• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
IMG_7720.jpeg

Hur tycker du den är?

Min Rosendo Mateu No 5 håller på att ta slut. Funderar på att antingen köpa en till eller en ny - varpå jag har seglat in på Halfeti Penhaligon's. Har varit nöjd med min RM5 men jakten på något bättre ligger alltid latent i bakhuvudet. Någon som har testat Halfeti?

Min Rosendo Mateu No 5 håller på att ta slut. Funderar på att antingen köpa en till eller en ny - varpå jag har seglat in på Halfeti Penhaligon's. Har varit nöjd med min RM5 men jakten på något bättre ligger alltid latent i bakhuvudet. Någon som har testat Halfeti?

Har testat bägge.

Rosendo mateu no.5 påminner om Alexandria III (och två men mer III). Dock är no 5 "snällare" vill jag påstå.
Halfeti och dess flankers (cedar och leather) är mer tydlig saffran, oud + ros.
Jag gillar Halfeti! Men den är inte superlik no 5 om du söker något i samma stil.

Vad som är "bättre" för dig är ju högst personligt dessutom. Så svårt att veta vad som skulle passa dig...

Tillbaka
Topp