Kanske ska testa den igen, testade den nära inpå releasen så det är ett tag sen. Tror jag rankade den som topp 3 sämsta releaser 2021… men testade den inte mer än på pappersremsa ska sägas.
Jag gillar den också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske ska testa den igen, testade den nära inpå releasen så det är ett tag sen. Tror jag rankade den som topp 3 sämsta releaser 2021… men testade den inte mer än på pappersremsa ska sägas.
Dock gillar jag side effects merKanske ska testa den igen, testade den nära inpå releasen så det är ett tag sen. Tror jag rankade den som topp 3 sämsta releaser 2021… men testade den inte mer än på pappersremsa ska sägas.
Är det inte den som är lik Haltane?Kanske ska testa den igen, testade den nära inpå releasen så det är ett tag sen. Tror jag rankade den som topp 3 sämsta releaser 2021… men testade den inte mer än på pappersremsa ska sägas.
Och jag köpte 3(!) tom ford igår efter jag drack några öl trots att jag har köpstopp.Jag satt och spanade på en ny doft. Messade @S.L angående sidan (aldrig handlat där förut). På något jävla vänster råkade jag köpa. Blir nudlar denna månad också.
Så vilken är det? Jo, en rätt märklig historia.
Jag har lite samma hatkärlek till Boadicea som till Roja. Dryga jävla britter med ett narcissus komplex värre än King Jong Un. Boadicea har ju dock gjort en jäkla massa dofter med Christian Provenzano som jag råkar vara väldigt förtjust i.
Han gör onekligen vissa rejält värdelösa dofter också (Aqua Saphire, host host) men när det sitter, då jäklar sitter det. Ett rätt bra exempel på fullträff är ju Blue Saphire som är topp 3 all time för mig.
Just midnight degree vet jag inte om han varit inblandad i. I vissa dofter för Boadicea är han inte listad för men jag kan känna hans DNA rätt tydligt ändå. Denna är en sån. Om ni råkat dofta på den sinnessjukt jävla asdyra Boadicea - Nebolous så vet ni att den är rätt najs. För att inte säga magisk. Men för 1300 GBP eller lite drygt typ 16500 spänn ink frakt så är det ett veritabelt skämt i paritet med Roja. Midnight degree doftar exceptionellt likt Nebulous. Därför misstänker iaf jag att det är Provenzano som ligger bakom även denna trots att hans namn inte listas.
Den heter officiellt Boadicea the Victorious - Midnight men kallas Midnight degree då den är ett samarbete med https://nthdegreeglobal.com (the world’s leading private dining club enligt Boadicea). Ser ut som vilken trött jävla eventbyrå som helst om du frågar mig. Den bär även bolagets loga.
Hursomhelst, denna kostar "endast" 390€ efter deras höjning. MEN nichestory har den för 350€. Tror den ligger på Boadiceas hemsida för 325 GBP.
Tyvärr finns inte Midnight degree på Fragrantica.
Boadicea the Victorious All Fragrances
Discover the entire range of exquisite gender neutral perfumes created from the finest ingredients.www.boadiceaperfume.com
Vilka ?Och jag köpte 3(!) tom ford igår efter jag drack några öl trots att jag har köpstopp.
Eau de soleil blancVilka ?
Provade Eben fume i München igår och blev positivt överraskad. Blir nog en sådan till höst/vinter.
Ångrar mig redan. Ani skulle bli mitt nästa köp, det var bestämt, men glömde helt bort det.Vilka ?
Provade Eben fume i München igår och blev positivt överraskad. Blir nog en sådan till höst/vinter.
Eau de soleil blanc
Black orchid
Fucking fabolous (är inget fan av nötiga parfymer så den lär hamna i min säljtråd, köpte enbart på namnet och pga öl )
Haha låter bra.Eau de soleil blanc
Black orchid
Fucking fabolous (är inget fan av nötiga parfymer så den lär hamna i min säljtråd, köpte enbart på namnet och pga öl )
Sluta pajja min framtida försäljning!Första kommentaren jag fick på kontoret av Fucking Fabolous var; ” vad är det som luktar rengöringsmedel ” ?
Tur man inte köpte en flarra av den
Sluta pajja min framtida försäljning!
Har du testat Franck Boclet Vanille? Lira?Letar efter något manligt, varm och ”vaniljigt”.
Har ni några tips? Budget upp emot 1.5 kkr.
Lira 30ml för typ 950kr är jäkligt prisvärt!Har du testat Franck Boclet Vanille? Lira?
Nej det är väl oud for greatness?Är det inte den som är lik Haltane?
Nej, den nog mera BF i dessa dgr..
Nej, den nog mera BF i dessa dgr..
Japp, det har jag... sen några år tillbakaMenade om du hade Fru-fritt?
Tack för tips!Har du testat Franck Boclet Vanille? Lira?
Vad tror ni om denna? Kommer det vara en rip-off på Enigma? Ej testar någon av dessa, men Mancera har hittat inspiration från andra populära dofter förr.
Fattar. Tänkte mer på Cedrat Boise ./. Aventus, Instant Crush ./. BR540, Red Tobacco ./. Carlisle, det finns fler. Men nu har jag inte provat Enigma, ingen Roja Dove alls, för den delen, så vad vet jag här med...Allt från Mancera är ju uppjackat till max. Om något så är ju Roja lite motsatsen (Gulflinjen och Diaghilev undantagen). Svårt att se två så olika stilar bli lika. Men vadvet jag?
Men nu har jag inte provat Enigma, ingen Roja Dove alls, för den delen, så vad vet jag här med...