Stämmer, det passade mig bra att inte köpa hel flaskaLilla skvätten från Blocket? Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer, det passade mig bra att inte köpa hel flaskaLilla skvätten från Blocket? Snyggt!
Tack. BeställtIcke, hemsidan säljer 60 ml.
Cedrat Boise
Vibrant and sparkling, Cedrat Boise opens with notes of citrus fruits, blackcurrants and spices and rests on a sensual heart of jasmine and patchouli leaves. Its long-lasting sillage captivates you with woody, vanilla, leathery and musky notes.manceraparfums.com
114 är ju fantastiskt bra också!Om nån gillar tobacco vanille men vill ha en något mognare version. Vidhåller att HdP gör några av marknadens i min mening mest prisvärda dofter. Denna är inget undantag.
Den verkar intressant, aldrig testat.114 är ju fantastiskt bra också!
Kanon, kan nog bli en 1740!Påminner om rean på HdP hos Magasin:
Histoires de Parfums | Se det stora urvalet av Histoires de Parfums på Magasin.se
Se det stora urvalet av Skönhet | Välj bland massor av varor inom Skönhet | Vi leverar till hela Sverige | 30 dagars returrätt | Fri frakt* vid köp över 499,-www.magasin.se
Den doften vill jag ha
Shit happens överallt, jag tror man ska vara lagom orolig. Vill man helt slippa oro och ha full koll blir det väl som det mesta ekonomiska - dyrare.Jag drog mig faktiskt för att beställa Nishane Ani pga att priset verkade för billigt, även Deloox säljer den väldigt billigt. Lite too good to be true vibbar...tråkigt!
Njae visst är den lite söt men väldigt väl balanserad. Jag tycker inte den blir sliskig men det är ju definitivt en doft för kallare väder. Startar med en stark dragning av antikvariat och gamla böcker (på ett bra sätt) och drar sig gradvis mot en behaglig Amber vanilj musk och ett svagt drag av ros lång bak. Sitter ett dygn om man skippar duschen. Gillar starkt!Den verkar intressant, aldrig testat.
Man skulle ju dock kunna tro att med en bas av Amber, Tonka, Benzoin och Vanilj så är det lite diabetesvarning på den…
Ja den där hade passat bra på finmiddagarna…
Finally! Som du väntat på en sån!Widian - 71 Intense släpps återigen i begränsad upplaga! Jovoy London tar emot kölista(lol), hoppas dem skickar trots att det blir blir dyrare med tull. Eller så får det bli en dagstur till London
Min fru blev inte lika exalterad över nyheten som jag obegripligt nog
P.SStort tack
Aha! Tack för tipsP.S
Det slog mig att jag missade en viktig detalj, köp bara dekanter i glas, aldrig plast.