• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Jonire

Omega
…och där kom leveransen med något jag faktiskt gillar…
1A23708F-3242-4224-A6FB-F7960D66D773.jpeg

https://www.fragrantica.com/perfume/Creed/Silver-Mountain-Water-472.html
Härligt👍 Den analytiskt lagda kan uppleva det är märkligt att silver mountain water flaskan är vit, medan himalaya som för tankarna till snö är silver…nåväl isåfall borde väl GIT vara grön..skit sak samma 😂
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Härligt👍 Den analytiskt lagda kan uppleva det är märkligt att silver mountain water flaskan är vit, medan himalaya som för tankarna till snö är silver…nåväl isåfall borde väl GIT vara grön..skit sak samma 😂
Ja mer logiskt om SMW hade kommit i en silverflaska…
Om vi ändå pratar Creed och flaskdesign så är nog ändå GIT den coolaste i mitt tycke.
 

bleppo

Omega
2-Faktor
Dagens: Xerjoff Zefiro
Lite väl aromatisk i öppningen, men den skarpa starten lägger sig och kvar blir en behaglig och ganska säregen doft. 5/5.
PXL_20220112_111326608.jpg

Den doften fick min kära mor att gå i spinn över julen… Hon försökte tvinga pappa att köpa den både till honom och henne. Dagen han lägger de pengarna på en parfym lär jag kontakta psykakuten. Inte för att han ogillar bra dofter men han gillar pengar mer :)
 

Jonire

Omega
En snart 10 år gammal intervju med Oliver Creed gjord av ”The Independet” sitter inte fel en onsdagkväll eller hur?🤗

( Vad lika loggor de har, ’Fraggan’ och The Independent förresten)

 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Visst går det att ana vissa likheter mellan denna och Enigma Parfum eller Enigma PC men de är få. Dock domineras denna doft av en otroligt kraftfull ros. Och den kraftiga rosnoten verkar ju vara ett återkommande inslag i de aoud-dofter jag testat hittills. Har bara haft denna på handleden i cirka 15 minuter, så vi får se vad som händer längre fram. Hittills kan jag säga att jag definitivt föredrar "de vanliga" Enigma-dofterna framför denna.

tempImage0f5z0a.jpg


 
Visst går det att ana vissa likheter mellan denna och Enigma Parfum eller Enigma PC men de är få. Dock domineras denna doft av en otroligt kraftfull ros. Och den kraftiga rosnoten verkar ju vara ett återkommande inslag i de aoud-dofter jag testat hittills. Har bara haft denna på handleden i cirka 15 minuter, så vi får se vad som händer längre fram. Hittills kan jag säga att jag definitivt föredrar "de vanliga" Enigma-dofterna framför denna.

tempImage0f5z0a.jpg


Den ska vara riktad specifikt mot kvinnor, upplever du den på det sättet? Låter ju spännande i alla fall!
 
Topp