Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lätt den doften som gett mest komplimanger denna sommar med. Generisk och tråkig tycker jag inte, möjligen tråkig för att AdG-dna't har varit så vanligt i så många år. Men den luktar inte som alla andra blå parfymer jag har, utan har något som jag inte kan pinpointa som gör den speciell. En bra twist på AdG.Hur mycket det än bär emot så är detta den som gett mig flest komplimanger senaste halvåret.
Den är generisk och ganska tråkig men den är fräsch vilket inte är så förvånande iom att det är en AdG flanker… den är bättre på sommaren än Profumo men sämre i alla andra tillfällen.
Hur som helst en blåing som inte blir fel.
Den här kommer du undan med alltid och får säkert några slentrianmässiga komplimanger.
![]()
Men vänta nu, är Light Blue så pass bra att man måste ha en backup?!Fick bli en backup flaska av Light Blue Forever samt Code Absolu som blindköp.
![]()

Haha den är förjävla braMen vänta nu, är Light Blue så pass bra att man måste ha en backup?!![]()
"Du kanske har missat lappen jag satt upp men... Tänk på att undvika starka dofter som parfym och rakvatten som kan orsaka allvarliga besvär för allergiker!"Haha den är förjävla bra. Jag är dock ingen sissysprayer med den
10-15 sprays samt påfyllning under dagen så 100ml går åt
.
Har sommarlov jag också nu"Du kanske har missat lappen jag satt upp men... Tänk på att undvika starka dofter som parfym och rakvatten som kan orsaka allvarliga besvär för allergiker!"
![]()
Haha jag vet inte varför men kommuntanter gör mig deprimerad."Du kanske har missat lappen jag satt upp men... Tänk på att undvika starka dofter som parfym och rakvatten som kan orsaka allvarliga besvär för allergiker!"
![]()
10-15??? Kudos! Är doften så "svag" eller älskar du bara grapefrukt?Haha den är förjävla bra. Jag är dock ingen sissysprayer med den
10-15 sprays samt påfyllning under dagen så 100ml går åt
.
Svag vill jag absolut inte påstå att den är men inget monster heller10-15??? Kudos! Är doften så "svag" eller älskar du bara grapefrukt?![]()
Härligt att höra! Ser orimligt mycket fram emot att få hem min.Svag vill jag absolut inte påstå att den är men inget monster heller. Just på dom flesta ”freshies” är jag inte blyg med sprays. Sedan dofter den ljuvlig grapefrukt
.
Bra där!Fick bli en backup flaska av Light Blue Forever samt Code Absolu som blindköp.
![]()
Jag tror absolut inte du kommer bli missnöjd med den ifall du uppskattar en fräsch doft med realistisk grapefruktHärligt att höra! Ser orimligt mycket fram emot att få hem min.![]()
TackBra där!
Jag är fan lite stressad över att den plötsligt ska vara borta (den är ju officiellt en limited edition). Skulle den försvinna helt så blir det garanterat löjliga priser på andrahandsmarknaden.
Här skulle jag tro, där köpte jag min.Var köper man Light Blue billigast just nu?
10-15??? Kudos! Är doften så "svag" eller älskar du bara grapefrukt?![]()
Har en helflaska dom jag inte får använda för frun.. Hon säger att den luktar rutten frukt och insektsmedel. (men jag gillar den)Testar denna inför matchen
![]()
Väldigt fruktig, men rutten frukt tycker jag inte att den luktar.Har en helflaska dom jag inte får använda för frun.. Hon säger att den luktar rutten frukt och insektsmedel. (men jag gillar den)
Har en helflaska dom jag inte får använda för frun.. Hon säger att den luktar rutten frukt och insektsmedel. (men jag gillar den)
Väldigt fruktig, men rutten frukt tycker jag inte att den luktar.
Jag kör Cedrat Boise idag! Somrig, fräsch och prisvärd doft.
![]()
Hajptorsk som man är så beställde jag en. Helt i blindoHär skulle jag tro, där köpte jag min.
Dom har även 100ml som verkar var svår att hitta på andra ställen.
![]()
K&Q
Découvrez K&Q, K By Dolce&Gabbana Parfum, le parfum homme de Dolce & Gabbana sur MyOrigines, l'achat en ligne de parfums, soins, maquillage pas chers. -- Livraison gratuite à partir de 49€. MyOrigines, la parfumerie en ligne à l'origine de votre beauté.www.my-origines.com
SåjaHajptorsk som man är så beställde jag en. Helt i blindo![]()
Haha, hjälte!10-15 är minimum. Det kör jag som baseline för typ interlude och kouros. För freshies så kör jag minst 30-40. Man vill ju inte va en sissy-sprayer.
![]()
Det låter precis som hela min parfymsamlings uppkomst och existens. Tack YouTube. Tack Fragrantica.Hajptorsk som man är så beställde jag en. Helt i blindo![]()
Du glömde KSDet låter precis som hela min parfymsamlings uppkomst och existens. Tack YouTube. Tack Fragrantica.