• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Kör lite vårkänsla såhär på sensommaren. IMG20220830123311.jpg
 
Har precis testats positiv för covid och ligger här och tycker synd om mig själv.. Något bra tips på befintliga kampanjer/reor? Tröstshoppa och hoppas det finns något av luktsinnet kvar..
 
Någon som provat Aqua di parma Quercia eller oud EDP? Några takes?

Samt, någon som vet vart dessa kan köpas 'prisvärt'?
 
Haltane tror jag uppskattas mer av även ovana näsor. Den är för mig en som en lite bättre, fruktigare och mer komplex Oud Wood, med typ 5x performance. Funkar typ året runt och överallt.
Haltane funkade tyvärr inte alls på mig. Anade det iof innan men ville ändå ge den en ärlig chans…
 
Har du låtit den lägga sig? Jag tycker den skiner mest efter 2-4 timmar med ouden, saffran och pralinen i samverkan med lite kvarvarande blomster. Citrusen är bara i öppningen typ.
Jepp, +5h och funkade inte alls.

Däremot gillar jag Carlisle. Bara suttit 1h på andra armen men jäklar vad bra den är!
Drömmer mig bort till en mörk, rökig, tvivelaktig herrklubb på Reeperbahn. Eller kanske ett julbord med Svetsarnas Riksförbund. Skitig, mörk och fräsch på samma gång typ.
(Nu ska jag bara försöka sälja in den till min respektive också, kanske ska formulera mig annorlunda då… 😂)
 
Någon som testat YSL - Babycat?
Många intressanta namn finns det bland parfymerna men vafan, BABYCAT?
Finns säkert ngn rimlig förklaring som t.ex. en måne runt jupiter eller latin för attraktion. Men annars har någon klivit på den lite för starka hostmedicinen.
 
Någon som testat YSL - Babycat?
Många intressanta namn finns det bland parfymerna men vafan, BABYCAT?
Finns säkert ngn rimlig förklaring som t.ex. en måne runt jupiter eller latin för attraktion. Men annars har någon klivit på den lite för starka hostmedicinen.
Om jag bar den på jobbet och en mugglare skulle säga: ”oj vad gott du luktar, vilken parfym är det där?” så skulle jag blåljuga på stört, ordet ’Babycat’ skulle aldrig lämna mina läppar…
 
Såg på deras instagram att det inte är supersnart, men det är inte bråttom på det viset. Såg att Sprayparfums hade den också.
Köpte min här:

Fri frakt över €100.
 
Tillbaka
Topp