon uttryckte det; inte lika manligt som mina andra. Har mest kört Noir Extreme, Angels Share och liknande senaste tiden så det blir stor kontrast mot Eros.
Jättekonstigt med EDT vs EDP. Dessutom ligger de väldigt nära varandra i pris.
Blir spännande att se hur Tallink sköter sin reklamationsavdelning.
Insåg först nu att jag fick fel parfym och fick vanliga Givenchy EDP och inte Boisee.
Stirrade mig blind på om djungelvrålen fanns där...
Givetvis öppnade jag och testade doften direkt också... blev lite förvånad över att doften inte stämde riktigt överens med vad jag trodde den skulle dofta. Men så har det varit många gånger för mig så reagerade inte superkraftigt på det.
Boozt kör 20% på en massa olika saker med koden Now20. Det har ju nästan blivit standard med 20% på parfymer hos dom. Men nu gäller koden även på Tom Ford. Om jag minns rätt så brukar dom inte ha rabatt på just TF?
Edit:
Även Maison Margiela!
Har varit lite sugen på någon av deras Replica-dofter men vet för lite om dom... får läsa på lite och sen kanske det blir en blind buy.
Fast har tydligen köpstopp på parfymer... kanske kan skaffa en postbox och få mina köp dit istället#LifeOfAnAddict
By The Fireplace och Jazz Club måste vara storsäljarna. Det känner du säkerligen till. At The Barbers är också trevlig. Äger dock inget från MM.Boozt kör 20% på en massa olika saker med koden Now20. Det har ju nästan blivit standard med 20% på parfymer hos dom. Men nu gäller koden även på Tom Ford. Om jag minns rätt så brukar dom inte ha rabatt på just TF?
Edit:
Även Maison Margiela!
Har varit lite sugen på någon av deras Replica-dofter men vet för lite om dom... får läsa på lite och sen kanske det blir en blind buy.
Fast har tydligen köpstopp på parfymer... kanske kan skaffa en postbox och få mina köp dit istället#LifeOfAnAddict
Släpp Beach Hut’en loss, det är vår!
![]()
Håller med! Graderna säger vår här men det är allt än så länge..
![]()
Det kan vi säkert lösa, dra ett pm när det blir dags.![]()
Bara att skicka mig påfyllning sedan...
![]()
Yepp, fantastisk doft. Jag kör mycket med acqua di parmaLa dolce vita...Italien på flaska!
Alla har bäst före datum men vid korrekt förvaring håller dem typ hur länge som helstNi som har koll på parfym, blir en parfym med tiden dålig, alltså kan man säga att en flaska har någon form av bäst före datum?
Ja de va de jag tänkte på, att dom börjar lukta annorlunda. Hur förvarar man bäst då? Mina står i badrumsskåp, mörkt och normal temperatur med korken på om det spelar roll.Alla har bäst före datum men vid korrekt förvaring håller dem typ hur länge som helst
Dock kan det hända att parfymer blir dåliga/doften förändras...
I ett badrum så höjs och sänks temperaturen iom dusch.Ja de va de jag tänkte på, att dom börjar lukta annorlunda. Hur förvarar man bäst då? Mina står i badrumsskåp, mörkt och normal temperatur med korken på om det spelar roll.
ungefär hur länge håller dom normalt?
Jag har parfymer som är 13 år gamla. Många gillar äldre varianter av dofter då många blivit omformulerade.Ja de va de jag tänkte på, att dom börjar lukta annorlunda. Hur förvarar man bäst då? Mina står i badrumsskåp, mörkt och normal temperatur med korken på om det spelar roll.
ungefär hur länge håller dom normalt?
Tack för svar. Får försöka hitta nånstans att ha dem där de e svalare då, annars verkar jag inte helt fel ute.Jag har parfymer som är 13 år gamla. Många gillar äldre varianter av dofter då många blivit omformulerade.
Förvara mörkt, torrt och svalt.
Badrummet är kasst, ofta ljust och fuktigt![]()