Notorious Niklas
Silver
Tack vare lite vänlig hjälp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack vare lite vänlig hjälp!
Jag har 1 ev 2 som jag behöver införskaffaSka lägga en order på https://www.boadiceaperfume.com/
Undrar om någon vill hänga med på den, jag betalar frakt/tull
och står för risken. Skickar sedan parfymen till dig rek med postnord
efter swish bet. Vet att några inte gillar att köpa från utlandet, (som jag)
med alla potentiella problem som kan uppstå. Skicka pm vid intresse.
Dagens doft
Lustigt att du nämner Nasomatto, vars dofter är famösa för att vara sprängfyllda med aromkemikalier och dofta väldigt syntetiskt.Nasomatto tex är ju ett hus jag verkligen uppskattar för dess unika dofter. Man kan verkligen känna noterna i dom på naturligt sätt. Alessandro Gualtieri är ju som en konstnär han skapar verkligen kvalitet.
Annars tycker jag väldigt mycket om Roja! Men du har rätt, smak och tycke är verkligen personligt!
Lustigt att du nämner Nasomatto, vars dofter är famösa för att vara sprängfyllda med aromkemikalier och dofta väldigt syntetiskt.
Nåväl, huvudsaken du själv gillar dem.
Bal d’Afrique är en av de angenämaste dofter man kan tänka sig. Prestandan går det att säga en del om men doften i sig är kanon!Gårdagens beställning efter x antal GT. Mojave Ghost gillar jag, men de andra två har jag ingen aning. Ska bli kul att testa!
En Oud Wood på steroider. Gillar man OW men vill ha någonting med lite mer kräm i, så är Carved Oud ett alternativ. Jag har bara provat den som hastigast, bör tilläggas.Hur tycker ni att Thameen Carved Oud är?
Chypre Palatin, Special for gentlemen, ambre Khandjar, vanille havaneFör en stackare som behöver fylla på rejält i höst/vinterförrådet (läs mig) har ni några gems och dela med er av?
Kriterierna jag har är inte allt för tunga på läder samt 0-2500:-. Däremellan är det öppet mål!
Så vad är era favoriter?
Hur tycker ni att Thameen Carved Oud är?
Chypre Palatin, Special for gentlemen, ambre Khandjar, vanille havane
Utfrågning? Jag har ju bara ställt en enda fråga.Jag gillar dom klar med din utfrågning nu?är du nöjd?
Om man älskar OW också då antar jag?En Oud Wood på steroider. Gillar man OW men vill ha någonting med lite mer kräm i, så är Carved Oud ett alternativ. Jag har bara provat den som hastigast, bör tilläggas.
Lägger mig i här och säger att CP är suveränt bra! En av många mästerverk signerad Bertrand Duchaufour.Hur är Chypre Palatin? Har börjat snöa in på chypreer på sistone och CP nämns typ överallt..
Instämmer här, förutom dålig prestanda. Tycker den är galet bra ut alla avseenden. Har läst någonstans att MDCI aldrig omformulerar sina dofter, utan slutar tillverka den om någon ingrediens inte går att tillgå. Har ingen källa på detta och vet inte sanningshalten i detLägger mig i här och säger att CP är suveränt bra! En av många mästerverk signerad Bertrand Duchaufour.
Tyvärr kände jag mig nödgad att sälja min flaska för ett par år sedan på grund av allt för dålig prestanda.
Håller span efter en äldre flaska, då jag tror dessa kan prestera lite bättre på den fronten.
Ja jag har hört och läst samma sak angående omformulering från MDCI, men det finns dem med bra näsor som säger motsatsen.Instämmer här, förutom dålig prestanda. Tycker den är galet bra ut alla avseenden. Har läst någonstans att MDCI aldrig omformulerar sina dofter, utan slutar tillverka den om någon ingrediens inte går att tillgå. Har ingen källa på detta och vet inte sanningshalten i det
The hype is real.
Booyahkasha !!!The hype is real.
Föll den herren i smaken?The hype is real.
Absolut. Väldigt lika dofter. Jag vet att några här har ägt den, dom ger en bättre bild än jag. Synd att Oud Wood är så svag i hållbarhet och projektion, om man nu lägger vikt där.Om man älskar OW också då antar jag?