• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Har sneglat på den ett bra tag nu. Hade vanliga Allure Homme men sålde den igen. Det var inget fel på doften, tvärtom, men den var lite för tam i performance tyckte jag.
Läser mycket gott om Edition Blanche. Är den så pass all-round så du kan köra den i novemberkylan? Tänkte den var mer som en sommarhistoria. Vill ha en från Allure-serien. Vanliga Homme är avcheckad som för mesig, eau extreme är provad men lite väl generisk - om än väldigt trevlig. Så denna eller Homme Sport svävar det emellan...
Har Dior homme sport men 2008 års formulan, nuvarande Dior Homme Sport går bort för mig...går inte ens att jämföras haha

Har även vanliga allure homme och förstår vad du menar, gillar den men denna får betydligt mer användning!

Jag tycker att edition blanche är en året runt doft, men presterar bäst under sommarmånaderna då den boostas av värmen. Tycker inte den är såå sportig eller stark o citrusen som ex D&G light blue intense....utan den är lenare och krämigare vilket jag tycker gör den väldigt versatile!

Hade lätt kört editions blanche över nuvarande dior homme sport, ingen tvekan på den.

IMG_20211124_092840.jpg
IMG_20211124_092829.jpg
IMG_20211124_092816.jpg
IMG_20211124_092031.jpg
Svårt att se på bilden men:

Fake
A1E5AD30-21A7-4E23-9906-FB7BB99871F0.jpeg

Legit:
659970B1-419C-46A2-BA7A-F83D3BCEC2FC.jpeg

Har en gammal kollega som känner honom. Kan ju kolla. (De är bägge från Västerås).
Men jag gissar att han badade i Aqua di Gio, Fahrenheit eller Polo Sport!
Ryktades om att han fick flytta utomlands eller fick skyddade uppgifter för hans adress, namn och telefonnummer kom ut, så folk busringde och skickade hem saker till honom hela tiden. Kanske inte stämmer, dock, men hade varit en bra läxa.

Sitter frenetiskt och försöker välja bland Esenticas rea-prylar. Midsumer dream? Boadicea Monarch? Eller Ardent? Eller ska jag köra Puredistance M? Gah!

Tillbaka
Topp