Tycker det är helt OK med tanke på att 100ml ligger runt 2000-2200kr för Zefiro.500 kr st var väl inte så farligt för ca 25 ml?
700 kr för Naxos iofs...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det är helt OK med tanke på att 100ml ligger runt 2000-2200kr för Zefiro.500 kr st var väl inte så farligt för ca 25 ml?
700 kr för Naxos iofs...
Tror det stämmer, var 100 ml flaskor![]()
Nice. Tycker den där är riktigt fin. Kom den från UK eller US? Tull?Då kom kvällsdoften som ett brev på posten, tillsammans med en liten följeslagare som grädde på moset. Ska bli spännande att prova dessa!
![]()
Följeslagaren på 7,5ml:
Ja, det blev en instant "Love" på fraggan.Nice. Tycker den där är riktigt fin. Kom den från UK eller US? Tull?
Nice. Tycker den där är riktigt fin. Kom den från UK eller US? Tull?
Det är tull/momsfritt när man beställer direkt från Roja, vilket de garanterar i sina köpvillkor.Ja, det blev en instant "Love" på fraggan.
Vilken skön, fyllig och maskulin doft! Återstår att se hur den kommer flörta med mig resten av kvällen...
Den kom från UK, betalades i USD och ingen tull - inte som jag fått ta del av åtminstone.
Här är de jag provat, och min personliga "betygsättning" (för stunden):Vad bör man prova från Widian? Endast testat Liwa för typ ett år sedan.![]()
Tack! Får ge mig på dessa. Synd att de inte finns att testa i någon butik här i Stockholm…Här är de jag provat, och min personliga "betygsättning" (för stunden):
London - Klockren! 5/5
New York - Mycket bra. 4.5/5
Gold I - Bra. 4/5
Gold II Sahara - Ok. 3/5
Liwa - Nä, fyfan. Har samma "skit" i sig som OFG och BR540. Klarar inte av det. 1/5
Japp! Mycket fin doftÄr det någon som testat Widian Delma? Fick ett sample på den och gillade det skarpt. Men frågan är om det är så pass bra att man önskar helflaska.
Med varje order du lägger hos Gents, helt oavsett storleken på ordern, så kan du lägga till ETT kostnadsfritt sample från Widian i varukorgen.Tack! Får ge mig på dessa. Synd att de inte finns att testa i någon butik här i Stockholm…
Fin men inte flaskvärd i mitt tycke!Är det någon som testat Widian Delma? Fick ett sample på den och gillade det skarpt. Men frågan är om det är så pass bra att man önskar helflaska.
Länkade till den häromdagen. Den är riktigt riktigt fin. Du kommer inte bli besviken av parfymen Safari Extreme heller.Fick tag i denna:
En av de bästa florala oud-oljorna jag känner till.
Tror inte så många här inne kör attars men det är förjävla mysigt att dra på sig på kvällen. Föredrar nästan det över en parfym!
Länkade till den häromdagen. Den är riktigt riktigt fin. Du kommer inte bli besviken av parfymen Safari Extreme heller.
Jag minns främst mina positiva känslor kring när jag jämförde de två (en nära vän har båda), men om jag minns rätt öppnar de väldigt snarlikt. Sedan efter en stund går de lite åt olika håll. Oljan är lite mer linjär och stannar som den är, medan Extreme utvecklas och blir lite mer maskulin. I jämförelse med varandra skulle jag säga att oljan är lite mer feminin.Jaså? Är de lika?
Jag minns främst mina positiva känslor kring när jag jämförde de två (en nära vän har båda), men om jag minns rätt öppnar de väldigt snarlikt. Sedan efter en stund går de lite åt olika håll. Oljan är lite mer linjär och stannar som den är, medan Extreme utvecklas och blir lite mer maskulin. I jämförelse med varandra skulle jag säga att oljan är lite mer feminin.
Ska köra Extreme senare idag eller imorgon och återkommer.
Har legat en partial flaska på Tradera nyss iaf.Om jag skulle ha den som doft bland folk passar nog en något mer maskulin tolkning bättre. Denna är perfekt för att bara känna en magiskt vacker doft på sig själv. Vart hittar man parfymen?
Om jag skulle ha den som doft bland folk passar nog en något mer maskulin tolkning bättre. Denna är perfekt för att bara känna en magiskt vacker doft på sig själv. Vart hittar man parfymen?