• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

1A1E1EB7-E64C-43E2-A176-E46B9321EBB0.jpeg

Hur mycket det än bär emot så är detta den som gett mig flest komplimanger senaste halvåret.

Den är generisk och ganska tråkig men den är fräsch vilket inte är så förvånande iom att det är en AdG flanker… den är bättre på sommaren än Profumo men sämre i alla andra tillfällen.

Hur som helst en blåing som inte blir fel.
Den här kommer du undan med alltid och får säkert några slentrianmässiga komplimanger.

E0C75BA1-0598-4027-9A38-AD358CCB9394.jpeg
Lätt den doften som gett mest komplimanger denna sommar med. Generisk och tråkig tycker jag inte, möjligen tråkig för att AdG-dna't har varit så vanligt i så många år. Men den luktar inte som alla andra blå parfymer jag har, utan har något som jag inte kan pinpointa som gör den speciell. En bra twist på AdG.

En fördel är att den även håller hyfsat bra på mig, till skillnad från andra sommardofter jag kört denna sommar som chanel allure sport och sedley som försvinner i stort sett direkt på mig. Chanel skulle nog gett mer komplimanger för den är underbar men det hjälper ju föga när den inte stannar kvar. ;)

Lights faktiskt på väg in med posten... :)

Bra där!
Jag är fan lite stressad över att den plötsligt ska vara borta (den är ju officiellt en limited edition). Skulle den försvinna helt så blir det garanterat löjliga priser på andrahandsmarknaden.
Tack 🙌. Det var också en av anledningarna att jag valde bunkra upp med en till flaska då jag också läst att den är ”limited edition” och ja priserna på andrahandsmarknaden lär inte vara roliga.

Var köper man Light Blue billigast just nu?
Här skulle jag tro, där köpte jag min.
Dom har även 100ml som verkar var svår att hitta på andra ställen.

Här skulle jag tro, där köpte jag min.
Dom har även 100ml som verkar var svår att hitta på andra ställen.

Hajptorsk som man är så beställde jag en. Helt i blindo :)

Hajptorsk som man är så beställde jag en. Helt i blindo :)
Det låter precis som hela min parfymsamlings uppkomst och existens. Tack YouTube. Tack Fragrantica.

Edit: Och tack KS. Det är med skräckblandad förtjusning varje gång man klickar på den lilla röda klockan uppe i högra hörnet och ser: "X svarade på tråden KS stora parfymtråd. Det kan finnas fler inlägg efter det här."

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp