En genomgång av de 12 hade varit guldTur du är i gott sällskap! För egen del har det blivit 12 flaskor Roja sedan förra september En Roja i månaden är lagom tempo!
Jag har säkert några av de du har själv, men ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En genomgång av de 12 hade varit guldTur du är i gott sällskap! För egen del har det blivit 12 flaskor Roja sedan förra september En Roja i månaden är lagom tempo!
Åå Herregud… jag var där något år sen med Roja men det räckte efter 10 flaskor.Tur du är i gott sällskap! För egen del har det blivit 12 flaskor Roja sedan förra september En Roja i månaden är lagom tempo!
Tänka jag skulle göra en längre recension/genomgång av de flesta jag äger/testat mer än säg 5 gånger och fortfarande har split på, så jag kan bedöma dem någorlunda rättvist och kanske göra någon form av topplista även om det i princip känns helt omöjligt Det bör vara ungefär kring 40st, då inga cologne inräknade. Om intresse finns i tråden, så klart!En genomgång av de 12 hade varit guld
Jag har säkert några av de du har själv, men ändå.
Jag sparar lite på dem till min lista som ovan nämnts när den blir av Men jag kan nämna några som går varmt just nu:Åå Herregud… jag var där något år sen med Roja men det räckte efter 10 flaskor.
Top 3 Roja för dig?
Av dom du nämnde så tycker jag Amber Aoud och Kuwait är speciellaTänka jag skulle göra en längre recension/genomgång av de flesta jag äger/testat mer än säg 5 gånger och fortfarande har split på, så jag kan bedöma dem någorlunda rättvist och kanske göra någon form av topplista även om det i princip känns helt omöjligt Det bör vara ungefär kring 40st, då inga cologne inräknade. Om intresse finns i tråden, så klart!
Jag sparar lite på dem till min lista som ovan nämnts när den blir av Men jag kan nämna några som går varmt just nu:
Amber Aoud, Sultanate of Oman, Chypré Extraordinaire, PDLN3, Qatar, Kuwait & Black Tier.
Verkligen! Såg i söndags att du har en Kuwait på hyllan, om den inte är tillräckligt speciell, hit me upAv dom du nämnde så tycker jag Amber Aoud och Kuwait är speciella
Härlig bild! Mästerverk alla tre! Föredrar du Diaghilev över CE?La upp en bild på Rolex tråden någon månad sen på mina Top 3, Diaghilev/Amber Aoud och Aoud. Köpte så mycket av Gents fysiska butik i Hbg så dom gav mig ett stativ Dyrt om det blir en hobby…
Hjälp mig med CE? hänger ej medHärlig bild! Mästerverk alla tre! Föredrar du Diaghilev över CE?
https://www.fragrantica.com/perfume/Roja-Dove/Chypre-Extraordinaire-51375.htmlHjälp mig med CE? hänger ej med
Tänka jag skulle göra en längre recension/genomgång av de flesta jag äger/testat mer än säg 5 gånger och fortfarande har split på, så jag kan bedöma dem någorlunda rättvist och kanske göra någon form av topplista även om det i princip känns helt omöjligt Det bör vara ungefär kring 40st, då inga cologne inräknade. Om intresse finns i tråden, så klart!
Jag har faktiskt aldrig luktat på den. Efter att ha kollat noterna… låter nice dock
Jag har faktiskt aldrig luktat på den. Efter att ha kollat noterna… låter nice dock
Snyggt! Då är det bekräftat, även om jag planerar att fortsätta göra efterforskningar som styrker detta
Jag har testat sjukt många "kloner" och äntligen nöjd.Snyggt! Då är det bekräftat, även om jag planerar att fortsätta göra efterforskningar som styrker detta
Min kom också idag
GrattisMin kom också idag
(Ber om ursäkt för den otroligt fula bilden)
Roja har släppt Manhattan igen fast som EDP, i vitt utförande
Kanske ska testa den igen, testade den nära inpå releasen så det är ett tag sen. Tror jag rankade den som topp 3 sämsta releaser 2021… men testade den inte mer än på pappersremsa ska sägas.Oud for happiness idag, gillarn skarpt! Väldigt safe