• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Hahaha!

Helt seriöst, helt sjukt att jag inte kan ha Aventus Cologne. Jag gillar den verkligen. Testat flera gånger och samma jävla nysningar varje gång…
DE793AA9-44E5-4DE7-8AB0-A0B165AD670A.jpeg
Å fanken är det rosepeppar i toppnoten det måste jag tänka på. Har viking och där är de mycket uppenbara😊.
Hursomhaver grym doft är det Aventus Cologne.

IMG_20220127_152609.jpg

Fantastisk doft och det hade helt klart blivit en flaska om det nu inte varit så att den blir en skinscent (på mig) efter 2-3 timmar ☹️
Kul att du gillade den!
Jag hade den på jobbet igår och på lunchpromenaden idag. Funkar riktigt bra! Men kan nog hålla med om prestandan och önskar att den höll längre för den luktar ljuvligt. Den känns som en "tung" doft men håller inte som man förväntar sig av en "tung" doft...

Kul att du gillade den!
Jag hade den på jobbet igår och på lunchpromenaden idag. Funkar riktigt bra! Men kan nog hålla med om prestandan och önskar att den höll längre för den luktar ljuvligt. Den känns som en "tung" doft men håller inte som man förväntar sig av en "tung" doft...
Hade den haft bättre prestanda så skulle det lätt blivit en flaska, älskar doften.

Funderar på blindköp av:

Rosendo Mateu No 5
Andy Tauer Au Coeur du Desert

Kommer man bli besviken?
Har båda i dekant och ACDD tycker jag är riktigt jäkla bra o kommer nog bli en fullflaska av så den är bara o köra på! :) No5 är också jättebra o jättefin på alla sätt men den är också väldigt slätstruken och polerad/rätt på ngt sätt, så lite mer safe o oxå lite mer tråkig, så oklart om det blir flaska på den....
Men tror inte du blir besviken med ngn av dem.

Fick leverans av @Spincini och först ut är Ambre Loup.

Första intrycket är att det är Grand Soir i läderkostym som är på väg till bdsm-fest. Här finns inget läder dock. Mörk amber, peppar och rök. Öppningen är riktigt rökig. I bakgrunden finns en söt vanilj och labdanum. Ska bli fortsatt intressant för det här är bra skit!

Tillbaka
Topp