MisterStefan
Basic
Edit: Nu kan jag registrera mig. Funkade inte för ett tag sedan.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Deras hemsida är väl dömd att krascha inatt.
Oh ja, nu fungerade det. Men vi får se. Vore smutt att använda 10% + 20% på ett köp. Men kanske ej går att kombinera.Deras hemsida är väl dömd att krascha inatt.
Har Dior homme sport men 2008 års formulan, nuvarande Dior Homme Sport går bort för mig...går inte ens att jämföras hahaHar sneglat på den ett bra tag nu. Hade vanliga Allure Homme men sålde den igen. Det var inget fel på doften, tvärtom, men den var lite för tam i performance tyckte jag.
Läser mycket gott om Edition Blanche. Är den så pass all-round så du kan köra den i novemberkylan? Tänkte den var mer som en sommarhistoria. Vill ha en från Allure-serien. Vanliga Homme är avcheckad som för mesig, eau extreme är provad men lite väl generisk - om än väldigt trevlig. Så denna eller Homme Sport svävar det emellan...
Vad har jag missat nu?! Inlägget med ev. Länk är redigerat.Oh ja, nu fungerade det. Men vi får se. Vore smutt att använda 10% + 20% på ett köp. Men kanske ej går att kombinera.
Det var jag som inte kunde registrera mig på sidan, men fungerade senare.Vad har jag missat nu?! Inlägget med ev. Länk är redigerat.
Vad har jag missat nu?! Inlägget med ev. Länk är redigerat.
Undrar om Skogsturken körde någon nisch-parfym, eller tror ni det var att bada i random Rusta-kopia?Verkligen! Vart e rabatten? Säg nu!
![]()
Undrar om Skogsturken körde någon nisch-parfym, eller tror ni det var att bada i random Rusta-kopia?![]()
Ryktades om att han fick flytta utomlands eller fick skyddade uppgifter för hans adress, namn och telefonnummer kom ut, så folk busringde och skickade hem saker till honom hela tiden. Kanske inte stämmer, dock, men hade varit en bra läxa.Har en gammal kollega som känner honom. Kan ju kolla. (De är bägge från Västerås).
Men jag gissar att han badade i Aqua di Gio, Fahrenheit eller Polo Sport!
Undrar om Skogsturken körde någon nisch-parfym, eller tror ni det var att bada i random Rusta-kopia?![]()
100% LeMaleUndrar om Skogsturken körde någon nisch-parfym, eller tror ni det var att bada i random Rusta-kopia?![]()
En sak är säker, en man med den pondusen är ingen sissy sprayer.Undrar om Skogsturken körde någon nisch-parfym, eller tror ni det var att bada i random Rusta-kopia?![]()
Edit: Nu funkar det. Koden funkar redan nu, la en beställning. Hopps det hållerHelvete, vad Sprayparfums sida är seg nu.
Trevligt. Vad blev det? Lade du till några samples? Hittar inte informationen nu om hur många man fick välja. Sist var det typ 6 st.Edit: Nu funkar det. Koden funkar redan nu, la en beställning. Hopps det håller
Black Phantom. Hemsidan var extremt seg så i fokuset på att få igenom beställningen så missade jag samples tyvärrTrevligt. Vad blev det? Lade du till några samples? Hittar inte informationen nu om hur många man fick välja. Sist var det typ 6 st.
DD: Clive Christian - X For Men.
![]()
Jo, man tackar ja! En kombo av två av mina absoluta favoriter; Roja - Reckless & Xerjoff - Golden Dallah. Otroligt bra.
Jävlar. Jag gillar faktiskt Fahrenheit.Update skogsturken!
Skogsturken är tydligen faktiskt från Turkiet, men han e kurd. Min kompis minns inte vilken parfym han specifikt hade den dagen men han sa att två de körde mycket var …..
… trumvirvel ….
Aqua di Gio
Fahrenheit
![]()
Faktiskt inte!Har den kommit?![]()
Faktiskt inte!Fick med den i ett paket jag köpte från annat håll! Men du är helt rätt ute här… den här är fasiken bra!
Midsumer dream LÄTTSitter frenetiskt och försöker välja bland Esenticas rea-prylar. Midsumer dream? Boadicea Monarch? Eller Ardent? Eller ska jag köra Puredistance M? Gah!