Är det bara via mail 20% gäller? Jag ser inget nedsatt på hemsidan.Fick mail idag, 20% på alla ordrar över 2 loppor.
Tillägg: Gäller 00 - 23.59 hela torsdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det bara via mail 20% gäller? Jag ser inget nedsatt på hemsidan.Fick mail idag, 20% på alla ordrar över 2 loppor.
Tillägg: Gäller 00 - 23.59 hela torsdag!
Prenumerera på nyhetsbrevetÄr det bara via mail 20% gäller? Jag ser inget nedsatt på hemsidan.
Jag har haft denna beslutsångesten hela jävla veckan.Sitter frenetiskt och försöker välja bland Esenticas rea-prylar. Midsumer dream? Boadicea Monarch? Eller Ardent? Eller ska jag köra Puredistance M? Gah!
Och här har jag gått och väntat på att klockan skulle bli 00:01?! Va i helvete!Så blev det för mig, någon annan som köpte något kul?
Koden är alltså: Excellence, på Escentica för 20%.
Verkar ha 2-3 stycken i lager på dem bra grejerna.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppen, kul att du fick tag i en. Slut nu!Och här har jag gått och väntat på att klockan skulle bli 00:01?! Va i helvete!
FdB New York 5th Avenue beställd!
Han hade en reserveradToppen, kul att du fick tag i en. Slut nu!![]()
Monarch är ju jäkligt trevligSitter frenetiskt och försöker välja bland Esenticas rea-prylar. Midsumer dream? Boadicea Monarch? Eller Ardent? Eller ska jag köra Puredistance M? Gah!
Verkar inte fungera på Creed? Var sugen på Original Santal... :/![]()
![]()
Spray Parfums: Scopri le Migliori Fragranze per Ogni Occasione
Esplora le esclusive fragranze di Spray Parfums. Profumi di alta qualità per ogni stile. Trova la fragranza che parla di te!www.sprayparfums.com
Slog äntligen till på Nefs
Tack för att ni underlättar missbruket med bra tips om att inte vänta![]()
Är det bara via mail 20% gäller? Jag ser inget nedsatt på hemsidan.
Verkar inte fungera på Creed? Var sugen på Original Santal... :/
Attans. Om jag inte missminner mig så var rabatten applicerbar på Creed förra året.
Är 20% på Boozt + koden 5E2Uk3jE som någon trevlig rackare här inne gav oss.Attans. Om jag inte missminner mig så var rabatten applicerbar på Creed förra året.
Nämnde det lite tidigare vet jag, men letar efter YSL Bleu Electrique. Så ifall någon finner det till ett bra Black Friday-pris får ni gärna hojta till (större flaska). Inte funnit någon med större rabatt ännu.
Ingen aning, men min spontana tanke var just tryckfel från fabrik. Kanske skicka iväg ett mail till TF kundservice och se vilket svar du kan tänkas få.Fick hem en 100ml flaska Ombre Leather Parfum igår och blev/är lite förbryllad av en detalj på flaskan…
Min flaska:
![]()
Alla andra bilder av flaskan på nätet (inkl den svenska siten som jag beställde ifrån, harmoniq.se)
![]()
Notera placringen av ordet ”PARFUM”.
Rätt så irriterande när man inte kan hitta en enda bild på nätet med samma utseende på flaskan. Hittar inget annat konstigt dock (och doften är underbar!). Några fler detaljer:
![]()
![]()
Jämfört med min gamla 50ml vanliga OL flaska:
![]()
![]()
Förpackningen till min nya OLP:
![]()
![]()
![]()
![]()
Känner mig rätt så trygg med att allt är i sin ordning men lite märkligt är det ju med placeringen av ordet ”PARFUM”? Kanske har designen nyss uppdaterats? Tryckfelsnisse/måndagsexemplar? Om någon här vet/tror mer i ärendet så kommentera gärna.
Tog bilden i halvkasst ljus, tror det plus din förstoring som nog är boven i dramat som gör kontrasteffekt etc. Kan ta en ny bild.
Ny bild i annat ljus iaf,
De fejks jag har sett av denna kommer i en sån ful ”demonstration tester”-förpackning och har värdelös font. Jag har inte stenkoll på dessa men jag misstänker att fejkvarianter är begränsade till skillnad från private collection. Min gissning är designuppdatering.Fick hem en 100ml flaska Ombre Leather Parfum igår och blev/är lite förbryllad av en detalj på flaskan…
Min flaska:
![]()
Alla andra bilder av flaskan på nätet (inkl den svenska siten som jag beställde ifrån, harmoniq.se)
![]()
Notera placringen av ordet ”PARFUM”.
Rätt så irriterande när man inte kan hitta en enda bild på nätet med samma utseende på flaskan. Hittar inget annat konstigt dock (och doften är underbar!). Några fler detaljer:
![]()
![]()
Jämfört med min gamla 50ml vanliga OL flaska:
![]()
![]()
Förpackningen till min nya OLP:
![]()
![]()
![]()
![]()
Känner mig rätt så trygg med att allt är i sin ordning men lite märkligt är det ju med placeringen av ordet ”PARFUM”? Kanske har designen nyss uppdaterats? Tryckfelsnisse/måndagsexemplar? Om någon här vet/tror mer i ärendet så kommentera gärna.
Tackar!De fejks jag har sett av denna kommer i en sån ful ”demonstration tester”-förpackning och har värdelös font. Jag har inte stenkoll på dessa men jag misstänker att fejkvarianter är begränsade till skillnad från private collection. Min gissning är designuppdatering.
Som jag påtalade här i tråden igår så är det otroligt vanligt med fakes av Tom Ford och tyvärr visade sig även så vara fallet där. 100ml flaskorna är väldigt utsatta, där fonten på ”EAU DE PARFUM” är mycket tunnare och glesare än på de äkta, både på flaskan och boxen. Plasten är också slarvigt påklistrad, sedan är plastringen i sprayern en stor tell. Så jäkla tråkigt att se folk bli lurade, för det är inte helt enkelt att se eller känna skillnad på alla gånger heller, även om man äger flera TF sedan innan.
Ser ni väldigt billiga 100ml av t.ex. Lost Cherry, Fucking Fabulous och Tobacco Vanille, utgå från att de är fejk. Är ni fundersamma så kan jag säkerligen vara behjälplig via PM med legit check.
Ser ni väldigt billiga 100ml av t.ex. Lost Cherry, Fucking Fabulous och Tobacco Vanille, utgå från att de är fejk. Är ni fundersamma så kan jag säkerligen vara behjälplig via PM med legit check.
Verkligen! Har båda outat och anmält flera stycken senaste månaderna, några började till och med skriva PM’s till mig för att försöka övertala migJust dessa 100ml flaskor har snurrat en hel del på Facebook. Senast bara för några dagar sedan var det en snubbe som försökte sälja sin skit, och blev outad direkt, hans reaktion var minst sagt avslöjande.
Handlar ofta från Eucacion Natural men aldrig sett att de haft rea. Dock jäkligt trevliga och snabba.FMD:
![]()
Snart bara ångor kvar i denna… Tänkte fylla på med ny flaska av denna + Derviche + Fougere L’Aube i samband med Mannys BF rea i hans Etsy shop men han har nu slutat skicka utanför Nordamerika. I europa finns bara 2st RP AD vad jag vet, Luxe Parfums i UK och Eucacion Natural i Spanien, nån här som vet om Eucacion Natural brukar köra nån BF rea?