Någon som vet var man kan hitta YsL Bleu Electrique i större flaska för bäst pris idag? Tänker att Single Days-rabatten kanske kan dra ner det ytterligare. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev till slut en försiktig applicering av Royal oud.
Hade ett sample med terroni som jag funderade på att spraya slut, men valet, efter noga övervägande, föll på Royal oud till sist. Terroni hade fint fyllt ut det lilla rum vi satt i.Ingen minns en fegis, eller sissy sprayer. Kör 20 spray interlude, varva med ytterligare 17 spray terroni så säkerställer du att de inte glömmer dig!
Hade ett sample med terroni som jag funderade på att spraya slut, men valet, efter noga övervägande, föll på Royal oud till sist. Terroni hade fint fyllt ut det lilla rum vi satt i.
Hahaha!Annars sägs att 60% av alla gånger fungerar denna, varje gång!
![]()
Sissysprayer…Det blev till slut en försiktig applicering av Royal oud.
Idag testar jag Zafar.
Alright. Nu har jag nått min barnyard-gräns. Luktar lite som att jag gnidit mig mot väggarna i en ladugård, rullat mig i gödselstacken och sen baddat mig med resterna i urinoarerna på den lokala pizzerian.
Får se vart det här tar vägen under dagen.
Idag testar jag Zafar.
Alright. Nu har jag nått min barnyard-gräns. Luktar lite som att jag gnidit mig mot väggarna i en ladugård, rullat mig i gödselstacken och sen baddat mig med resterna i urinoarerna på den lokala pizzerian.
Får se vart det här tar vägen under dagen.
Visst är den fin!?
Du borde köra den jag hade igår kväll härnäst - Kemi blending magic - ILM. Oerhört mysig barnyard!
Hört att den blivit dür nu när den är diskad.
Säkert. Enormt tryck i denna, grym projektion!Hört att den blivit dür nu när den är diskad.
Gjorde en monsterbeställning på samples igårkväll. De jävligaste beställningarna gör man tydligen alltid sent som tusan på kvällen.
Allt detta snack om FdB har ju gjort en sugen på en sådan flaska, minst iaf. Så det enda rätta var att beställa samtliga discovery sets från deras hemsida (10% rabatt med koden PM10).
Det blev:
Parisian 2ml
Heritage 2ml
Sahraa 2ml
Oud Noir 2ml
Amber Intense 2ml
• NEW YORK 5TH AVENUE 2ML
• NEW YORK INTENSE 2ML
• MILANO 2ML
• LONDON OUD 2ML
• PARISIAN OUD 2ML
• BRUME DU MATIN 2ML
• PATCHOULI ARGENT 2ML
• SANTAL COMPLET 2ML
• CANNABIS BLUE 2ML
• CANNABIS INTENSE 2ML
• OUD ROUGE SAMPLE 2ML
• OUD ROSE SAMPLE 2ML
• OUD ORANGE SAMPLE 2ML
• OUD VERT SAMPLE 2ML
• OUD JAUNE SAMPLE 2ML
Och vad upptäcker man efter att beställningen är genomförd? Jo, att en av de dofter från FdB som är av yttersta intresse, Oud Bleu Intense, inte omfattas i deras utgåvor av samples. Snöpligt, minst sagt.
Därför fick jag komplettera ordern hos Gents denna gång, med följande samples:
Profumum Roma Acqua di Sale sample 0,7 ml
Profumum Roma Orangea Sample 0,7 ml
Widian Al Wasl Sample 2 ml
Nishane Hacivat Sample 1,5 ml
Nishane Colognisé Sample 1,5 ml
Nishane Safran Colognisé Sample 1,5 ml
Nishane Nefs Sample 1,5 ml
Och ännu en gång inser jag att jag missat Oud Bleu Intense.
Aja, ska bli sjukt spännande att se vilka man kommer fastna för. Och om någon har ett sample på oud bleu, så vet ni nu vem som vill ha det.
PS. Fråga till bättre vetande:
Är Parisian och Parisian Oud samma? Jag kommer få hem båda två, och de listas med respektive namn. Men vad jag har kommit fram till är det väl samma doft? Eller?
Gjorde en monsterbeställning på samples igårkväll. De jävligaste beställningarna gör man tydligen alltid sent som tusan på kvällen.
Allt detta snack om FdB har ju gjort en sugen på en sådan flaska, minst iaf. Så det enda rätta var att beställa samtliga discovery sets från deras hemsida (10% rabatt med koden PM10).
Det blev:
Parisian 2ml
Heritage 2ml
Sahraa 2ml
Oud Noir 2ml
Amber Intense 2ml
• NEW YORK INTENSE 2ML
• MILANO 2ML
• LONDON OUD 2ML
• PARISIAN OUD 2ML
• BRUME DU MATIN 2ML
• PATCHOULI ARGENT 2ML
• SANTAL COMPLET 2ML
• CANNABIS BLUE 2ML
• CANNABIS INTENSE 2ML
• OUD ROUGE SAMPLE 2ML
• OUD ROSE SAMPLE 2ML
• OUD ORANGE SAMPLE 2ML
• OUD VERT SAMPLE 2ML
• OUD JAUNE SAMPLE 2ML
Och vad upptäcker man efter att beställningen är genomförd? Jo, att en av de dofter från FdB som är av yttersta intresse, Oud Bleu Intense, inte omfattas i deras utgåvor av samples. Snöpligt, minst sagt.
Aja, ska bli sjukt spännande att se vilka man kommer fastna för. Och om någon har ett sample på oud bleu, så vet ni nu vem som vill ha det.
Är Parisian och Parisian Oud samma? Jag kommer få hem båda två, och de listas med respektive namn. Men vad jag har kommit fram till är det väl samma doft? Eller?
Det blev:
Parisian 2ml
Heritage 2ml
Sahraa 2ml
Oud Noir 2ml
Amber Intense 2ml
• NEW YORK INTENSE 2ML
• MILANO 2ML
• LONDON OUD 2ML
• PARISIAN OUD 2ML
• BRUME DU MATIN 2ML
• PATCHOULI ARGENT 2ML
• SANTAL COMPLET 2ML
• CANNABIS BLUE 2ML
• CANNABIS INTENSE 2ML
• OUD ROUGE SAMPLE 2ML
• OUD ROSE SAMPLE 2ML
• OUD ORANGE SAMPLE 2ML
• OUD VERT SAMPLE 2ML
• OUD JAUNE SAMPLE 2ML
Och ännu en gång inser jag att jag missat Oud Bleu Intense.![]()
Jag har dig! PM!Gjorde en monsterbeställning på samples igårkväll. De jävligaste beställningarna gör man tydligen alltid sent som tusan på kvällen.
Det blev:
Parisian 2ml
Heritage 2ml
Sahraa 2ml
Oud Noir 2ml
Amber Intense 2ml
• NEW YORK INTENSE 2ML
• MILANO 2ML
• LONDON OUD 2ML
• PARISIAN OUD 2ML
• BRUME DU MATIN 2ML
• PATCHOULI ARGENT 2ML
• SANTAL COMPLET 2ML
• CANNABIS BLUE 2ML
• CANNABIS INTENSE 2ML
• OUD ROUGE SAMPLE 2ML
• OUD ROSE SAMPLE 2ML
• OUD ORANGE SAMPLE 2ML
• OUD VERT SAMPLE 2ML
• OUD JAUNE SAMPLE 2ML
Fin doft, önskar bara den hade lite mer kräm i sig.