• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Funkar YSL bleu electrique i hettan? Eller det är en höst/vinter/vår doft?

Har La nuit de lhomme och för mig är det ingen sommarparfym (kanske en sval sommarkväll iofs)

Jaja, som en död fisk följer jag strömmen
156355C4-990E-4EAD-8DE2-D78B075DEDFE.jpeg

Känner ni någonsin att ni har för stor samling eller gnäller era respektive? Här är en bild som får er att inte känna det, eller kan minska gnället 😁
Ja, jisses... Själv är man på en helt annan nivå. Man kan ju bli lite avis, helt klart. Men vilken jäkla beslutsångest varje ny morgon måste innebära!

Efter inspiration från @S.L anlände följande idag. Lite mer jordnära och inget som man hade sett i den mannens samling som vi fick se exempel på ovan. Men för oss andra lite mer dödliga - spännande doft. Mogen. Nästan som Lagerfeld Classic fast i en annan tappning och riktning. Lite fräschare. Jag gillar den.

Här tillsammans med "snutteputsduken" och en liten stämningshöjare för att knyta an till forumet i sin helhet. Väntar fortfarande ivrigt på en reaktion från frun som ligger två fot till vänster. Än så länge total radiotystnad. Bra eller dåligt... Återstår att se.
PXL_20210713_214214688.jpg

Fattar inte att så få gillar den där. Gillar man PdM:s DNA är den grym! Bara för det ska jag bada i den!
Tror att en del inte tycker att den är så prisvärd, nog där det klämmer 🤔 Inte hört någon tycka att den luktar illa väl?

Jag tycker den är jävligt nice, men som typ alla andra freshies lämnar den lite att önska på performance sidan.

Ska se till att klicka hem en sån till hösten.
Den ska finnas lite här och där om man letar lite. Den finns på Notino t.ex.
Jag vet inte heller hur EDT står sig. Extreme är super iallafall!

Den ska finnas lite här och där om man letar lite. Den finns på Notino t.ex.
Jag vet inte heller hur EDT står sig. Extreme är super iallafall!

"Få i lager" på Åhléns i Mall of Scandinavia. Blir kanske en omväg hem efter jobbet idag då...

FMD:

375x500.27533.jpg

Det har varit lite diskussioner på fejjan kring Roja på senaste och Sveriges kanske främsta parfymexpert Victor Langer sågade Roja vid fotknölarna.

Det var i sak inte dofterna han retar sig på utan varumärket och kanske ännu mer personen bakom varumärket. Han påstår massa saker som kanske inte helt stämmer. (Bland annat att Roger (Roja) är näsan bakom dofterna när han köper in dem från Robertet. Att priserna är horribla osv.

Med allt det sagt, är detta en kass parfym? Nä. Inte alls. Den doftar till och med förjävla gott.

ikt Oud bleu intense (FdB) hade jag önskat lite mer projektion. Men det är ju bara jag.

En väldigt vuxen, stilren, maskulin gentlemannadoft. Utmärkt till mer dressat. Eller när du vill accentuera din stilighet.

Jag är glad att jag har den men jag skulle inte betala fullt pris.

Tillbaka
Topp