• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Vilka parfymer har ni kört mest frekvent i sommar?

Själv har jag under dagtid använt världens mest överprisade och endimensionella men också bästa dagdoft från Profumum Roma och under kvällarna Ani.
6F3A3A34-B67B-4A27-ADAF-A1C577E19776.jpeg
CK All
Fahrenheit Cologne
CH Men under the sea
CH Men hot hot hot
Tom Ford oud wood
Creed VIW
Chanel allure sport
Bleu de chanel edp
Moustache edp (tuxedo snålar jag på tills jag har backup)
PDM typ alla även vinterdofterna


Säkert flera men dessa har gått mest :)
 
Jag gillar när en doft sitter i länge men jag har en trio av dofter som jag helt enkelt inte kan bära pga för bra prestanda.
Terroni och Megamare från OP.
Aqua Sapphire från Boadicea The Victorious.
Lite klurigt när en doft påverkar det sociala. Undviker OP om jag ska vara inomhus eller sitta i en bil. Och nu jobbar jag ju och bor inomhus (som tur är) så det kan vara tufft att få tillfälle. Samtidigt vill jag inte sälja den så nyare batches tydligen rör sig åt der svagare hållet.
 
Nä nu är måttet rågat! Körde Tobacco Vanille en gång till. Två nya klagomål att jag luktar illa.😂

Vill nån köpa skräpet så kolla min säljtråd. Alla verkar ju äälska denna utom jag och de runt mig.

Tänker aldrig använda skiten igen. Jag kör på med Herod som tobak/vanilj som passar min hud. 🙃
4F257855-D3AB-4114-84E8-0C9BBE15CC42.jpeg
Haha, första gången jag hör att TV luktar illa. Kan det möjligtvis bero på hur doften reagerar i sommarvärmen? Jag har en liten flaska från 2018 som är väldigt potent. Räcker med två sprut för en heldag med ganska god sillage. Brukar dock inte använda den förrän vinterkylan träder fram. Endast fått komplimanger, inga klagomål alls.
 
Haha, första gången jag hör att TV luktar illa. Kan det möjligtvis bero på hur doften reagerar i sommarvärmen? Jag har en liten flaska från 2018 som är väldigt potent. Räcker med två sprut för en heldag med ganska god sillage. Brukar dock inte använda den förrän vinterkylan träder fram. Endast fått komplimanger, inga klagomål alls.
Säkert mkt bättre på vintern. Men vissa dofter passar man inte i. Tror denna är så för mig. Inte varit med om maken om negativ respons.

Kan dock köra supertunga fahrenheit le parfum, även herod, carlisle och andra vinterdofter på sommaren utan att folk klagar. 😅
 
Hade faktiskt sniph ett tag, tyckte ofta det vart sena leveranser osv.törs inte ens gissa hur det är numera med PostNords varannan dag utlämning. Dom har kvalitet, absolut, men ser ändå rätt tunt ut i sortimentet nu när jag tittar saknar många kända hus
 
Snart kommer denna hem 😍ser framemot hösten..upptäckte även att han gillade denna
 

Bilagor

  • 375x500.40816.jpg
    375x500.40816.jpg
    20.7 KB · Visningar: 7
  • Screenshot_2022-08-25-18-47-42-944_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_2022-08-25-18-47-42-944_com.google.android.youtube.jpg
    149.7 KB · Visningar: 6
  • Screenshot_2022-08-25-18-47-07-707_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_2022-08-25-18-47-07-707_com.google.android.youtube.jpg
    146.7 KB · Visningar: 8
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp