• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

inga problem, är intresserad av doften, undrar dock om man ska köpa från notino eller gents, bara fått ett svar på det hittills
Kör Notino. I dagsläget haltar väl liknelsen eftersom cirkusen eskalerat men det är väl lite som att köpa en Rolex med tomt cert från gråhandlare istället för att handla från AD på den tiden då saker och ting var annorlunda.

Annars är Diaghilev från Roja en doft som säkert skulle passa dig utmärkt, när jag tänker tillbaka på ditt tugg på Urbildningsradion!

Kör Notino. I dagsläget haltar väl liknelsen eftersom cirkusen eskalerat men det är väl lite som att köpa en Rolex med tomt cert från gråhandlare istället för att handla från AD på den tiden då saker och ting var annorlunda.

Annars är Diaghilev från Roja en doft som säkert skulle passa dig utmärkt, när jag tänker tillbaka på ditt tugg på Urbildningsradion!
Tack för svar, gråhandel e okej så länge grejerna e original. Lär inte vara några konstigheter

Vet inte vad jag pratade om, men okej, haha :D

Tack för svar, gråhandel e okej så länge grejerna e original. Lär inte vara några konstigheter

Vet inte vad jag pratade om, men okej, haha :D
Främst Konst och Bond! 😁
E8266206-AB60-4880-8E75-4D1A168BF21E.jpeg

tänkte mer svenska sidor så att man inte blir husslad av tull, om grejerna ens kommer fram?

tänkte mer svenska sidor så att man inte blir husslad av tull, om grejerna ens kommer fram?
Direkt från Roja är inga problem! Där kan vi snacka direkt från AD 😁 Du får även en gratis 7,5ml av t.ex. Haute Luxe om du köper en Diaghilev nu.

”The price of the product (which, if you are an EU customer, includes VAT and any other applicable taxes or duties) will be the price indicated on the order pages when you placed your order – this will be shown in either GBP or US Dollars. We take all reasonable care to ensure that the price of the product advised to you is correct.”

• Like
Reactions: bvb
Och sedan köpte jag en Roja, har svårt att tro att en parfym e värd 20-25k
Men jag hoppas på det bästa, blindprovning är alltid spännande
Tror dock att min comme de garcons concrete sitter säkert. Hur många har den här?

Tack @Notorious Niklas för feedback, ska kolla mer på Diaghilev och
såg även Roja goodmans bergdorf som verkar intressant, någon som har den?

89.png

Senast ändrad:
Någon som sitter på lite samples/tester från Penhaligons och Parfum de marly? Gents system är att kan bara lägga till en per order och fick svar att lägga 7 ordnar om jag vill testa 7olika.... zzzZZzz

Edit: betalar självklart

Och sedan köpte jag en Roja, har svårt att tro att en parfym e värd 20-25k
Men jag hoppas på det bästa, blindprovning är alltid spännande
Tror dock att min comme de garcons concrete sitter säkert. Hur många har den här?

Tack @Notorious Niklas för feedback, ska kolla mer på Diaghilev och
såg även Roja goodmans bergdorf som verkar intressant, någon som har den?

89.png

Det är överlägset det bästa jag någonsin sett!!

Då ger du den vidare till mig! 🙃
Jag köpte 100 ml Sahraa och Parisian oud, en Roja Enigma Parfum, en Roja Danger Parfum och tre Electimuss strax efter jag klippte 100 ml Roja - Aoud.
Nu sitter jag med siktet inställt på Roja Diaghilev. Blint naturligtvis.
Vart köper man bäst Electimuss och vad kan du rekommendera?
Direkt från dem eller?

Funderar på att slå till på en FDB New York intense. Många kommentarer på fragrantica jämför den med Jubilation XXV, någon som har erfarenhet av båda?

Tänkte jag kunde få be om lite hjälp angående det här med dofter, har aldrig brukat parfymer i större utsträckning men min bättre hälft uppskattar när jag så gör. Har några gamla boss och armani flaskor liggandes men uppskattar själv inte de dofterna.

Däremot så tycker jag skäggvax med dofter som Bay rum och Booze and baccy luktar gott. Googlat lite och sett en del parfymer som ska vara åt det hållet men tänkte att någon här kanske har något tips?

Tänkte jag kunde få be om lite hjälp angående det här med dofter, har aldrig brukat parfymer i större utsträckning men min bättre hälft uppskattar när jag så gör. Har några gamla boss och armani flaskor liggandes men uppskattar själv inte de dofterna.

Däremot så tycker jag skäggvax med dofter som Bay rum och Booze and baccy luktar gott. Googlat lite och sett en del parfymer som ska vara åt det hållet men tänkte att någon här kanske har något tips?

Kilian, som förövrigt är någon typ av arvtagare till Hennessy, har en hel serie med dofter inspirerade av boozy dofter

Angels share är en riktig hit!

Om man vill hugga sommardoft från Parfums de Marly. Är det Pegasus som gäller? Percival står redan i garderoben och väntar på varmare dagar. Blivit för mktm vinterdofter på sistone.

Tillbaka
Topp