Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin flaska
Enkel men ändå elegantGrymt fin flaska![]()
DD: OBI-bleppo edition. Köp!
Så jäkla bra
![]()
FMD: Creed Royal Oud (sample)
Öppnar upp i en fin pepprighet med inslag av citron. I bakgrunden känner man lite oud. Väldigt trevlig.
Snabb drydown till mjuk och väldigt fin sandelträ, oud är med i bakgrunden hela tiden. Helt okej sillage.
Riktigt fin doft men också lite meh. För mig inte flaskvärdig.
![]()
(bild från www)
Se där ja! Samma som jag själv applicerade imorse... Fina grejer. Doften kan kanske upplevas som lite "meh" möjligtvis, men känslan är där inga fel på!FMD: Creed Royal Oud (sample)
Öppnar upp i en fin pepprighet med inslag av citron. I bakgrunden känner man lite oud. Väldigt trevlig.
Snabb drydown till mjuk och väldigt fin sandelträ, oud är med i bakgrunden hela tiden. Helt okej sillage.
![]()
(bild från www)
Första gången jag testade den upplevde jag vad många säger: "Freshly printed paper". Andra gången hade den växt lite på mig och öppnade upp lite mer intryck. Den gick från 3/5 till 3,5/5 i den personliga betygsboken.Någon som provat PDM Galloway och vill dela lite tankar?
Tack, läst runt lite och flertalet skriver att dne borde ha platsen Layton har idag. Så man blir ju sugen att testaFörsta gången jag testade den upplevde jag vad många säger: "Freshly printed paper". Andra gången hade den växt lite på mig och öppnade upp lite mer intryck. Den gick från 3/5 till 3,5/5 i den personliga betygsboken.
Tyvärr har jag inte mer att komma med än så. Det var ett tag sen den provades.
Den är inte helt tokig, vet att jag sneglade lite på den i somras. Jag upplever den som en "sommarhalvårs-parfym" medans Layton för mig är lite mer vår och höst.Tack, läst runt lite och flertalet skriver att dne borde ha platsen Layton har idag. Så man blir ju sugen att testa![]()
Så här 3h in i doften så känner jag inte oud längre. Endast sandelträ. Sparsamt med oud i trots namnetDu har bra mycket bättre näsa än jag. Får inte någon oud av den. :-/ (Men det ska ju vara oud i så du har rätt och jag har fel).
Ja det är ju en elegant doft. För en person med få dofter är denna en utmärkt kontorsdoft.Se där ja! Samma som jag själv applicerade imorse... Fina grejer. Doften kan kanske upplevas som lite "meh" möjligtvis, men känslan är där inga fel på!
Försöker få tag på sample via escentica. Frågat dem 2ggr om dom får in den, men inte fåtr något rakt svar. Är ju 20% via fdb's hemsida. Riktigt bra pris OM den är bra.Någon som provat Michael ”The Producer” Blakeys signaturflaska av FDB?
Han är ju en jäkligt rolig Youtube karaktär och även om han är 63-år så är jag nyfiken på hur den här är…
![]()
https://fragrancedubois.com/collections/for-him/products/producermichael
Ja han snackar ju om den rätt ofta i sina videos men jag hittar den inte på Fraggan…Försöker få tag på sample via escentica. Frågat dem 2ggr om dom får in den, men inte fåtr något rakt svar. Är ju 20% via fdb's hemsida. Riktigt bra pris OM den är bra.
Jaa, precis. Följt honom och Adam ett tag, o är verkligen sugen på denna.. Vet inte om man törs göra en riktig blind buy, finns något youtubeklipp har jag för mig där en kvinna provar denna.Ja han snackar ju om den rätt ofta i sina videos men jag hittar den inte på Fraggan…
Kostar den under miljonen?Någon som provat Michael ”The Producer” Blakeys signaturflaska av FDB?
Han är ju en jäkligt rolig Youtube karaktär och även om han är 63-år så är jag nyfiken på hur den här är…
![]()
https://fragrancedubois.com/collections/for-him/products/producermichael
Utan att ha provat någon FdB skulle jag säga att denna verkar prisvärd! Runt 300 pund tror jag är ordinarie.Kostar den under miljonen?
Tycker många Creeds jag provat har krävt några tillfällen ihop för att man ska uppskatta dem ordentligt... Kanske det är som god design och musik, ofta tar det några gånger för att sjunka in?FMD: Creed Royal Oud (sample)
![]()
(bild från www)
99 euro?Kvällens order från my-origines. Grymt pris på 100ml parfym så det gick inte att stå emot.
![]()
https://www.fragrantica.com/perfume/Chanel/Bleu-de-Chanel-Parfum-49912.html
Tydligen lik Musk Cologne, då förstår jag att den är fin!Badar i denna idag.
Amber Cologne av Bortnikoff.
Låååångt från barnyard. Nästan (!) feminin. Men väldigt fin. Öppningen är att dö för.
Ja nåt sånt99 euro?
Tydligen lik Musk Cologne, då förstår jag att den är fin!Måste men vill inte prova fler Bortnikoff…
![]()