Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter snart 6 veckor i värmen börjar jag så smått längta efter lite tyngre dofter.......
Det är ändå skönt att ens största problem är att man inte riktigt vet när det anses var okej att börja använda t.ex Tobacolor (måste inhandlas först dock...)Efter snart 6 veckor i värmen börjar jag så smått längta efter lite tyngre dofter.....
Nerja, Spanien. Kattpiss har jag inte märkt än. Dock har flera av mina dofter som få bo kvar här nere växt otroligt mycket. Blir väl riktigt tunga när man kommer hem, verkar vara höst temp för tillfället! Ha de fostrat gött, taormina är ju helt underbart.Vart e du? Bara varit på Sicilien i tre och är helt med dig. En av få saker med att åka hem snart är att vädret tillåter att köra dofter som inte blir kattpiss pga tropisk hetta.
Kanske ska fylla på förrådet med ett lite tyngre atelleri för att väcka lite reaktionerDet är ändå skönt att ens största problem är att man inte riktigt vet när det anses var okej att börja använda t.ex Tobacolor (måste inhandlas först dock...)
Nerja, Spanien. Kattpiss har jag inte märkt än. Dock har flera av mina dofter som få bo kvar här nere växt otroligt mycket. Blir väl riktigt tunga när man kommer hem, verkar vara höst temp för tillfället! Ha de fostrat gött, taormina är ju helt underbart.
Dagens!
Testar trådens senaste hype, "178:an", dvs CK All för första gången
Aldrig sett något set i normal storlek men om budget inte är en trång sektor så finns detta:Ni som har koll, har Floris något sample set?
Tack för tipset! Nåt sånt här som jag tänkte mig https://www.thetwobarbers.com/woody-green-classic-collection-floris-london-5-x-10ml-2688-en?search=Floris &description=true&category_id=46&page=2 Jag måste köpa alla 3 set som finns för att prova dom jag vill.. Men jämfört med Floris egna sida så kostar det inte så mycket mer.Aldrig sett något set i normal storlek men om budget inte är en trång sektor så finns detta:
The Perfumers Private Collection - Floris London - 9 X 15 ml
The Perfumers Private CollectionThe ultimate luxury fragrance gift set, this perfumers anthology contains 9 unisex eau de parfum bottles from the family’s most prestigious range of perfumes. Vibrant and thrilling compositions with unique olfactory stories, repackaged in an elegant drawer presentatwww.thetwobarbers.com
Haha, vafan, det fanns alltså såna och på samma sida som jag länkade till… Flax!Tack för tipset! Nåt sånt här som jag tänkte mig https://www.thetwobarbers.com/woody-green-classic-collection-floris-london-5-x-10ml-2688-en?search=Floris &description=true&category_id=46&page=2 Jag måste köpa alla 3 set som finns för att prova dom jag vill.. Men jämfört med Floris egna sida så kostar det inte så mycket mer.
Edit: beställt, bara att vänta
Märkligt detta med doftminnen.
Snubblade på denna EDC version av Habit Rouge på Fragrantica och det klickade till i hjärnkontoret på en gång,
Någon gång i mina yngre dagar så har jag haft och använt denna i just denna flaska. Har inte varit medveten om det förrän jag såg bilden. Förmodligen inget jag köpte själv utan sannolikt något jag fått i present alternativt övertagit vårdnad av ifrån min far. Jag kan inte påstå att jag minns exakt hur den luktade men bara att se flaskan ger mig en positiv, längtande känsla. Fan också, nu måste det jagas fatt på en sån här också, det tar aldrig, aldrig slut…
Visst är det så, resan är målet.Är inte det charmen då? Att doftresan är pågående och inte ett behov som tillfreds när du köpt nåt? Jag har sedan länge gett upp hoppet om att hitta ett slut. Min samling transformeras däremot…