Låter lovandeDet kan du lita på!
Blir nog en 4-5 nya dofter som läggs till listan kommande vecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter lovandeDet kan du lita på!
Blir nog en 4-5 nya dofter som läggs till listan kommande vecka.
Tack! 100ml håller nog ändå ett tag för mig.Någon i tråden, minns ej vem, hade hört att den var limiterad.
100ml flaskor i Sverige verkar vara svårt att hitta iaf.
Den är ju billig så bara köra 10-15 sprayseller gör som jag alltid brukar göra, ha 5ml dekant med mig vart jag än går
.
Ah! Alltid tänkt att 5 sprays är maximum haha men ska fan börja spraya på mer av de fräscha dofterna.Den är ju billig så bara köra 10-15 sprayseller gör som jag alltid brukar göra, ha 5ml dekant med mig vart jag än går
.
Fick faktiskt hem den häromveckan, mycket trevlig. Jag blev inte besviken. Påminner om en mjukare och något friskare variant av Tom Ford Noir Extreme.Blev Code (Absolu)
Code Absolu är en kanondoft, bättre än Profumo tycker jag. Lite rundare men fortfarande kanonprestanda!Slog också till på en 100ml ”backup” flarra på Light Blue Forever samt blev ett blindköp på Armani - Code Absolu.
Låter lovande isåfall för Noir Extreme gillar jag big timeFick faktiskt hem den häromveckan, mycket trevlig. Jag blev inte besviken. Påminner om en mjukare och något friskare variant av Tom Ford Noir Extreme.
På dom fräscha dofterna tar jag alltid 7-10 spraysAh! Alltid tänkt att 5 sprays är maximum haha men ska fan börja spraya på mer av de fräscha dofterna.
Körde faktiskt 7 sprays av prada lhomme från dekant igår när jag var utomhus, kändes perfekt.
Får kanske klicka hem en flaska Forever och sluta vara en sissy sprayer!
Låter lovande och jag ser fram emot att få den hemCode Absolu är en kanondoft, bättre än Profumo tycker jag. Lite rundare men fortfarande kanonprestanda!
När solen gått ner och man får umgås utan att svetten porlar.
![]()
Kvällsvärmen passar den utmärkt!Hur känns den i värmen?
Funkar inte för Byredo.XC8M5I5börjar gälla imorgon 12:00
Nope tyvärr, det är produkterna i denna avdelning det avser:Funkar inte för Byredo.![]()
Missade du när vi postade om Miinto för nån vecka sedan när dom hade rea + rabattkod?Funkar inte för Byredo.![]()
Missade du när vi postade om Miinto för nån vecka sedan när dom hade rea + rabattkod?Jag knep en 100ml Mojave Ghost för 1177kr
(dock var den inte till mig).
Såg det och beställde en BdA men den kunde Miinto aldrig leverera så jag tog hem en Accord Oud istället, letar fortfarande en BdA.Missade du när vi postade om Miinto för nån vecka sedan när dom hade rea + rabattkod?Jag knep en 100ml Mojave Ghost för 1177kr
(dock var den inte till mig).
Såg att det var en 100ml med mycket kvar i på FB.Såg det och beställde en BdA men den kunde Miinto aldrig leverera så jag tog hem en Accord Oud istället, letar fortfarande en BdA.
Hugger på den…Såg att det var en 100ml med mycket kvar i på FB.
Det var tyvärr lite oklarheter där så jag avstod att köpa den till slut.Såg att det var en 100ml med mycket kvar i på FB.