Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En hel del nytt in att prova. Stort tack till @Txistorra. Nu blir det både skilsmässa hemma och sparken från jobbet
.
![]()
Hahaha tvivlar inte en sekund på att det är bra tryck i vissa av dofternaEn del av de där har rejält med punsch (Alla Areej Le Doré och två av de från Bortnikoff) men en hel del är ju jobb-vänliga: Bortnikoff- Amber Colone, Dior, Chanel, Moving Times etc.
Roja - Aoud är en grym doft dessutom! Bra val!
En hel del nytt in att prova. Stort tack till @Txistorra. Nu blir det både skilsmässa hemma och sparken från jobbet
.
![]()
HahahaDu kommer iallafall lukta godast på Tinder efter skilsmässan och på arbetsintervjun!
Kanonleverans!3 nya på posten idag![]()
![]()
.
![]()
Det ska bli spännande att prova/dofta på allaOouf! Mycket bra där!
Grymt sugen att själv få sniffa på Areej någons gång - inte lyckats än.
Kul grej - så långt har jag inte vågat ta det ännu. Dock så brukar jag ta en spray innan hemmagymspassetTom Ford säger i sina ”tre parfym-regler” att det är mer regel än undantag att han tar på sig parfym inför sänggående. Det ger honom är härlig känsla och jag kan bara hålla med!![]()
Vänta tills din sambo får dofta på dem, hon kommer tro du fullständigt tappat alltDet ska bli spännande att prova/dofta på alla.
Nu är jag låååångt ifrån någon expert när det gäller parfymer men seriöst var båda Areej det sjukast jag än så länge fått dofta haha.
Jag finner inte ord hur jag ska kunna beskriva dom två haha.
Det ska bli spännande att prova/dofta på alla.
Nu är jag låååångt ifrån någon expert när det gäller parfymer men seriöst var båda Areej det sjukast jag än så länge fått dofta haha.
Jag finner inte ord hur jag ska kunna beskriva dom två haha.
Edit: Jag skulle seriöst aldrig våga bära någon av dom offentligt.
Denna fräsching blev DD i solen idag.
![]()
Kloka ord och omöjligt att argumentera emot men blindköp...det är inte en hobby, det är ju ett sätt att leva!Har ännu inte fått min helflaska av Reflection Man. Däremot har jag använt den varje dag sedan jag fick dekanten av @S.L.
Landar i att jag faktiskt inte kommer att hämta ut helflaskan och låta den returneras till Notino.
Varför?
Performance är bra, inte wow
Doften är bra, inte wow. Söt, blommig, len.
Tendens att ge mig huvudvärk
Omgivningen; "mje", "lite tantig", "typ le male?", "lite för söt", "är den unisex?"
Det händer i princip aldrig att jag testar en parfym så här mycket innan köp av helfaska men det borde man göra. Bättre att göra slut på dekanten och sedan beställa om man verkligen gillar den, annars börjar bara jakten efter nästa och slutar som en dekoration i parfymhyllan eller säljs vidare.
New rule: Alltid köpa dekant och göra slut på den innan beställning av helflaska.
Såklart supervettigt... Men för mig har det blivit lite som att återuppleva julafton som barn igen.Har ännu inte fått min helflaska av Reflection Man. Däremot har jag använt den varje dag sedan jag fick dekanten av @S.L.
Landar i att jag faktiskt inte kommer att hämta ut helflaskan och låta den returneras till Notino.
Varför?
Performance är bra, inte wow
Doften är bra, inte wow. Söt, blommig, len.
Tendens att ge mig huvudvärk
Omgivningen; "mje", "lite tantig", "typ le male?", "lite för söt", "är den unisex?"
Det händer i princip aldrig att jag testar en parfym så här mycket innan köp av helfaska men det borde man göra. Bättre att göra slut på dekanten och sedan beställa om man verkligen gillar den, annars börjar bara jakten efter nästa och slutar som en dekoration i parfymhyllan eller säljs vidare.
New rule: Alltid köpa dekant och göra slut på den innan beställning av helflaska.
Perfekt till kontoret. En av mina absoluta TF favoriterDD:
Första dagen på nytt jobb idag och jag körde då TF Grey vetiver. Perfekt kontorsdoft. Bra performance också, håller hela dagen.
Känner igen mig det du skriver till 100%. Avstår även ofta från att sälja ikoniska dofter även om de inte får mkt användning för att ”de hör hemma i en parfymsamling”Såklart supervettigt... Men för mig har det blivit lite som att återuppleva julafton som barn igen.
När man förskiktigt öppnar förpackningen, får känslan av boxen och flaskans tyngd... balansera korken lite i handen innan man testar doften för första gången.
Ibland kan till och med utseendet på flaskan (förlåt det här är sjukt) göra att jag har svårt att göra mig av med doften även om den kommer användas otroligt lite.
Frugan har gett upp och nu istället joinat mitt lag. Nu har hon stukturerat om, målat om och även lagt matta i hyllorna där alla dofter står.
![]()
Vilka skor blev det?Dagens doft; Prada Lhomme
![]()