• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Jag har varit på besök i Göteborg och gick till NK! Var först inne på nicheavdelningen men inget direkt nytt spännande för mig, gick in på herravdelningen design slog till på denna, jag bara älskar denna 😍990kr 100ml luktar nästan som Gucci Envy for men discontinued

Bilagor

• IMG_20220725_170108.jpg
    IMG_20220725_170108.jpg
    213.5 KB · Visningar: 4
Senast ändrad:
Floris är fan bra skit för oss som gillar gubbig…eh, ”klassiska” dofter 😁

Körde själv Elite idag. Ytterligare ett av @S.L s samples. Funkade bra på kvällen. Är trots allt bara 33 grader varmt på kvällen här. Va lite varmare på dagen….

67FA23EE-4A83-48F9-8180-6F9391CF5B11.jpeg

Varning för Notino!

Notino har sålt en flaska Nishane - Ani som visade sig vara fejk. Flera fel som batchkodens placering och en extra sticker som inte ska finnas var avslöjande. Notino ville inte ta flaskan i retur men eftersom köpet gjordes med PayPal löste det sig ändå.

(Inte jag som köpt)

Varning för Notino!

Notino har sålt en flaska Nishane - Ani som visade sig vara fejk. Flera fel som batchkodens placering och en extra sticker som inte ska finnas var avslöjande. Notino ville inte ta flaskan i retur men eftersom köpet gjordes med PayPal löste det sig ändå.

(Inte jag som köpt)
Undrar hur sådant sker? Köper inte Notinos inköpare från legit återförsäljare? Eller får dom ett erbjudande som låter för bra för att vara sant och går med på det? Notino är ju inte direkt någon liten återförsäljare i världen.

Undrar hur sådant sker? Köper inte Notinos inköpare från legit återförsäljare? Eller får dom ett erbjudande som låter för bra för att vara sant och går med på det? Notino är ju inte direkt någon liten återförsäljare i världen.
Eller så har någon köpt en riktig flaska och sedermera returnerat en fejk, som Notino sedan ovetandes sålt igen. Tyvärr ganska vanligt bedrägeri.

Hur upplever du den?
Är bland de bästa freshies jag provat. Öppnar med citrus och mynta, på gränsen till för mycket mynta men den ligger precis under ribban. Drydownen är grön, örtig och lite blommig och basen består av musk med behaglig citrus. Myntan hänger med hela vägen på en bra nivå och den påminner om en perfekt blandad mojito.
Citrusen är mer naturlig och behaglig än t ex Nio eller Renaissance och den hänger med hela vägen i drydownen utan att bli besk eller sur.
Efter 3h känns det fortfarande som man klev ur duschen.
Grymt bra!

Är bland de bästa freshies jag provat. Öppnar med citrus och mynta, på gränsen till för mycket mynta men den ligger precis under ribban. Drydownen är grön, örtig och lite blommig och basen består av musk med behaglig citrus. Myntan hänger med hela vägen på en bra nivå och den påminner om en perfekt blandad mojito.
Citrusen är mer naturlig och behaglig än t ex Nio eller Renaissance och den hänger med hela vägen i drydownen utan att bli besk eller sur.
Efter 3h känns det fortfarande som man klev ur duschen.
Grymt bra!

Rejält vassa freshies är rätt ovanliga. Tycker typ Elysium parfum är bland de bästa ärligt talat (inte testat PC)

Tillbaka
Topp