Enda varianten jag provat tyvärr. Vad är det du inte gillar?
För tvåligt och det händer ingenting. Parfum har mycket mera trä och rök vilket i min bok gör den överläget bäst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enda varianten jag provat tyvärr. Vad är det du inte gillar?
Det löser vi! PM!Sälja några ml kanske?![]()
Vilken vacker syn!!Då har jag att göra som ni ser
Verkar mycket lovande, många fina dofter
![]()
![]()
![]()
Då har jag att göra som ni ser
![]()
![]()
![]()
Haha, du får hitta kreativa ställen på kroppen att spraya dem på så du hinner prova en 7-8 st per dag.Då har jag att göra som ni ser
![]()
![]()
![]()
Alla utom Chariot!Alla du inte vill ha skickas med fördel åt mitt håll!
Haha, du får hitta kreativa ställen på kroppen att spraya dem på så du hinner prova en 7-8 st per dag.
Alla utom Chariot!![]()
Vill höra din åsikt om MV. Funderar på att köpa den, den är så unik…fick också lite mer att göra idag…
Kanske inte lika omfattande arbete som @Sthlm-Nicklas men ändå ett arbete som måste göras…
![]()
![]()
Ofta är det ju ett nog så krävande, mödosamt och kanske ännu mer aktningsvärt arbete att optimera något än att biffa på allt vad man orkar. Även om det kan vara förbaskat kul det också…fick också lite mer att göra idag…
Kanske inte lika omfattande arbete som @Sthlm-Nicklas men ändå ett arbete som måste göras…
![]()
![]()
Ja ska bli spännande. Många refererar till gummidäck…Vill höra din åsikt om MV. Funderar på att köpa den, den är så unik![]()
Absolut jag provkör Creed Virgin Island Water idag faktiskt.Någon som börjat få vårkänslor och börjat fundera på doft för lite varmare, soligare väder?![]()
Det låter kanske som en obstinat fråga och det är inte meningen, men vad är det du gillar med den?KD:
![]()
Jag har dock ett mindre rör. HELVETES jävlar vad bra detta är.
Snabbrecension:…fick också lite mer att göra idag…
![]()
Ja definitivt. Provade Roja vetiver och oceania idag, båda trevliga.Någon som börjat få vårkänslor och börjat fundera på doft för lite varmare, soligare väder?![]()
Oceania växer på mig!Ja definitivt. Provade Roja vetiver och oceania idag, båda trevliga.
Jag vill också gilla den men den är fortfarande Båtmässan 1984 för mig tyvärr…Oceania växer på mig!
Jag provade bara de på papper, men gillar både Oceania och vetiver parfym cologne. Däremot avtar de ganska snabbt på papper. Hur är prestandan på dessa?Oceania växer på mig!
Det låter kanske som en obstinat fråga och det är inte meningen, men vad är det du gillar med den?![]()
Haha, jag lutar åt båtmässan på flaska till sommaren just nuJag vill också gilla den men den är fortfarande Båtmässan 1984 för mig tyvärr…![]()
Oceania tycker jag är riktigt bra för en freshie! Bra longevity! Vetiver PC har jag bara provat två gånger från sample av @Zorin, helt OK longevity men inget som sticker ut prestandamässigt. Sillagen på båda är väl OK, i linje med de flesta freshies!Jag provade bara de på papper, men gillar både Oceania och vetiver parfym cologne. Däremot avtar de ganska snabbt på papper. Hur är prestandan på dessa?
Oceania växer på mig!
Eden måste provas, hur tydlig är kokosen? Har svårt för kokos om den inte görs subtilt och jäkligt bra!Testade Oceania och Dior Eden roc typ samtidigt. Bägge växte på mig men jag har för mig att eden roc växte mer. Men minns inte helt säkert.
Lika bra att köpa bägge
Härligt @TjaboJag har en fabless för old school dofter. Inte minst väldigt manliga sådana. Även om denna kan påstås ha snott sin inspiration från Mitsuoko så vill jag påstå att den osar gammal elegans och maskulinitet.
Samtidigt är den väldigt raffinerad och har en häftig doftresa.
Ja definitivt. Provade Roja vetiver och oceania idag, båda trevliga.
Har provat Vetiver och helt värdelös prestanda på min hud.Jag provade bara de på papper, men gillar både Oceania och vetiver parfym cologne. Däremot avtar de ganska snabbt på papper. Hur är prestandan på dessa?
KD:
![]()
Jag har dock ett mindre rör. HELVETES jävlar vad bra detta är.
Eden måste provas, hur tydlig är kokosen? Har svårt för kokos om den inte görs subtilt och jäkligt bra!