Richard1987
Silver
Gymmet klart, och ny doft efter dusch:
Nasomatto Pardon
Nasomatto Pardon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det ligger i farans riktning. Har har ännu inte samplat någon riktigt stallig fekal-oud, men det kommer säkertDu kommer bli förvånad över hur snabbt du kommer tycka det är rimligt att lukta som en äppelpaj med chokladsås tätt följt av ...
”Fan, stalldoft med inslag av hö och koskit är ju ändå rätt mysigt”.
Kanske inte vad jag trodde att jag skulle ha som preferenser innan jag fastnade i parfymknarkandet.
DHL tittade förbi. @Tjabo sålde mig en dekant förra sommaren som bara var wow på alla sätt, en av dem 5 första riktiga nichedofterna som testades. Bekymret då var att jag inte hade klivit över den magiska(eller dumma, välj själv) tröskeln fullt ut till dyrare parfymer. Många flaskor senare är den äntligen här
Doften i sig påminner om Costa Azzura som Tom Ford önskade att deras var.
Mindre imponerad över ”lyxgåvan” som skulle medfölja alla ordrar över €200, det visade sig vara en handkräm som kostar 89kr på apoteket. Inte ett enda sampel heller. Avery Perfume Gallery har lite att jobba på i sin köpupplevelse..
![]()
Intressant...DD: MDCI Invasion Barbare möter Creed Bois du Portugal,
![]()
Riktigt fin.
Du kör med deras prenumerationstjänst?Scents från gents.se
Dofter jag provat innan som jag tycker är ”lättare” och fräscha.
![]()
![]()
Säg till om det blir så, kanske kan hjälpa dig där.Blev Nasomatto Pardon idag igen...det börjar lukta helflaskebehov![]()
Japp det gör jag. Tänkte jag skulle lagt ner när de höjde priset. Men gillar när det dyker upp nya dofter varje månadDu kör med deras prenumerationstjänst?
Hur tycker du att den fungerar?
Ska du sälja eller spaning på rabatt? Jag är på jakt efter en flaskaSäg till om det blir så, kanske kan hjälpa dig där.
Fan! du har ingen mer dekant att sälja?Den där är så osannolikt bra som sommardoft. Ska förhoppningsvis till värmen inom kort och den är given!
Fan! du har ingen mer dekant att sälja?![]()
Har en flaska jag kan släppa, pm skickat.Ska du sälja eller spaning på rabatt? Jag är på jakt efter en flaska![]()
Sprayparfums kör 22% rabatt på Nishane med koden Nishane22
Gäller till 7 mars.
Vad kör du för profil? Fearless? HahaJapp det gör jag. Tänkte jag skulle lagt ner när de höjde priset. Men gillar när det dyker upp nya dofter varje månad
Jag tycker det fungerar bra. Pengarna dras auto och får det hem i brevlådan. Aldrig varit något strul för min del. Bara att man blir jäkla sugen på att köpa ”helflaska” när det är goda dofter![]()
Jag kör classicoVad kör du för profil? Fearless? Haha
Kanske skulle prova, för skojs skull.
Vilken jävla kanondoft det här är.
Min första tanke på toppnoten är precis som när man som barn tog sina första steg in i en laserdoom hall... exakt den doften.
Sen utvecklas den till något egebdomligt magnifikt.
Frugan är inte hemma perfekt!
![]()
Om någon skulle tycka att parfymen jag bär doftar så gott att vederbörande går köper en egen flaska så skulle jag ta det som en komplimang.Måste lukta på Tobacco Oud snart igen. Har en nära vän som har den... och haft den i några år så att man har ju känt doften många många gånger men nu är det nog ett år sedan...den påminner oerhört mycket om Tom Fords Amber Absolute i öppningen men denna var också längesen jag luktade på.
Hur ser ni på om någon köper samma doft som en själv? Eller att köpa "någon annans doft"?
Skulle personligen ta det som en komplimang av rangMåste lukta på Tobacco Oud snart igen. Har en nära vän som har den... och haft den i några år så att man har ju känt doften många många gånger men nu är det nog ett år sedan...den påminner oerhört mycket om Tom Fords Amber Absolute i öppningen men denna var också längesen jag luktade på.
Hur ser ni på om någon köper samma doft som en själv? Eller att köpa "någon annans doft"?
Ungefär samma hållbarhet och projektion? För att vara en freshie som L’homme är, så tycker jag den presterar bra.DD: Prada - L’Homme L’Eau
Nu är det några dagar sedan jag fick hem min L’Eau och har hunnit jämföra den mot ”originalet” L’Homme.
Tycker båda är oerhört trevliga dofter som inte kan gå fel men hade jag varit tvungen att välja en hade jag valt L’Eau just för att den är betydligt fräschare, speciellt vid öppningen än L’Homme som jag upplever är mycket sötare och känns nästan lite ”sliskig” jämfört mot L’Eau.
Vid drydown tycker jag dom är oerhört lika varandra. Båda doftar lika rent och fräscht som en femstjärnig lobbymen det är inget snack om att L’Eau funkar betydligt bättre under varmare dagar
.
![]()
Jag har än så länge inte märkt av någon större skillnad eller avvikelse mellan dom två. Upplever dom jämlika i både performance och projektionUngefär samma hållbarhet och projektion? För att vara en freshie som L’homme är, så tycker jag den presterar bra.