Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar hur du hamnade med i dennaTagga du rätt person?
Det är absolut ingen faraUndrar hur du hamnade med i denna(sorry)..........lessons learned.......don´t mess with others
![]()
Dem passar nog inte, frugan har stl 36Vilka skor blev det?![]()
Låter magiskt braEMD och ännu ett nytillskott (länge leve blindköpen!),
![]()
Blind/hypeköp efter all hausse på YT kring den plötsliga återkomsten av denna doft, som tex denna video:
Sägs vara lik Muglers Ultra Zest men alla kan ju inte ha sånt flyt som @Reverso och hitta en sån flaska för vettiga pengar så när denna plötsligt gick att hitta online igen och alla YT reviewers sjöng dess lovord så kände jag mig tvungen att prova. Hämtade ut paketet efter avklarat träningspass och sitter och smälter de första intrycken. Det är sött på ett nästan gourmand-ish sätt men ändå fräscht, känns som att de lyckats göra en söt doft som kanske inte blir sliskig i sommarvärmen. Mycket behaglig och jag skulle även tro att den är en riktig crowdpleaser, tom skolpersonalen i Karlskoga kommun borde uppskatta detta tycker jag. Inget man sträcker sig efter när näsborrarna suktar efter lite barnyard yoga precis. Jättesafe som blindköp så länge man inte förväntar sig något utmanande som tänjer ens gränser precis, förmodligen lite motsatsen till de Areej Le Doré dofter som @livinl0ud nyss testade. Så vill du ha en fräsch doft med sötma så tror jag den här kommer att vara ett säkert kort.
Har lagt till den i min dekantlista men har tyvärr inga femmor alls hemma jist nu, bara tior (110kr).Låter magiskt bra. Säljer du en femma
?
Jag får skylla på paltkoman som inföll nu efter lunch men jag läste "Ullared Men Paco". Lät ganska affordableEMD och ännu ett nytillskott (länge leve blindköpen!),
![]()
Blind/hypeköp efter all hausse på YT kring den plötsliga återkomsten av denna doft, som tex denna video:
Sägs vara lik Muglers Ultra Zest men alla kan ju inte ha sånt flyt som @Reverso och hitta en sån flaska för vettiga pengar så när denna plötsligt gick att hitta online igen och alla YT reviewers sjöng dess lovord så kände jag mig tvungen att prova. Hämtade ut paketet efter avklarat träningspass och sitter och smälter de första intrycken. Det är sött på ett nästan gourmand-ish sätt men ändå fräscht, känns som att de lyckats göra en söt doft som kanske inte blir sliskig i sommarvärmen. Mycket behaglig och jag skulle även tro att den är en riktig crowdpleaser, tom skolpersonalen i Karlskoga kommun borde uppskatta detta tycker jag. Inget man sträcker sig efter när näsborrarna suktar efter lite barnyard yoga precis. Jättesafe som blindköp så länge man inte förväntar sig något utmanande som tänjer ens gränser, förmodligen lite motsatsen till de Areej Le Doré dofter som @livinl0ud nyss testade. Så vill du ha en fräsch doft med sötma så tror jag den här kommer att vara ett säkert kort.
Absolut jag förstårHar lagt till den i min dekantlista men har tyvärr inga femmor alls hemma jist nu, bara tior (110kr).
Väntar på 5ml flaskor och ska försöka uppdatera hela listan med 5ml priser när de hittat fram!
OHPF - Parfymdekanter 3/5/10ml (Tom Ford, AdP, Creed, Amouage, Xerjoff etc, uppdateras löpande)
JAG HAR PAUSAT ALL DEKANTFÖRSÄLJNING TILLSVIDARE PGA FLYTT TILL DANMARK Glasdekanter, tryckt etikett, gängtejp + tätningstejp mellan kork och flaska (på den typ av dekanter där det går), väl förpackat. Använder aldrig samma tillbehör (dispenser/tratt etc) för flera dofter. Vanligt brevporto...klocksnack.se
Eau de Ola-Conny?Jag får skylla på paltkoman som inföll nu efter lunch men jag läste "Ullared Men Paco". Lät ganska affordable![]()
Väldigt snygga flaskor. Måste börja utforska märket, inte doftat på något från dem tidigare.Hoppsan! Blev visst en till Bois 1920 av bara farten
![]()
Alltid kört med den första varianten så hoppas det är rätt.Förresten, hur uttalar ni Nishane? Hört både ”Nish-ann” och ”Nish-an-ey” (hört från Youtube, så uttalet kan ha varit väl amerikaniserad).
Hoppsan! Blev visst en till Bois 1920 av bara farten
![]()
Nish-aahn-eh!Väldigt snygga flaskor. Måste börja utforska märket, inte doftat på något från dem tidigare.
Förresten, hur uttalar ni Nishane? Hört både ”Nish-ann” och ”Nish-an-ey” (hört från Youtube, så uttalet kan ha varit väl amerikaniserad).
Nej den gula är AethereusÄr det Come il Sole?
Mardarfarkars Tallink...En fråga angående Tom Fords Costa Azzurra. Skulle ni köpa den nya lite billigare från Signature serien eller den äldre från Private blend serien?
(Tallink har uppdaterat TF sortimentet).
![]()
![]()
Endast provat Private Blend, performance kan man ju ifrågasätta men så jäkla bra sommardoft. Misstänker att den nya, billigare inte har någon bättre performance...En fråga angående Tom Fords Costa Azzurra. Skulle ni köpa den nya lite billigare från Signature serien eller den äldre från Private blend serien?
![]()
![]()
Har ingen aning men här verkar 100ml finnas för 1200krEn fråga angående Tom Fords Costa Azzurra. Skulle ni köpa den nya lite billigare från Signature serien eller den äldre från Private blend serien?
![]()
![]()
Jag hittar inte nya signature på Tallink?En fråga angående Tom Fords Costa Azzurra. Skulle ni köpa den nya lite billigare från Signature serien eller den äldre från Private blend serien?
![]()
![]()
Sjukt bra. Presterar kungligt också, passa på nu när det fortfarande kan vara lite kyligt ute annars så är det varning för huvudvärk.På tal om nytillskott och blindköp så landade nyss denna inplastade (nu avplastad) delikatess från 2018,
![]()
![]()
Jag använde ”vanliga” Dior Homme för längesedan och på den tiden jag inte alls egentligen var intresserad av dofter. Har av någon anledning hållit mig borta från hela Dior Homme linjen sedan jag ”insjuknade” med detta intresse men denna erbjöds mig ganska slumpartat under påsken och jag slog till helt spontant. Ett fantastiskt bra beslut. Den här doften är magnifik. Jämfört med hur jag minns vanliga Dior Homme så är detta lite av Dior Homme för fullvuxna. Läder och oud tar mer plats än vad jag minns av vanliga Homme. Berusande god.
Oj då.....det är ju riktigt billigt.Har ingen aning men här verkar 100ml finnas för 1200kr
Magasin | Shop Mode, Hem, Skönhet och Presenter | Spara 50%
REA är i gång hos Magasin.se I Få upp till 50% rabatt på tusentals varumärken I Fri frakt 499:- I Leverans 1-4 dagar Iwww.magasin.se
Nej men de har Private line. Funderar bara om det är någon ide att köpa Private line eller 50 ml av den nya för 78€Jag ser inte att den nya
Jag hittar inte nya signature på Tallink?
Har ej provat Signature-utgåvan, så kan ej säga något om performance. Jag ägde en flaska PB tidigare (sålde den då den gav mig huvudvärk samt att aquatiska dofter inte är min grej) och performancen då var rätt bra för att vara en fräsch doft.En fråga angående Tom Fords Costa Azzurra. Skulle ni köpa den nya lite billigare från Signature serien eller den äldre från Private blend serien?
![]()
![]()
Jag har alltid sagt Nishan-eh. Ingen som pratar turkiska och kan lära oss?Alltid kört med den första varianten så hoppas det är rätt.![]()
Jag testade signaturutgåvan för någon vecka sen. Upplevde ingen skillnad.En fråga angående Tom Fords Costa Azzurra. Skulle ni köpa den nya lite billigare från Signature serien eller den äldre från Private blend serien?
![]()
![]()
Enligt min kompis så är det nis-haneehJag har alltid sagt Nishan-eh. Ingen som pratar turkiska och kan lära oss?![]()
Jag har alltid sagt Nishan-eh. Ingen som pratar turkiska och kan lära oss?![]()