• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Föll den herren i smaken?
Det gjorde den, doftat på den förut på NK som snabbast så var inte 100% blindköp.
Däremot om man ska vara lite petig så kanske man förväntar sig något lite modigare och utmanande för de pengarna. Å andra sidan är det ju en otroligt lättburen och välkomponerad doft så det kanske är OK ändå med tanke på hur fan priserna ser ut på random designer numera.
 
Ska lägga en order på https://www.boadiceaperfume.com/ :)
Undrar om någon vill hänga med på den, jag betalar frakt/tull
och står för risken. Skickar sedan parfymen till dig rek med postnord
efter swish bet. Vet att några inte gillar att köpa från utlandet, (som jag)
med alla potentiella problem som kan uppstå. Skicka pm vid intresse.

Dagens doft
WhatsApp-Image-2022-04-28-at-9.29.49-PM-1-2.jpeg

Du kan få ett pm av mig trots att det är oerhört sossigt att dela på frakt …



😁
 
Ska lägga en order på https://www.boadiceaperfume.com/ :)
Undrar om någon vill hänga med på den, jag betalar frakt/tull
och står för risken. Skickar sedan parfymen till dig rek med postnord
efter swish bet. Vet att några inte gillar att köpa från utlandet, (som jag)
med alla potentiella problem som kan uppstå. Skicka pm vid intresse.

Dagens doft
WhatsApp-Image-2022-04-28-at-9.29.49-PM-1-2.jpeg
Blir det denna?
57738E0D-347C-40AD-AD36-F996E3737E87.jpeg
 
Den är lik OW, men på mig så håller den lite längre än OW vilket jag tycker är positivt :)
Hojta om du hittar den på någon bra sida, är också intresserad av ett köp nu inför nallande höst

Den överlägset bästa i den genren är Oud noir intense av Fragrance du bois. Den påminner mer om carved oud än TW men fylligare, mer nyanserad och håller vansinnigt länge.
 
Den är lik OW, men på mig så håller den lite längre än OW vilket jag tycker är positivt :)
Hojta om du hittar den på någon bra sida, är också intresserad av ett köp nu inför nallande höst
Finns att köpa här 😊👍🏼.
 
Apropå mtt tidigare inlägg om att lyckas få ett nålat på första sidan så kan ni väl bara slänga upp tips här så klipper & klistrar jag in dem.

Förslagsvis en länk och kort beskrivning ex land, typ av dofter (designer osv) fler förslag på matnyttig information att få med?

Tänker att det blir praktiskt för alla. Nya som gamla i tråden att snabbt hitta länkar med prisvärda flaskor
 
Jag bokade precis en resa till Barcelona (jobb kombinerat med fritid). Nån som vet om några balla parfymbutiker?
 
Gårdagens beställning efter x antal GT. Mojave Ghost gillar jag, men de andra två har jag ingen aning. Ska bli kul att testa!
296C27C6-1CD0-4206-A417-E69BE5B3795A.jpeg
Bal d'afrique är fin, unisex men lutar kanske lite feminint. Eller så är det just för att jag har en kvinnlig bekant som kör den. Angenäm oavsett, och hade själv kunnat tänka mig att bära den.

F.ö. så äger jag Gypsy water...imo en suuperfin doft. Enkel, elegant och len. Funkar i alla sammanhang. Min go to fragrance när man är osäker. Enbär, vanilj och sadelträ. Älskar.
 
Tillbaka
Topp