Vilket mästerverk, perfekt nu när hösten kommit
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket mästerverk, perfekt nu när hösten kommit
![]()
Den lovordas i alla fall på Fragrantica med denna enkla, men ack så sammanfattande recension:På förmiddagen blev det att testa Armani SWY intensley som jag har ett sample av. Snabb recension.
Öppnar upp med Peppar och kanel. Efter en minut har pepparn lagt sig och det mer söta träder fram. Mest påtagligt är vanilj, toffe och kanel. Det är mycket sötma, en designer gourmand skulle jag säga.
Bra projektion, mycket vanlij och kanel. Mer hudnära träder även toffe och lätt mocka.
Tyvärr få jag snabbt huvudvärk av den så fick bara sitta på någon timme.
Överlag bra doft från en designer. En budget-gourmand. Tyvärr inget för mig, men förstår dom som bär den.
![]()
Tar tillbaka allt! Det är en fulländad doftDen lovordas i alla fall på Fragrantica med denna enkla, men ack så sammanfattande recension:
![]()
Du tänker nog på @Hitsville, min vän!Prestige NEFS Extrait de Parfum Spray från NISHANE ❤️ Köp online
Prestige NEFS Extrait de Parfum Spray från NISHANE ❤️ Premium-medlemmar: 10% på ALLT ✓ 1-3 gratisprover ingår ✓ Ytterligare 850 Top-Brands ➤ Köp här!www.parfumdreams.se
@Tjabo @Notorious Niklas
Om jag inte missminner mig så är det väl ni som ständigt "trånar" efter denna?
Tur vi kan hjälpas åt att hålla koll på varandra!Du tänker nog på @Hitsville, min vän!
Detta kanske har diskuterats tidigare, ber om ursäkt i sådant fall
Ser att Amouage Overture har rullat in på Gents.se, vilket är en parfym jag var nyfiken på länge! Vad säger ni, är den värd att köpa och vad kan man förvänta sig i doftväg? Kanske luktar den liknande någon annan parfym?
/mvh
Prestige NEFS Extrait de Parfum Spray från NISHANE ❤️ Köp online
Prestige NEFS Extrait de Parfum Spray från NISHANE ❤️ Premium-medlemmar: 10% på ALLT ✓ 1-3 gratisprover ingår ✓ Ytterligare 850 Top-Brands ➤ Köp här!www.parfumdreams.se
@Tjabo @Notorious Niklas
Om jag inte missminner mig så är det väl ni som ständigt "trånar" efter denna?
Jag trånar efter den för att @Hitsville har lurat i mig att den är fantastisk.
Men jag råkade eh, slinta på eh, köpknappen och klickade hem en Sahraa igår. Men den där står härnäst på tur!
Kika gärnaTror jag har ett prov liggandes hemma jag kan skicka om du är intresserad. Letar upp det ikväll om du är intresserad. Personligen tycker jag det finns roligare dofter för samma pengar men alla har ju olika smak.
Som sagt.Har varit hyfsat lugn ett tag men tappade kontrollen helt i helgen
Hoppsan blev plötligt en del flaskor på kort tid…
![]()
Bra start nu är det bara att helt ....Hoppsan blev plötligt en del flaskor på kort tid…
![]()
Tjenare,
Någon som vet en liknande doft som Givenchy Play? Det vart en favoritdoft men har ju gått ut ur deras sortiment sedan ett par år. Skulle vilja hitta en som ligger i närheten utav denna…
Hoppsan blev plötligt en del flaskor på kort tid…
![]()
Står inne i ett stängt skåp I badrummet för tillfället, men medveten om det där med fuktEtt tips är att inte förvara dina flaskor i badrummet, vilket jag misstänker att det där är.
Ständiga växlingar i luftfuktighet och temperatur gör att dofterna tar en hel del stryk.
Trist…från Tjeckien på 12h, sen som alltid något strul så fort paketet kommer innanför våra gränser
RecklessTrist…
Nåt från Rafinad Parfumerie eller?
Ajajajaj, borde ju förstått.Reckless
tur du räddar dagen!