• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Någon i tråden, minns ej vem, hade hört att den var limiterad.
100ml flaskor i Sverige verkar vara svårt att hitta iaf.
Tack! 100ml håller nog ändå ett tag för mig. :)

Detta är nog min första FB sen ett tag tillbaka nu. Har svårt att hitta nya dofter som man verkligen fastnar för. Har nog blivit mycket mer kräsen jämfört med förr.

Den är ju billig så bara köra 10-15 sprays 😎 eller gör som jag alltid brukar göra, ha 5ml dekant med mig vart jag än går 😉.
Den är ju billig så bara köra 10-15 sprays 😎 eller gör som jag alltid brukar göra, ha 5ml dekant med mig vart jag än går 😉.
Ah! Alltid tänkt att 5 sprays är maximum haha men ska fan börja spraya på mer av de fräscha dofterna.

Körde faktiskt 7 sprays av prada lhomme från dekant igår när jag var utomhus, kändes perfekt.

Får kanske klicka hem en flaska Forever och sluta vara en sissy sprayer!

KD: Creed - Spice and Wood. Jag förstår hypen @Hitsville, så mycket trä! Så fin balans mellan sötma och krydda. Ett ”Usch!” från sambon, måste ses som en kvalitetsstämpel! Me like!
D4490D1F-24AD-45B8-AE05-912FFE039EDA.jpeg

Senast ändrad:
Ah! Alltid tänkt att 5 sprays är maximum haha men ska fan börja spraya på mer av de fräscha dofterna.

Körde faktiskt 7 sprays av prada lhomme från dekant igår när jag var utomhus, kändes perfekt.

Får kanske klicka hem en flaska Forever och sluta vara en sissy sprayer!
På dom fräscha dofterna tar jag alltid 7-10 sprays 🙄. På L’Homme och Light Blue Forever kan det också bli fler 🥳.

Såja 👏😃.

Missade du när vi postade om Miinto för nån vecka sedan när dom hade rea + rabattkod? 😞 Jag knep en 100ml Mojave Ghost för 1177kr 🥳 (dock var den inte till mig).

Hade den som FMD. Tränade
Mitt på dagen och märkte att den funkade ännu bättre när man blev varm! Riktigt trevlig överraskning.

Missade du när vi postade om Miinto för nån vecka sedan när dom hade rea + rabattkod? 😞 Jag knep en 100ml Mojave Ghost för 1177kr 🥳 (dock var den inte till mig).
Såg det och beställde en BdA men den kunde Miinto aldrig leverera så jag tog hem en Accord Oud istället, letar fortfarande en BdA.

Nu finns nya HG Vetiver inne hos F&A:

• Like
Reactions: Nic
Någon som kan tipsa om en parfym som passar till dom flesta tillfällena? :)

Hade den här sist, den gillade jag väldigt mycket. Så nånting liknande hade varit bra:

hbf11803103002_cnocolor_1.jpg

Tillbaka
Topp