• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Fick också ett litet paket till dörren idag...
PXL_20220210_164508200.MP.jpg
PXL_20220210_165027737.MP.jpg
PXL_20220210_165448675.MP.jpg

Borde köpts för längesedan. Mycket behaglig och jag tycker att den bara blir bättre och bättre efterhand som timmarna passerar. Här snackar vi en doft som fyller ett rum.

Lads, såg precis denna… designerparfym för 1700U$D, men den är ju limited!! 😅

Nu drog det så pass i mustaschen att jag råkade trycka av. Suktat efter denna sedan jag köpte sample på den för 2 månader sedan. Tycker om den råa jordiga patchoulin. Efter att applicerat lite från samplen på handleden väntade jag ca 5-10 minuter. Efter det tog jag på mig klockan med läderband, som nu fortfarande efter 2 veckor luktar som denna.. Bra betyg från mig helt klart.

Patchouli.jpg

Lite tips på uppskattade damdofter tas emot med öppna armar… ska skrapa ihop ett litet sample-kit till frugans polare.

Delina Exclusif har jag läst positivt om i tråden tidigare vill jag minnas?

Lite tips på uppskattade damdofter tas emot med öppna armar… ska skrapa ihop ett litet sample-kit till frugans polare.

Vet inte om det var svar på frågan men jag har några på lager jag kan avyttra för en symbolisk slant om intresse finns, bara att hojta isåfall. Tordes inte chansa i julas så nissarna lämnade några prov mot att de fick veta om nån föll i smaken😊. Borde finnas kvar och vara nån ml kvar per rör.. (blev den i mitten)

Creed Love in White for summer
Creed Acqua Fiorentina
Creed Aventus for Her Sample

Vet inte om det var svar på frågan men jag har några på lager jag kan avyttra för en symbolisk slant om intresse finns, bara att hojta isåfall. Tordes inte chansa i julas så nissarna lämnade några prov mot att de fick veta om nån föll i smaken😊. Borde finnas kvar och vara nån ml kvar per rör.. (blev den i mitten)

Creed Love in White for summer
Creed Acqua Fiorentina
Creed Aventus for Her Sample
Hojta till på PM vad du vill ha så löser vi det säkert :)

Ja, den är förbannat trevlig. En krämigt inbjudande ros på en bädd av amber och vanilj. Oud sägs den också innehålla men det är inget jag är någon vidare duktig på att detektera i vilket fall, förutom när det blir på stall-nivå möjligtvis. Fyller ett helt rum och den varar riktigt länge. Bra kräm i soppan.

Nu drog det så pass i mustaschen att jag råkade trycka av. Suktat efter denna sedan jag köpte sample på den för 2 månader sedan. Tycker om den råa jordiga patchoulin. Efter att applicerat lite från samplen på handleden väntade jag ca 5-10 minuter. Efter det tog jag på mig klockan med läderband, som nu fortfarande efter 2 veckor luktar som denna.. Bra betyg från mig helt klart.

Patchouli.jpg

Bra val! Riktigt trevlig är den!

Jäklarns vilka flashiga skor! Går snabbt med dem misstänker jag!
Haha, visst är de?! Med handen på hjärtat är dessa nog det absolut fulaste paret skor jag äger. 😂 Men har i många år varit sugen på att testa Nikes "snabbaste" skor, men dragit mig för prislappen. Men sedan jag gick med i det här parfym-missbruket så insåg jag att summan kanske inte var så hög. Du hör ju själv hur sjukt det resonemanget är. 😂

Haha, visst är de?! Med handen på hjärtat är dessa nog det absolut fulaste paret skor jag äger. 😂 Men har i många år varit sugen på att testa Nikes "snabbaste" skor, men dragit mig för prislappen. Men sedan jag gick med i det här parfym-missbruket så insåg jag att summan kanske inte var så hög. Du hör ju själv hur sjukt det resonemanget är. 😂
Jag är helt med dig! Dock tycker jag om kulörta sportskor, men sånt är ju individuellt😄

Ja, när man för 6 månader sedan scrollade på prisjakt och skulle köpa homme intense och la ungefär 600kr för en 100ml. Mot idag en Nishane med samma mängd vätska för ynka 3200:nailbiting:

Jag är helt med dig! Dock tycker jag om kulörta sportskor, men sånt är ju individuellt😄

Ja, när man för 6 månader sedan scrollade på prisjakt och skulle köpa homme intense och la ungefär 600kr för en 100ml. Mot idag en Nishane med samma mängd vätska för ynka 3200:nailbiting:
Håller med om kulören - även jag själv är ett stort fan av färgglada sportskor och lite mer nedtonat upptill. Men det är just designen med airpodsen som ger mig lite alien-vibbar.

Haha, det är en brutal igenkänning på den. Kommer ihåg när jag för sju månader sen hoppade på grapefruktiga hype-tåget D&G Light Blue och sa till min sambo: "så, nu har jag typ det jag behöver för att klara mig ett år". If I had only known then what I know now... Jag kan ju skratta åt det nu, men sambon skakar på huvudet. 😂

Nåväl, summan av alla laster är väl konstant? 🤷🏼

Tillbaka
Topp