Den är magiskt bra och fullpott även från sambons sidaGrymt fin!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är magiskt bra och fullpott även från sambons sidaGrymt fin!![]()
Testar by Kilian intoxicated ikväll. Lät intressant i teorin med kardemumma och kaffe. Mest en kardemummabomb för min näsa dock.
![]()
Verkligen! Jag känner inget jag kan likna vid kaffe, kardemumma dominerar helt. Likadant med oud wood för mig. Har haft siktet inställt på Straight to heaven men ville testa denna först. Skönt för plånboken att båda inte föll mig i smaken.Gillar Intoxicated men kardemumma tenderar sannerligen att ta över det mesta.
Verkligen! Jag känner inget jag kan likna vid kaffe, kardemumma dominerar helt. Likadant med oud wood för mig. Har haft siktet inställt på Straight to heaven men ville testa denna först. Skönt för plånboken att båda inte föll mig i smaken.
Riktigt fin. Kommer bli köp men velar mellan 40 eller 125ml…Förmodligen orsakat ett mindre hål i ozonlagret nu. Otroligt potent och fantastisk doft. Det var det här jag trodde jag fick när jag köpte Angels share (som jag var ensam om att inte uppskatta i norra Europa).
Tur att jag hittade rätt tillslut.
![]()
125ml hade jag bara köpt om det var den enda doft jag använde och den var diskad.Riktigt fin. Kommer bli köp men velar mellan 40 eller 125ml…
125ml hade jag bara köpt om det var den enda doft jag använde och den var diskad.
Har inte vågat spraya mer än 2ggr och då hade jag dessutom tjocktröja på mig som dolde lite doft![]()
Inget fan av Sauvage, även om jag äger en flaska. Köpte den pga hype när den lanserades. Aningen huvudvärksframkallande. Kommer prova Elixir när jag ser den i butik, men hoppas innerligt att man inte kommer tycka om den. Känns som en dyr höst om man även känner sig tvingad till att prova Tobacolor nu när hypen även där verkar vara befogad.Någon som vet när det går att lägga vantarna på Sauvage Elixir? Inget jättefan av varken edt/edp eller Parfum men Elixir ska ju vara rätt egen och ha lite fougere-stuk om jag förstått det rätt.
Ingen kommer ihåg en fegis som migJag kör 4 spray
Sommarkvällar exkluderade.
Låter lite.Jag kör 4 spray
Sommarkvällar exkluderade.
Testar idag MEM av Bogue, intressant doft men vet inte om jag vill ha en flaska av den
![]()
Ingen kommer ihåg en fegis som mig
4 spray lär ta bort behovet av nästrimmer.
Låter lite.![]()
. Tycker själv den är förjävla bra Pouwah!!!! Skulle någon sagt om den där trissen.Inte velat släppa taget om sommaren men hösten hänger tungt i luften, så nu gör jag det och det är ju inte enbart negativt!
![]()
Jag har både tuscan leather, London och Godolphin.
![]()
Testar denna idag, för första gången. En underbar doft faktiskt. Får mig att vilja prova mer med läder-inriktning. Denna var ju t.o.m. godkänd av sambon.
Ombré Leather (som jag själv gillar) var ett big no no för hennes del, ännu mer så Gucci Guilty Absolute. GGA är väl även lite too much för min del också, fast jag uppskattar att den trots allt kommer från Gucci (att de vågar), och den växer på en lite.
Får nu för mig att jag måste ha helflaska av TF Tuscan Leather eller kanske PdM Godolphin, de sägs vara lika. Inte luktat på någon av dem dock. Det blir blindköp.
(Några inputs från panelen?)
Widian London ligger också hett till på helflaskan.
TF TL har samma hallon som London men mer rustik, kraftig och tung läder i botten. Men lite som TF TV så lugnar lädret (Tobaken på TV) sig efter någon timme och en söt hallon/saffransblandning tar mer utrymme. Kanske inte lika angenäm för gemene man men definitivt mer punching power. Jag gillar båda väldigt mycket. TF TL är en av mina första riktiga kärlekar.
![]()
Testar denna idag, för första gången. En underbar doft faktiskt. Får mig att vilja prova mer med läder-inriktning. Denna var ju t.o.m. godkänd av sambon.
Ombré Leather (som jag själv gillar) var ett big no no för hennes del, ännu mer så Gucci Guilty Absolute. GGA är väl även lite too much för min del också, fast jag uppskattar att den trots allt kommer från Gucci (att de vågar), och den växer på en lite.
Får nu för mig att jag måste ha helflaska av TF Tuscan Leather eller kanske PdM Godolphin, de sägs vara lika. Inte luktat på någon av dem dock. Det blir blindköp.
Den minns man! Det är fikonet du känner, som kan påminna en hel del om just kokos till doften.Kvällens…
Spana in notblandningen i denna ganska unika halvfreshie. Jag skulle lagt till kokos för att beskriva denna, för min näsa känner något kokosliknande mitt bland allt.
![]()
För att vara en läderdoft så är den väldigt snäll. Tycker TL har en del gemensamt men är ändå olika, TL är också fantastisk men inte lika lätt att gilla som London. London är en av mina klara favoriter och kan nästan bäras när som helst enligt mig.
![]()
Aha så det är det som luktar kokos? Då var inte min näsa helt ute och cyklade alltså..Den minns man! Det är fikonet du känner, som kan påminna en hel del om just kokos till doften.