• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
51104F09-D30C-4FAE-950B-87513E15455F.jpeg

Kanon.

DD:

Enligt mig en mer rökig aventus med bra performance, bättre pris också. Inte riktigt min typ av doft men kan starkt rekommendera till er som inte är nöjda med nya batches av creed.
Rätt tråkig väg att gå från en så duktig näsa. Har själv split på Zaurac och Tabana, de är i princip helt identiska med Oud Wood och Tuscan Leather. Verkar som att de flesta är otroligt lika andra storsäljare.

Fick lite positiv feedback på Uden av en kollega :)

Kom ut ifrån mötesrummet; "Usch här luktar ju avlopp, inte alls som i rummet där det luktade så gott av parfym"

Dem håller på och renovera lite överallt i fastigheten ^^

Här kommer sommarens bästa megacheapie-tips!

Calvin Klein All. Riktigt fräsch sommardoft med fräschören av citrus, blomster och rabarber. Helt klart unisex. Jag får lite Byredo-vibbar, inte att den är speciellt lik någon av deras, men det är lite deras vibb.

Man kan väl kalla det en flanker på One. Men helt annorlunda.

Och priset är tokgalet. 178 bagis för 50 ml. Klockrent köp.
0F0C50D9-B8D5-4DE5-AECD-4479FD935FFB.jpeg
Slog till, tack för ditt tips!
Inte suttit på många minuter än. öppningen var en tidsmaskin tillbaka till CK One och mitten av 90-talet. Som tur var lade den sig snabbt och övergick i en rätt blommig och lite tvålig freshie som inte bara bygger på citrus. Ska bli kul att se var den tar vägen. Minus för att man inte fick ngn kork till sprayern, men ngt får man ju spara in på när man säljer för 178kr! ;)
2F440DFC-4967-4DD6-A418-67C4043DEEA0.jpeg

Hatade den först och sålde min flaska efter ett test. Köpte om den nyligen och tycker mycket bättre om den andra gången

Köpte en 100ml för några månader sedan och har kört den en hel del under våren. Funkar väldigt bra till vardags tycker jag. Men brukar köra nått annat för kvällen/date/datenight/fest etc.

Lite så jag resonerar också. Väldigt trevlig, lååång prestanda men inte ”in your face” utan bara behaglig typ kontor/casual doft som funkar för flera årstider.

FCB12273-0AE4-4C02-8D57-1155AE360D74.jpeg

Dagens blir Hermes senaste variant av Terre d'Hermes, Eau Givrée.

Väldigt fräsch och citronig i början, vilket jag gillar.
Blir dock näsblind ganska fort när det kommer till denna, och sen har den ingen super performance/longevity så efter ett tag känns det som att doften har försvunnit helt, tyvärr. Då får man bara enstaka, väldigt små pustar av doften resten av dagen.

Priset kan jag heller inte klaga på då jag verkar ha fått den till fel pris (detta är nu korrigerat på hemsidan), så jag betalade typ... 600kr för 100ml, precis när den släpptes.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp