G.Clooney
Basic
Jaså? En ny favorit eller?Thank me later guys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaså? En ny favorit eller?Thank me later guys!
Använde den förra året..den hade verkligen en fantastisk drydownJaså? En ny favorit eller?
På tal om civet-diskussionen som fördes nyligen. ADL släpper nytt med lagrat äkta sådant.
![]()
Nu är en ny pava på väg från Sniph. Verkligen bra och personlig service från dem är min bild hittills.Mitt bidrag idag till ”KS stora Shoppningtråd med inslag av parfym” blev Creed Original Vetiver som hämtades ut precis. Tyvärr var det ett par sprickor på flaskans hals så det får bli en retur och byte till ny.. Man får se det positivt - en gratis extra paketöppning
![]()
Onsdag idag så varför inte dra på sig skinnjackan och prova något passande? Jag har haft en fascination till läderdofter utan att riktigt hitta något jag verkligen gillar.
Here we go:
![]()
Acqua di Parma - Leather
Toppnoter: Annorlunda öppning, artificiell rökig citrus typ…
Hjärtnoter: Nu börjar det hända grejer, blir lite småblommig men har fortfarande spår av citrus
Basnoter: Wow, nu är hela läderoutfitten på. Läder och trä som lägger sig som en tung dimma över allt. Doft av äldre maskulinitet kanske men det är inte alltid något positivt.
Den här är stenhård och rökig och kräver sin man.
Tankarna för mig till ett gammalt slitet bibliotek på Balkan.
![]()
Även en blandning av The Gimp från Pulp Fiction och valfri Al Pacino karaktär.
![]()
Inget man kliver in på måndagsmötet med direkt och jag inser rätt snabbt att jag överlåter denna till andra.
Jakten på läder får fortsätta…
Nej inte ännu men den är med på prova-på-listan.Provat leather oud from Floris?
Onsdag idag så varför inte dra på sig skinnjackan och prova något passande? Jag har haft en fascination till läderdofter utan att riktigt hitta något jag verkligen gillar.
Here we go:
![]()
Acqua di Parma - Leather
Hjärtnoter: Nu börjar det hända grejer, blir lite småblommig men har fortfarande spår av citrus
Basnoter: Wow, nu är hela läderoutfitten på. Läder och trä som lägger sig som en tung dimma över allt. Doft av äldre maskulinitet kanske men det är inte alltid något positivt.
![]()
![]()
Inget man kliver in på måndagsmötet med direkt och jag inser rätt snabbt att jag överlåter denna till andra.
På tal om civet-diskussionen som fördes nyligen. ADL släpper nytt med lagrat äkta sådant.
![]()
Kouros.Har ni någon favorit civet doft?
Hört mkt positivt om oud wood intense
Here we go:
![]()
Acqua di Parma - Leather
![]()
![]()
Tack för tipset! Har inte sett den som en läderdoft och den är tillagd på listan nu.Är inget stort fan av läder generellt men Fetish är enormt bra!
Tack för tipset! Har inte sett den som en läderdoft och den är tillagd på listan nu.
Hur ser det ut med Boadicea the Victorious?
Någon som har testat alla, vilken ska man köpa?
Vilka har ni testat? Lutar åt Bodacious, Violet Sapphire eller Blue Sapphire.
Tiger kanske?
Finns det ingen sample låda att köpa?
![]()
Har alltid varit väldigt sugen på att testa Chariot från dem, men aldrig blivit av tyvärr. Sist jag kollade fanns det väl sample-set att köpa direkt i deras online butik?Hur ser det ut med Boadicea the Victorious?
Tiger kanske?
![]()
Monarch tycker jag är en kanondoft från huset.Hur ser det ut med Boadicea the Victorious?
Tiger kanske?
![]()
Nu har du att göra de närmaste två månaderna....Jag hittade en lösning på problemet. Tyvärr så blev det lite dyrt, men fri frakt e ju bra
Ska bli mycket spännande
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Visst är det skönt med nätet, den där hade varit jobbigare över disk. ”Å sen en…, sen tar vi…, åsså den, och den där..”Jag hittade en lösning på problemet. Tyvärr så blev det lite dyrt, men fri frakt e ju bra
Ska bli mycket spännande
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hade varit smidigare över diskVisst är det skönt med nätet, den där hade varit jobbigare över disk. ”Å sen en…, sen tar vi…, åsså den, och den där..”![]()
Inito side effect hiss eller diss?
Funderar på blindköp av:
Rosendo Mateu No 5
Andy Tauer Au Coeur du Desert
Kommer man bli besviken?
Sample är för fegisarHar 9ml sample om du är sugen.
Har sample på No. 5 om du är sugen.
Haha, jag är sjuukt glad att jag samplade just denna. Men best of luck to you!Sample är för fegisar, köper bara full flaskor
!
Haha lysandeHade varit smidigare över disk”Ge mig en av allt, tack! Hej!” Dock lite väl sossigt! För när de sett att var @Sthlm-Nicklas hade de trott han menat en full flaska av varje doft!
![]()
Haha, snyggt! Det var ungefär sådär det blev senast när jag var inne på deras sida oxå då jag aldrig kunde bestämma mig vilka jag skulle sampla. Men skillnaden var att det gjorde att jag sket i det istället!Jag hittade en lösning på problemet. Tyvärr så blev det lite dyrt, men fri frakt e ju bra
Ska bli mycket spännande
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()