• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Tackar ödmjukast! Men denna kommer bli köpt i blindo eftersom @bleppo kört med den "80% av dagarna sen han fick den". Det räcker fint för mig. Kan knappt kallas "blindköp" ens en gång. 😁
Hahaha känner mig som killen som fick en trumpet och skulle gå i frontlinjen i inbördeskriget… Har en OBI och nu även denna på mitt samvete 😂

med det sagt… KD:
5DE87290-D61A-47D6-AC83-201C8601BA41.jpeg

Jag uppmanar faktiskt alla i tråden som läser detta att slänga in er nuvarande top 5/top 10. Gör det inte så krångligt och invecklat utan bara vad ni just nu känner är era bästa! 😊
Jobbat skallen av mig i veckan och inte hunnit in i tråden förrän nu. Men min topp 5-lista som är helt dominerad av två märken:

1. Xerjoff - Al-Khatt
2. Roja - Enigma PC
3. Roja - Diaghilev
4. Xerjoff - Alexandria II
5. Xerjoff - Luxor

Fick hem ett prov på Le Male från @Mr.Carrera 😍
God doft helt klart, men jag kände igen den.. det tog några timmar innan jag helt plötsligt befann mig hemma i pojkrummet hos en jämnårig kompis. Vi är båda i tidiga tonåren och Fucking Åmål är som mest populär. Någonstans där slutade den att dofta gott.

Tur att man klarade sig undan ett blindköp där. Slog till på denna istället.
1643881468457.png

God doft helt klart, men jag kände igen den.. det tog några timmar innan jag helt plötsligt befann mig hemma i pojkrummet hos en jämnårig kompis. Vi är båda i tidiga tonåren och Fucking Åmål är som mest populär. Någonstans där slutade den att dofta gott.

1643881468457.png
Vilket pris! Vilken affär är det där?

1643881468457.png
Bra deal! Återkom om du fick den för det priset eller om parfym.se vill justera i efterhand. :)

Jag gillar den. Mjuk citrus, trä, enbär, lite sötma men inte sliskig. Maskulin karaktär men inte så uttalat som Scandal och Danger PH tex. Känns lyxig. Den tar inte ut svängarna så hårt, office safe, relativt allround men inte alltför casual kanske. Den har inte någon ”wow faktor” att tala om direkt men tror att den kan växa på en allteftersom.

Det kom paket idag.
Det bästa är att @bleppo kan sova lugnt för OBI är riktigt bra.
Ska bli kul att testa alla i helgen :)

Ni gillar väl bilder!
Från Escentica fick jag massor av gratis prover, bild 2, från Gents fick jag också grejer, se bild 3.
20220203_170602.jpg

20220203_170948.jpg

20220203_171433.jpg
20220203_171552.jpg
20220203_173112.jpg
Ja du... De där paketen innehöll en större samling än vad Average Joe någonsin kommer samla på sig på ett helt liv, haha, och då pratar jag bara om kvantiteten!

Själv kom det också lite nytt in idag. Kanske inte riktigt samma nivå som ovan, och min inspiration att ta en schysst bild fallerade lite, men alltid kul ändå. :)
PXL_20220203_185850993.jpg

Lite PdM Delina Exclusif åt damen. Mycket uppskattad! Tips.

Och en edp av BdC.

Och lite samples på det. Ska bli intressant att prova F. Malle, det har liksom inte blivit av innan.

Ja du... De där paketen innehöll en större samling än vad Average Joe någonsin kommer samla på sig på ett helt liv, haha, och då pratar jag bara om kvantiteten!

Själv kom det också lite nytt in idag. Kanske inte riktigt samma nivå som ovan, och min inspiration att ta en schysst bild fallerade lite, men alltid kul ändå. :)
PXL_20220203_185850993.jpg

Lite PdM Delina Exclusif åt damen. Mycket uppskattad! Tips.

Och en edp av BdC.

Och lite samples på det. Ska bli intressant att prova F. Malle, det har liksom inte blivit av innan.
Kul! Hör av dig med lite recensioner 👍

Kvantitet, priser osv, är inte så viktigt. Vi gillar alla parfym och vi kör så länge det är kul. Oavsett sett om man postar bild på sin billiga eller dyra parfym.

Tycker att det är bra nivå här och att vi hjälper varandra hitta nya dofter. Hade inte ens tittat på OBI eller Musk aoud. Men nu har jag båda, älskar båda, så tack 👍👏😍

Kvantitet, priser osv, är inte så viktigt. Vi gillar alla parfym och vi kör så länge det är kul. Oavsett sett om man postar bild på sin billiga eller dyra parfym.

Tycker att det är bra nivå här och att vi hjälper varandra hitta nya dofter. Hade inte ens tittat på OBI eller Musk aoud. Men nu har jag båda, älskar båda, så tack 👍👏😍
Fin kommentar! Instämmer till fullo👍 @Sthlm-Nicklas

Jag vill höra en lite mer utförlig recension av Musk Aoud sen! 😍 Kul att du gillade den!

Jag håller med helt och hållet. Det var inte illa menat på något vis. Det är bara roligt att man kan få ta del av alla bravader som äger rum, oavsett. Men det var minst sagt en imponerande leverans - hakan låg långt ner mot knäna vid anblicken. Som mannen här ovanför säger, så hade en kommentar på Musk Aoud varit särskilt välkommen!

Tillbaka
Topp