Richard1987
Silver
Denna ska testas direkt efter jobbet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra, även om den är en vattendelare. Jag tycker inte att den är så utmanande som vissa skriver, även om vi har sett här på KS att den kan vara en relationshotare.Nytt in på hyllan. Får avvakta tills det är dags för EMD bara... Farhenheit:en från imorse har ju knappt hunnit svalna än...
![]()
Mycket bra, även om den är en vattendelare. Jag tycker inte att den är så utmanande som vissa skriver, även om vi har sett här på KS att den kan vara en relationshotare.
Hoppas den adderas till signature-linjen som det åtminstone har talats om.
Jag älskar den, min fru hatar den.Nytt in på hyllan. Får avvakta tills det är dags för EMD bara... Farhenheit:en från imorse har ju knappt hunnit svalna än...
![]()
Du skulle kört MFK Oud edp så hade du smält in helt med omgivningen, ”doftkamouflage”…Dagens:
Alla gillar kaffe, till och med tandhygienisten som tyckte att jag luktade jättegott vid morgonbesöket.
![]()
Jag bär den emellanåt! Den är trevlig men ingen storfavorit! Gillar du sötare dofter så är den absolut inga problem för en man. Körde själv Shanghai Lily idag!En dekant av TF Lost Cherry på ingång. Testat den i butik en gång för länge sedan, men känner att jag vill utforska den på djupet. Några här som brukar bära den? Sett att somliga skrivit på Fragrantica att den kan luta sig åt det feminina hållet.![]()
Scandal känns verkligen som en @S.L doft! Har inte provat colognevarianten dock!Har varit hyfsat lugn ett tag men tappade kontrollen helt i helgen och bärgade dessa tre från mitt postombud idag,
![]()
![]()
Så sjukt nöjd med alla tre, fantastiskt fina på sina egna vis.
Testar Zefiro nu, men bara ett sprut på handleden.
Luktar väldigt fint, men kan seriöst inte plocka en enda doftnot...vad luktar den? Typ citron, pudrighet, och en varm blandning av lätta kryddor?
Första som poppar upp i huvudet är typ; vitt, rent, fint, bröllop, uppklättCrowd pleaser, svår att inte tycka om....kanske vetiver i bakgrunden som jag vanligtvis har svårt för?
Gott förstaintryck, och ser fram emot ett ordentligt test!
Förresten, ganska tydliga dolce amalfi vibbar va?
Den är tilltalande på ett konstigt sätt, känns gammaldags men ändå inte gubbig. Typ fräsch men ändå komplexDen luktar som när man besöker basilicor i Italien. En viss gammal trädoft och rökelse. Magiskt!
Har kört den varje dag sen jag köpte den.Den är tilltalande på ett konstigt sätt, känns gammaldags men ändå inte gubbig. Typ fräsch men ändå komplex
Haha basilicor i Italien, förstår vad du menar![]()
Gillar verkligen Mefisto, riktigt fin doft! Älskar rosen i denHar kört den varje dag sen jag köpte den.
Kan inte sluta sträcka mig efter den.
Fast blev tvungen att testa denna som kvällsdoft… Påminner en hel del om SMW.
Men det är väl kanske inte ett dåligt betyg
![]()
Den är tilltalande på ett konstigt sätt, känns gammaldags men ändå inte gubbig. Typ fräsch men ändå komplex![]()
Haha basilicor i Italien, förstår vad du menar![]()
Nytt in på hyllan. Får avvakta tills det är dags för EMD bara... Farhenheit:en från imorse har ju knappt hunnit svalna än...
![]()
Tror Alexander Schulmans fru tvingade honom att dumpa den skyndsamtrolig historia bakom just det köpet om ni lyssnar på podden. Hon tyckte den luktade smutsig k*k
![]()
Hade gärna sett en lista på deras doftsamlingar så jag vet vilka jag ska undvika eller göra mig av med!Hahaha. Snarare en kvalitetsstämpel om Schulmans dissar något![]()
Här är en gammal bild på Calles iaf (om än jävligt dålig). Men vet att han kör TF - TV.Hade gärna sett en lista på deras doftsamlingar så jag vet vilka jag ska undvika eller göra mig av med!
Här är en gammal bild på Calles iaf (om än jävligt dålig). Men vet att han kör TF - TV.
![]()
Hade gärna sett en lista på deras doftsamlingar så jag vet vilka jag ska undvika eller göra mig av med!
Detta gällde Boss Bottled TonicEgentligen väldigt onödig info, men såg Alex Schulman köpa denna på Åhlens för 1-2 månader sen![]()
Då borde alla kriterier för ett köp vara uppfyllda för dig, väl?Tjena,
Har någon testat denna?
![]()
Roja Ahlam.
En doft för kvinnor egentligen men som jag sett beskrivits som en Amber oud med fler blommor. Har en flarra om jag vill men jag har aldrig ens kommit nära den.
Är dessutom diskad.
Är det bara jag som tycker att den har likheter med TF Plum Japonais? Typ en mindre safe variant av PJ.Dagens. Tyckte inte den var så "farlig" vid ett initialt test igårkväll. Ganska städad och proper. Projektionen är inte överdriven, utan snarare tvärtom, och långvarigheten verkar vara godkänd med mina kräsna mått mätt. Den fick helt enkelt följa med till kontoret idag, för vidare utvärderingar.
![]()
Har sett att den sålts runt lite men har heller aldrig funderat på att slå till på denTjena,
Har någon testat denna?
![]()
Roja Ahlam.
En doft för kvinnor egentligen men som jag sett beskrivits som en Amber oud med fler blommor. Har en flarra om jag vill men jag har aldrig ens kommit nära den.
Är dessutom diskad.