Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den satte igång intresset på riktigt för mig. Som du säger, inget fel på performance på den. Den räcker längeDagens! En AdP som verkligen inte har problem med performance.
![]()
Vad är det för kod?Floriaku är med på Care of Carls 30%-rea.. kanske något att blindköpa….
XC8M5I5Vad är det för kod?![]()
Floriaku är med på Care of Carls 30%-rea.. kanske något att blindköpa….
Jodå, jag väntar på leverans härifrån. Billigt och bra.Jäklar vad bra Light Blue Forever är! Ingen som vet om den finns i 100ml-flaska? Hittade den på en brittisk sida via Google, dock slutsålt…
Beställde en 50ml igår, initiala testet jag gjorde så var den bra men inte ngt för mig så var tvungen att testa igen. Det är verkligen en toppendoft för de stekande dagarna.Jäklar vad bra Light Blue Forever är! Ingen som vet om den finns i 100ml-flaska? Hittade den på en brittisk sida via Google, dock slutsålt…
Tusen tack! Lade precis en beställning.Jodå, jag väntar på leverans härifrån. Billigt och bra.
![]()
Light Blue Forever Homme
Découvrez Light Blue Forever Homme, Eau de Parfum, le parfum pour homme de Dolce & Gabbana sur MyOrigines -- Livraison Offerte dès 49€ d'Achat.www.my-origines.com
(Välj 100ml i menyn)
@Herr PotatisJag var lite dum och beställde en 50ml-flaska av Light Blue Forever genom Boozt precis innan jag såg svaret från -SC- på mitt inlägg. Vet inte ens varför jag stressbeställde.Attans att man inte kan annullera ordrar hos Boozt. Aja, blir bara att returnera det…
Armani Code? Eller Acqua di gio?Slog också till på en 100ml ”backup” flarra på Light Blue Forever samt blev ett blindköp på Armani - Absolu.
Blev Code, redigerade precis inläggetArmani Code? Eller Acqua di gio?
Den här light blue forever är verkligen uppskattad i denna tråden. Jag har aldrig luktat på någon av D&Gs light blue serie överhuvudtaget.
Rekommenderas "Forever" framför de övriga, med värmen inräknat i ekvationen?
Du är en föregångsman, följde ditt exempel och drog hem en 100ml D&G LBF plus blindköpte YSL LNDH Bleu Electric också för att få lite mervärde för fraktkostnaden s.a.s.Slog också till på en 100ml ”backup” flarra på Light Blue Forever samt blev ett blindköp på Armani - Code Absolu.
Bara testat Light Blue Eau Intense och föredrar LBF. Eau Intense är för den som vill ha en mer akvatisk doft med sälta.@Herr Potatis
Ja, lite onödigt merarbete men det är slutresultatet som räknas! Du får bara se till att hålla dig från att öppna den när den kommer. Parfymdemonerna kommer ju försöka intala dig att det är bra med en backup, precis som med @livinl0ud nedan...
Armani Code? Eller Acqua di gio?
Den här light blue forever är verkligen uppskattad i denna tråden. Jag har aldrig luktat på någon av D&Gs light blue serie överhuvudtaget.
Rekommenderas "Forever" framför de övriga, med värmen inräknat i ekvationen?
@Herr Potatis
Ja, lite onödigt merarbete men det är slutresultatet som räknas! Du får bara se till att hålla dig från att öppna den när den kommer. Parfymdemonerna kommer ju försöka intala dig att det är bra med en backup, precis som med @livinl0ud nedan...![]()
Inte räknat men många spray blir det, det är ju en freshie för heta dagar, 8-10 kanske?Hur många sprays kör ni med D&G Forever? Fick ett sample som jag tömde fort haha fick ingen jättebra longevity...men svårt att uppskatta mängd utifrån dekant.
F.ö. luktar den väldigt likt frugans hudkräm Grapefruit från Body shop.
Gillade doften men segt om den bara håller 3-4 h
Den är ju billig så bara köra 10-15 spraysHur många sprays kör ni med D&G Forever? Fick ett sample som jag tömde fort haha fick ingen jättebra longevity...men svårt att uppskatta mängd utifrån dekant.
F.ö. luktar den väldigt likt frugans hudkräm Grapefruit från Body shop.
Gillade doften men segt om den bara håller 3-4 h
SåjaDu är en föregångsman, följde ditt exempel och drog hem en 100ml D&G LBF plus blindköpte YSL LNDH Bleu Electric också för att få lite mervärde för fraktkostnaden s.a.s.![]()
Någon i tråden, minns ej vem, hade hört att den var limiterad.Apropå backup - vet ni om om Light Blue Forever är en limiterad flanker, eller en del av deras långtidssortimentet?
Det kan du lita på!Såja. YSL LNDH Bleu Electric kommer ut på dekant hoppas jag
.