• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Jahapp, efter att ha läst lite mer om den så hamnade den också på min lista. Kan bli ett dyrt blindköp :banghead:

För att citera forumets största blindköpshetsare, Kör, ba kör! Skulle slagit till direkt om jag inte behövt konsolidera doftkontot innan ett köp. Tvekade ett kort tag men landade fort i att den är ett måste i min samling.

För att citera forumets största blindköpshetsare, Kör, ba kör! Skulle slagit till direkt om jag inte behövt konsolidera doftkontot innan ett köp. Tvekade ett kort tag men landade fort i att den är ett måste i min samling.
Haha ja den där hetsaren är vi alla bekanta med vid det här laget... Behöver nog också släppa loss lite andra dofter för att göra plats på hyllan (läs kontot) först.

MD: Fragrance Du Bois - Oud Bleu Intense

Något av det bästa jag har upplevt i doftväg från första till sista sekund. Enorm villhöver faktor!

39B5459C-907A-43D2-98B2-DB8E963A1CD5.jpeg

Vill testa! Vart köpte du dekanten?

Ute på sjön idag. Dagens doft är helt perfekt.. Acqua di Sale.. hellasgården känns som medelhavet. Är den perfekta sommardoften?

Bilagor

• 3A72442C-24FD-445A-A330-8B5F6FA408AE.jpeg
    3A72442C-24FD-445A-A330-8B5F6FA408AE.jpeg
    75.5 KB · Visningar: 5
  • AF19B31D-14F8-4378-B10D-2C41C0C29A7A.jpeg
    AF19B31D-14F8-4378-B10D-2C41C0C29A7A.jpeg
    411 KB · Visningar: 5
Minileverans igen! Tack @S.L !

Förste man till rakning blir L.A.D.D.M.
Sniffar in mig på den nu i skrivande stund och det första jag slås av är dess djup!
Doften tar mig till något gammalt idylliskt träbåtsvarv där gubbar i hängselbyxor och Emilkepsar oljat träsnipor i generationer.

Nu kom sambon hem och ja tvingade henne att ge ett sitt utlåtande också. Hon garvade åt min semi-pretentiösa beskrivning ovan men höll ändå med att den luktade som hantverksbodar en varm sommardag. Tänk typ Skansen-ish?

Båtar eller karameller, en riktigt fin doft i alla fall. Ska bli kul att se hur den utvecklar sig under kvällen!

CA01F503-7138-4917-81B0-6CECE680F6E1.jpeg

Inne på att testa Encre Noire efter att hype och funderar på ett blindköp. Men står i valet och kvalet mellan "vanliga" Encre Noire och Encre Noire A L'Extreme. Någon med erfarenhet av båda?

Jag föredrar lite tyngre dofter och växlar idag mellan AdP Oud, Tom Ford Tuscan Leather och den betydligt lättare Byredo Slow Dance. Har även testa Creed Aventus som verkligen föll mig i smaken.

Många tack!
Ifall av intresse:

Tillbaka
Topp