För en som inte har facebook så är det bara att masa sig till LV så småningom alltså.Man hoppas att det dyker upp en i dem olika grupperna. Eller handlar av LV. Har ett svårt sug för Ombre Nomade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För en som inte har facebook så är det bara att masa sig till LV så småningom alltså.Man hoppas att det dyker upp en i dem olika grupperna. Eller handlar av LV. Har ett svårt sug för Ombre Nomade
Fantastisk doft som jag testat ett par gånger men den är lite väl unisex för mig tyvärr...DD: BDK - Gris Charnel
Mycket mycket trevlig unisexdoft.
För mig som är svag för både fikon och iris är det kanon
Förstår precis vad du menar!Fantastisk doft som jag testat ett par gånger men den är lite väl unisex för mig tyvärr...
Lite väl unisex? Menar du; lite väl feminin?Fantastisk doft som jag testat ett par gånger men den är lite väl unisex för mig tyvärr...
På mig och på min hud så drar den lite mer åt det femininaLite väl unisex? Menar du; lite väl feminin?
roja diaghilev finns nu i 50ml-flaskor. 200 stycken, för 375 pund
YES!roja diaghilev finns nu i 50ml-flaskor. 200 stycken, för 375 pund
Haltane funkade tyvärr inte alls på mig. Anade det iof innan men ville ändå ge den en ärlig chans…Haltane tror jag uppskattas mer av även ovana näsor. Den är för mig en som en lite bättre, fruktigare och mer komplex Oud Wood, med typ 5x performance. Funkar typ året runt och överallt.
Har du låtit den lägga sig? Jag tycker den skiner mest efter 2-4 timmar med ouden, saffran och pralinen i samverkan med lite kvarvarande blomster. Citrusen är bara i öppningen typ.Haltane funkade tyvärr inte alls på mig. Anade det iof innan men ville ändå ge den en ärlig chans…
Jepp, +5h och funkade inte alls.Har du låtit den lägga sig? Jag tycker den skiner mest efter 2-4 timmar med ouden, saffran och pralinen i samverkan med lite kvarvarande blomster. Citrusen är bara i öppningen typ.
roja diaghilev finns nu i 50ml-flaskor. 200 stycken, för 375 pund
Är inte stora flaskor egentligen sossiga? Typ billigast per ml. Lite som storpack ris och 10 liter olja i matbutiken…Toppen! Sosse-size
Valfläsk vettuToppen! Sosse-size
Kul!roja diaghilev finns nu i 50ml-flaskor. 200 stycken, för 375 pund
Om jag bar den på jobbet och en mugglare skulle säga: ”oj vad gott du luktar, vilken parfym är det där?” så skulle jag blåljuga på stört, ordet ’Babycat’ skulle aldrig lämna mina läppar…Någon som testat YSL - Babycat?
Många intressanta namn finns det bland parfymerna men vafan, BABYCAT?
Finns säkert ngn rimlig förklaring som t.ex. en måne runt jupiter eller latin för attraktion. Men annars har någon klivit på den lite för starka hostmedicinen.
Var köper man denna mest smärtfritt? Verkar underbar.DD:
Fougere med amaretto not. Har äntligen flyttat in i ny kåk och packat upp alla flaskor igen.
https://detailery.se/ är på väg att plocka in märket om du vill kunna handla i Sverige.Var köper man denna mest smärtfritt? Verkar underbar.
Har skickat en förfrågan om när de tror de har märket i butiken.https://detailery.se/ är på väg att plocka in märket om du vill kunna handla i Sverige.
Såg på deras instagram att det inte är supersnart, men det är inte bråttom på det viset. Såg att Sprayparfums hade den också.Har skickat en förfrågan om när de tror de har märket i butiken.
Köpte min här:Såg på deras instagram att det inte är supersnart, men det är inte bråttom på det viset. Såg att Sprayparfums hade den också.