• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Då har jag att göra som ni ser 🤣
Verkar mycket lovande, många fina dofter 👍

20220209_105723.jpg
20220209_105815.jpg
20220209_110548.jpg

…fick också lite mer att göra idag…

Kanske inte lika omfattande arbete som @Sthlm-Nicklas men ändå ett arbete som måste göras… 😂

2BC76E08-2BF9-4D2D-B735-6035222F9ED5.jpeg
Snabbrecension:

Torino21: Mint, citrus, lite blommor.
Jäkligt nice. En av de bästa Xerjoff-freshies jag provat. Slår Nio med hästlängder!
Tony Iommi: Frukt och rom sen läder, blommor och söt rökig karamell. Låter kanske som en lite konstig mix men funkar ändå i bra harmoni. Ja den här kan funka.
MV Augusta: Däckverkstad gone good. Det är verkligen däckverkstad en varm sommardag. Sjukt konstig men ändå rätt nice. Inget jag vill gå runt och projicera dock.
40 Knots: Söt marin åt lite grönare hållet och lite cederträ på allt. Helt okej men aningen för söt för mig

Det låter kanske som en obstinat fråga och det är inte meningen, men vad är det du gillar med den?🤗

Jag har en fabless för old school dofter. Inte minst väldigt manliga sådana. Även om denna kan påstås ha snott sin inspiration från Mitsuoko så vill jag påstå att den osar gammal elegans och maskulinitet.

Samtidigt är den väldigt raffinerad och har en häftig doftresa.

Jag vill också gilla den men den är fortfarande Båtmässan 1984 för mig tyvärr… :(
Haha, jag lutar åt båtmässan på flaska till sommaren just nu 😅
Jag provade bara de på papper, men gillar både Oceania och vetiver parfym cologne. Däremot avtar de ganska snabbt på papper. Hur är prestandan på dessa?
Oceania tycker jag är riktigt bra för en freshie! Bra longevity! Vetiver PC har jag bara provat två gånger från sample av @Zorin, helt OK longevity men inget som sticker ut prestandamässigt. Sillagen på båda är väl OK, i linje med de flesta freshies!

• Like
Reactions: bvb
Jag har en fabless för old school dofter. Inte minst väldigt manliga sådana. Även om denna kan påstås ha snott sin inspiration från Mitsuoko så vill jag påstå att den osar gammal elegans och maskulinitet.

Samtidigt är den väldigt raffinerad och har en häftig doftresa.
Härligt @Tjabo 👍 ja den där rackarn verkar bra. Såg Frag-mentals intervju med Roja him self och just denna verkar inte dum😊

Tillbaka
Topp