Heritage? Eller menar du Habit Rouge?
Heritage extrait = Roja - Danger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heritage? Eller menar du Habit Rouge?
Ah, yes ofc.Heritage extrait = Roja - Danger
Den är fin! Jag har heller inget problem med saffran i denna som tur är. Vad gäller performance så är den jäkligt lurig tycker jag, har flera gånger upplevt att jag tror att den är nästan borta bara för att plötsligt få en tydlig ”puff” igen, den hänger kvar längre än vad man trot (på mig iaf).DD - Ganymede
Finns lite att önska på prestandan men som doft är den väldigt trevlig trots att det är saffran i den. Får inte samma känsla som jag får av Oud for Greatness som tur är. Inte än iaf
Håller helt med gällande lurigheten.Den är fin! Jag har heller inget problem med saffran i denna som tur är. Vad gäller performance så är den jäkligt lurig tycker jag, har flera gånger upplevt att jag tror att den är nästan borta bara för att plötsligt få en tydlig ”puff” igen, den hänger kvar längre än vad man trot (på mig iaf).
Jäkligt fin doft som passar till det mestaDD - Ganymede
Finns lite att önska på prestandan men som doft är den väldigt trevlig trots att det är saffran i den. Får inte samma känsla som jag får av Oud for Greatness som tur är. Inte än iaf
Jäkligt fin doft som passar till det mesta
Skoj!KD: Sponsrad av @S.L - Den mytomspunna Le Beau Male - JPG.
Några snabba tankar efter någon timme: Full vuxenblöja? Stötande? Chockerande? Hmm… Jag tror att de offensiva förväntningarna spelat mig ett spratt. Öppningen är lite… spretig? Stickig? Malörten är påtaglig i början och man tänker osökt på absint, örtigt spritig men inget anmärkningsvärt utan ger mer ett obalanserat intryck. Det lägger sig relativt fort och den blir mer rund men fortfarande med en skarp fräschhet. Förstår inte betyget för nog är den trevlig! Kan referensramar spela in? Säkert. Bajsiga oud och äkta mysk är något helt annat. Den känns som en ganska klassisk designer-fougere men med en twist som gör den lite mer spännande, men inte provokativ!
Samma tid jag köpte min aventus z011 för 1800kr 120ml. Såå många komplimanger på krogen...galetFanns en gång en tid när 75 ml-Creed kostade 900:- online. Detta var runt 2013 tror jag. Man kunde även finna 100 ml Amouage på parfym.klick för 1200:-
Kolla efter @Tjabo i garderoben eller bakom gardinen!EMD/KD:
Duschar, drar på några spray i sovrummet, hustrun kommer in och utbrister: ”är det du som luktar kanelbullar?”
Måste vara nåt hormonellt…
Kolla efter @Tjabo i garderoben eller bakom gardinen!
Hmm, då borde man alltså hinna med morgonplanet till Nice för att direkt från flygplatsen ta en MonacAir-kopter till Monaco, köpa en flaska, käka lunch och sedan ta hkp:n tillbaka till Nice och hinna med kvällsflyget hem. Resten av familjen kommer inte ens märka...Ryktet säger att det är en Monaco botique exclusive. Tydligen en citrus doft.
Nu fick jag flashback från den gången jag med kort varsel reste till Innsbruck över dagen för att göra ett F2F klockbyte. Förhoppningsvis kommer samma scenario inte att inträffa kopplat till doftintresset…Hmm, då borde man alltså hinna med morgonplanet till Nice för att direkt från flygplatsen ta en MonacAir-kopter till Monaco, köpa en flaska, käka lunch och sedan ta hkp:n tillbaka till Nice och hinna med kvällsflyget hem. Resten av familjen kommer inte ens märka...
Hmm, då borde man alltså hinna med morgonplanet till Nice för att direkt från flygplatsen ta en MonacAir-kopter till Monaco, köpa en flaska, käka lunch och sedan ta hkp:n tillbaka till Nice och hinna med kvällsflyget hem. Resten av familjen kommer inte ens märka...
Säljs endast som tax free då antar jag.Ryktet säger att det är en Monaco botique exclusive. Tydligen en citrus doft.
Hmm, då borde man alltså hinna med morgonplanet till Nice för att direkt från flygplatsen ta en MonacAir-kopter till Monaco, köpa en flaska, käka lunch och sedan ta hkp:n tillbaka till Nice och hinna med kvällsflyget hem. Resten av familjen kommer inte ens märka...