KL Homme är jag nyfiken på faktiskt, aldrig testat den.I min ungdoms dagar var det Karl Lagerfeld för hela slanten, först Classic sedan blev det KL Homme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KL Homme är jag nyfiken på faktiskt, aldrig testat den.I min ungdoms dagar var det Karl Lagerfeld för hela slanten, först Classic sedan blev det KL Homme
Många år sedan nu men vill minnas att den inte var så "överväldigande och skarp" som originaletKL Homme är jag nyfiken på faktiskt, aldrig testat den.
Photo gällde här. Minns inte ens hur den luktade.I min ungdoms dagar var det Karl Lagerfeld för hela slanten, först Classic sedan blev det KL Homme
Photo hanns med här också vet jag, minns likaledes inte något av den tyvärr.Photo gällde här. Minns inte ens hur den luktade.
Den där är en bok, whiskey & cigarr iklädd Tweedkavajen i skinnfåtöljen på fredagskvällen! Tack för splitt på den! Blir det en ny flarra när den är slut?KD:
Fredagkväll (snart). Bästa stunden på hela veckan.
Den provade jag aldrig, originalet var lika subtil som en dansk skallePhoto gällde här. Minns inte ens hur den luktade.
Funderade på det ikväll och ja, det tror jag nog att det blir.Den där är en bok, whiskey & cigarr iklädd Tweedkavajen i skinnfåtöljen på fredagskvällen! Tack för splitt på den! Blir det en ny flarra när den är slut?
kan nog stämma. Har för mig att jag köpte den sista året i gymnasiet, 1989.Blev lite förvånad när jag ser att den släpptes 88, känns som att den fanns i mitt liv tidigare än så.
Du borde väl ha Rojat dig igenom hela sortimentet snart? Åtminstone det som finns i butik?Det här har typ aldrig hänt, plöjt igenom ett gäng parfymbutiker och inte fått en enda wow-känsla. Drog igenom ett gäng från Boadicea, Roja, Amouage, Amouroud, Widian och massa lokala saker. Men det ryckte inte till ordentligt nån gång.
Bäst idag:
Boadicea - Vetiver imperiale
Boadicea - Vanquish
Amouage - Reflection 31
Du borde väl ha Rojat dig igenom hela sortimentet snart? Åtminstone det som finns i butik?
Var på NK och testade Dior Homme Intense. Tyckte att jag kände en viss chokladnot, vilket ej föll mig i smaken. Gillade dock dess "pudrighet"! Chanel Misia är en annan pudrig doft som jag älskar, men tyvärr lite väl för feminin för min del. Hade Dioren inte haft något gourmandig not hade den passat perfekt. Homme Parfum hade de inte inne. Verkade inte ens vara något säljaren kände till.
Den är riktigt fin.DD: Den som vet…
En fråga, vem är det egentligen som bestämmer ifall en doft är för kvinno, män eller unisex? Är det brukaren själv?
Hela branschen är lite efter. Var är parfymerna för intersexpersoner och fundersamma?En fråga, vem är det egentligen som bestämmer ifall en doft är för kvinno, män eller unisex? Är det brukaren själv?
Din kommentar kom passande då jag tänkte köpa doften blint. Tror det får bli en vanlig Extreme från Tallinks rea istället.Testade nya TF - Noir Extreme Parfum häromdagen, på papper förvisso så behöver kanske ge den en riktig användning innan jag kan säga med säkerhet vad jag tycker.
Men satan vilken otrevlig ”rökighet” den hade. Öppningen var ok men efter en stund var allt jag kunde känna en doft som påminde om inrökt kappa på gammal tant. Rökiga dofter kan vara härliga men inte när de luktar niktongult kuddfodral.
Kan ju inte säga att den är så ”svår” som jag upplevde den på stickan. Kanske är ngt helt annat om den får sitta en stund på huden. Men det vågade jag inte prova eftersom jag skulle umgås med folkDin kommentar kom passande då jag tänkte köpa doften blint. Tror det får bli en vanlig Extreme från Tallinks rea istället.
Dom kör på unisex.Hela branschen är lite efter. Var är parfymerna för intersexpersoner och fundersamma?