Notorious Niklas
Silver
Tro fan att den passar digDen måste jag köpa faktiskt. Halva samplen kvar. Satt så j-a bra på mig. Hudar och känsla är ju olika minst sagt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tro fan att den passar digDen måste jag köpa faktiskt. Halva samplen kvar. Satt så j-a bra på mig. Hudar och känsla är ju olika minst sagt.
Får nog revidera, nog inte min grej trots namnet.
Måste sluta blindköpa!!
DD…….Tömde min tidigare flarra så det fick bli en ny
Nu är jag ingen expert på Zaras dofter men äger några. Denna tycker jag håller rätt hyffsat men det är ju Zara och billigt så man kan inte förvänta sig alllt för mycket. Brukar ha min i gymmväskan nu när det börjar bli lite kyligare ute.Hur håller den i sig? Kommer ihåg Zara Silver som dog typ på en gång.
Du kan ju för tusan inte utelämna vilken parfym du väntar på!Tjena KS absolut bästa tråd! Long time no post.
Har haft en abnormt intensiv sommar och start på hösten och därmed dragit ner ordentligt på tid framför skärm och fritidssysslor, så parfymandet (kanske ett nytt ord?!) har tyvärr fått stå tillbaka. Upptäckte att intresset också svalnade en del i samband med att jag drog ner på antal reviews jag tittade på, tid jag spenderade på fraggan, etc. Men intresset har hela tiden puttrat i bakgrunden. Så, kom det ett släpp för en vecka sedan som gjorde mig sjukt intresserad.
Efter relativt kort betänketid slog jag till på ett blindköp och det beräknas komma idag. Vaknade 05.30 och kom på mig själv med att inte kunna somna om för att jag var så sjukt taggad på att testa doften. Så, nu sitter jag här igen och funderar på att köpa en backupflaska redan innan blinköpet anlänt. Antar att intresset är på väg tillbaka.
Men framförallt - och det som jag saknat mest hela tiden - ser jag fram emot att kunna dela saker med er i tråden. Det är ju sen gammalt att detta är den bästa tråden på KS och jag ser fram emot att spendera lite mer tid här med er.
Hahahahahaha, den hade jag ju tänkt hålla på tills paketet anländer. Men vi kanske kan få till någon gissning?Du kan ju för tusan inte utelämna vilken parfym du väntar på!
Versace eros......edp!!!!Hahahahahaha, den hade jag ju tänkt hålla på tills paketet anländer. Men vi kanske kan få till någon gissning?
Måste ge ett halvt rätt ändå. Detta är faktiskt en edp och just det är rätt signifikant för det specifika släppet.Versace eros......edp!!!!
TD Noir extreme parfum?Måste ge ett halvt rätt ändå. Detta är faktiskt en edp och just det är rätt signifikant för det specifika släppet.
H24?Måste ge ett halvt rätt ändå. Detta är faktiskt en edp och just det är rätt signifikant för det specifika släppet.
Tjena KS absolut bästa tråd! Long time no post.
Har haft en abnormt intensiv sommar och start på hösten och därmed dragit ner ordentligt på tid framför skärm och fritidssysslor, så parfymandet (kanske ett nytt ord?!) har tyvärr fått stå tillbaka. Upptäckte att intresset också svalnade en del i samband med att jag drog ner på antal reviews jag tittade på, tid jag spenderade på fraggan, etc. Men intresset har hela tiden puttrat i bakgrunden. Så, kom det ett släpp för en vecka sedan som gjorde mig sjukt intresserad.
Efter relativt kort betänketid slog jag till på ett blindköp och det beräknas komma idag. Vaknade 05.30 och kom på mig själv med att inte kunna somna om för att jag var så sjukt taggad på att testa doften. Så, nu sitter jag här igen och funderar på att köpa en backupflaska redan innan blinköpet anlänt. Antar att intresset är på väg tillbaka.
Men framförallt - och det som jag saknat mest hela tiden - ser jag fram emot att kunna dela saker med er i tråden. Det är ju sen gammalt att detta är den bästa tråden på KS och jag ser fram emot att spendera lite mer tid här med er.
TD Noir extreme parfum?
Nein på båda! Scrollade bak i tråden och såg att doften var uppe förra veckan. Tror det var @Notorious Niklas som uppmärksammade släppet som kommer från ett brittiskt hus.
Yes! Verkar som att många som testat Parfum-versionen (som var limiterad) tycker att EDP projicerar bättre. Sen får vi se hur det är med longevity.Väntar med spänning på min femma. Hört mycket bra om den
Manhattan.Yes! Verkar som att många som testat Parfum-versionen (som var limiterad) tycker att EDP projicerar bättre. Sen får vi se hur det är med longevity.
Manhattan.
Manhattan.
Hahahhahahahaha, well played @Tjabo !!Haha då kontrar jag med denna för att du inte köpte OG!
Kul! Den verkar minst sagt vara en vattendelare men blir väl också lätt så med ett så pass kontroversiellt släpp. Dels hur hela Manhattan-grejen hanterats, sedan hur Roja’s senare släpp varit över lag! Blir intressant att höra dina tankar!Nein på båda! Scrollade bak i tråden och såg att doften var uppe förra veckan. Tror det var @Notorious Niklas som uppmärksammade släppet som kommer från ett brittiskt hus.
Satt och övervägde att släppa den så sent som igår.
PDLN 3 fanns inte i lager när jag gjorde en beställning för ett tag sedan, lite avundsjuk på den även om de jag fick då är riktigt bra.Den är här. Fem minuter in älskar jag den. Men jag har alltid varit en sucker för tobaksdofter. Kan faktiskt vara så att det blir en till flaska av denna (mest för att jag redan splittar bort 40 ml ). Mer utförlig recension kommer efter att arbetsdagen är över och barnen nattade. Men här kommer en klassisk unboxing.
Var fasiken har du ställt den frågan? Känner mig personligt KRÄNGKT över att inte blivit tillfrågad om split nu när jag tänker efter…Den är här. Fem minuter in älskar jag den. Men jag har alltid varit en sucker för tobaksdofter. Kan faktiskt vara så att det blir en till flaska av denna (mest för att jag redan splittar bort 40 ml ). Mer utförlig recension kommer efter att arbetsdagen är över och barnen nattade. Men här kommer en klassisk unboxing.
Ja, PDLN 3 är riktigt fin. Det var just @Notorious Niklas som fick in mig på den linjen. Återstår dock att testa PDLN 2 - den är fortfarande outforskad för mig.PDLN 3 fanns inte i lager när jag gjorde en beställning för ett tag sedan, lite avundsjuk på den även om de jag fick då är riktigt bra.