• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

EMD/KD:
711FA4E4-D463-4192-A438-238B30039B45.jpeg

Grön, blommig, marin, musk. Tropisk, fräsch, mysig ”after beach” känsla. Tycker den är allra bäst när det inte är som allra varmast då den har en viss sötma. Extrait de Parfum.

Finns det verkligen inte någon här som precis köpt en Sauvage Elixir och tycker att "detta var höjden av gammal gubbe från 80talet" och därför gärna byter mot min PDM Layton i den nya fantastiska 82% brygden? (Ja den är sämre men inte oanvändbar)
PM till #gammalgubbe isf

Jag drog mig faktiskt för att beställa Nishane Ani pga att priset verkade för billigt, även Deloox säljer den väldigt billigt. Lite too good to be true vibbar...tråkigt!
Shit happens överallt, jag tror man ska vara lagom orolig. Vill man helt slippa oro och ha full koll blir det väl som det mesta ekonomiska - dyrare.😎

Den verkar intressant, aldrig testat.
Man skulle ju dock kunna tro att med en bas av Amber, Tonka, Benzoin och Vanilj så är det lite diabetesvarning på den…
Njae visst är den lite söt men väldigt väl balanserad. Jag tycker inte den blir sliskig men det är ju definitivt en doft för kallare väder. Startar med en stark dragning av antikvariat och gamla böcker (på ett bra sätt) och drar sig gradvis mot en behaglig Amber vanilj musk och ett svagt drag av ros lång bak. Sitter ett dygn om man skippar duschen. Gillar starkt!

Widian - 71 Intense släpps återigen i begränsad upplaga! Jovoy London tar emot kölista(lol), hoppas dem skickar trots att det blir blir dyrare med tull. Eller så får det bli en dagstur till London 🤓

Min fru blev inte lika exalterad över nyheten som jag obegripligt nog 🤷‍♂️

Tillbaka
Topp