2020 års sommardoft, den funkar fortfarande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har de slutat med 60ml? Hittar knappt några som säljer och då endast 120 ml2020 års sommardoft, den funkar fortfarande
Icke, hemsidan säljer 60 ml.Har de slutat med 60ml? Hittar knappt några som säljer och då endast 120 ml
Den är grym! Jag har till och med intense-versionen, men känner faktiskt ingen större skillnad på den och originalet. Har en äldre batch av originalet som jag anser har både bättre hållbarhet och projektion.2020 års sommardoft, den funkar fortfarande
Av de relativt få jag testat så gillar jag 1962 (diskad), No 89 och Elite.
Floris är ett märke jag inte har utforskat utöver denna sample på Honey Oud, och den är ju riktigt bra.
Vilka Florisar rekommenderas?
Annars sägs No.89 vara Bonds parfym.Kanske någonting för James Bond-fantasten?
Floris Launch 007 Fragrance | James Bond 007
Floris have launched a new 007 fragrance, created in celebration of 60 years of the James Bond film franchise. The exclusive No. 007 fragrance draws inspiration from the effortless style and substance of James Bond which has entertained audiences for generations. “We are delighted to...www.007.com
Jag drog mig faktiskt för att beställa Nishane Ani pga att priset verkade för billigt, även Deloox säljer den väldigt billigt. Lite too good to be true vibbar...tråkigt!Varning för Notino!
Notino har sålt en flaska Nishane - Ani som visade sig vara fejk. Flera fel som batchkodens placering och en extra sticker som inte ska finnas var avslöjande. Notino ville inte ta flaskan i retur men eftersom köpet gjordes med PayPal löste det sig ändå.
(Inte jag som köpt)
Det var Ian Flemings signaturdoft om inte annat.Annars sägs No.89 vara Bonds parfym.
Vilka SoD testades? Funderar på att blindköpa Meydan!Gjorde det här inlägget på FB så lägger det här också:
Om ni av något skäl ska förbi Palermo så missa för guds skull inte Giardinolfattivo. (https://www.giardinolfattivo.com/)
Han har detta som ett passion project och köper in det han själv älskar. Så han har ett jobb på dagarna och sin butik på kvällarna.
Bland märkena finns bland annat:
Angela Ciampagna
Antonio Alessandria
Baruti
Beaufort London
Filippo Sorcinelli
Jeroboam/Jovoy
Kajal
Lorenzo Pazzaglia
Masque Milano
Mendittorosa
Min New York
Naomi Goodsir
Nasomatto
Nishane
Orto Parisi
Simone Andreoli
Spirit of Dubai
Tauer
Timothy Han
Och massa andra. Han kan galet mycket om varje enskild doft, inte nödvändigtvis bara kring kompositionen utan historien kring hur de uppstod. Detta då han känner många av näsorna.
Jag testade lätt 20 dofter, tyvärr var jag tvungen att springa men det fanns hur mkt som helst som jag var sugen på!
Vilka SoD testades? Funderar på att blindköpa Meydan!
Nu kan jag skit och ingenting om Floris men är inte alla med den färgen på etiketten EDT?Åter till Floris, hur kommer det sig att deras Santal är edt när de flesta andra Floris är edp? Gillar doften men tycker den kanske är lite klen tyvärr..
Ne, tror de flesta är EDP faktiskt... T.o.m. min Neroli Voyage är en EDP.Nu kan jag skit och ingenting om Floris men är inte alla med den etiketten EDT? Dvs nästan de flesta?
Hann inte redigera innan du svarade. Alla med den färgen på etiketten, måste ju vara runt 10st?Ne, tror de flesta är EDP faktiskt... T.o.m. min Neroli Voyage är en EDP.
I Jeremy street sampel boxen jag har är 4 edt och 1 edp.Hann inte redigera innan du svarade. Alla med den färgen på etiketten, måste ju vara runt 10st?
Intense skall ju vara som originalet fast lite bättre perfomance. Håller med om att EDPn räcker långt. Sitter länge på mig trots att jag brukar slå ihjäl citrus väldigt snabbt annars.Den är grym! Jag har till och med intense-versionen, men känner faktiskt ingen större skillnad på den och originalet. Har en äldre batch av originalet som jag anser har både bättre hållbarhet och projektion.
Vilka SoD testades? Funderar på att blindköpa Meydan!
Tror inte du vill ha det här svaret. Men alla jag testade va tyvärr grymma. Gillar man Rojas orientaliska saker så är Spirit of Dubai 10/10.
Kommer själv köpa dem en efter en så småningom. Meydan beskrivs som läderdoft men det är en förbannat välblandad historia. Ska kika vad de jag testade hette.
Vart tänkte du handla dem?
Haha känner igen mig så väl..Det här forumet kommer driva mig i personlig konkurs..
Lilla skvätten från Blocket? Snyggt!Dagens nyförvärv