Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem en dekant av denna för några veckor sedan, idag kommer hela flaskan. Riktigt härlig höst/vinter parfym som håller galet länge. Har läst lite om omformuleringar etc så hoppas att flaskan matchar dekanten.Leveransen gick fort! Är nedsprayad med Layton redan så får avvakta lite...men ska testa på armen redan nu
PDM Carlisle
Sjukt peppad på att testa den där.
Ett sprut på armen, och dry downen är verkligen fin! Får nog hålla ögonen öppna efter en hel flarraFick hem en dekant av denna för några veckor sedan, idag kommer hela flaskan. Riktigt härlig höst/vinter parfym som håller galet länge. Har läst lite om omformuleringar etc så hoppas att flaskan matchar dekanten.
FF är cool!Dagens köpstopp-leverans av Tom Ford…
Är ganska nöjd med alla. Kanske mest med FB från start, men behöver ge de lite mer tid. Freshien var lite tråkig kanske, hade önskar mig lite överdos i solkrämskänsla men luktar mest klassisk citrusfreshie med blomster i samma stuk som CK All. BO är ju aningen tantig kanske, men det är ju inne sägs det, får ge alla några dagar...
Dagens köpstopp-leverans av Tom Ford…
Är ganska nöjd med alla. Kanske mest med FB från start, men behöver ge de lite mer tid. Freshien var lite tråkig kanske, hade önskar mig lite överdos i solkrämskänsla men luktar mest klassisk citrusfreshie med blomster i samma stuk som CK All. BO är ju aningen tantig kanske, men det är ju inne sägs det, får ge alla några dagar...
Faktiskt. Luktar bäst på mig av dessa nu efter en timme. Men man får ju ändra sig, så vem vet vad man tycket snart.FF är cool!
Ska ge den en chans. Får kompensera med flinten.Tantig FTW!
Köpt Mitsuoko, Jicky och Shalimar (alla vintage) sista tiden. Lite svårt att se vad som är feminint i dem iofs men skit samma!
Har kört den i runt 5 år. Kul anekdot
Vilken procent har de nyaste?Dagens doft PDM Carlisle. Fick leveransen igår
Hur håller den i sig? Kommer ihåg Zara Silver som dog typ på en gång.DD…….Fick slut på min RWA flarra så det fick bli en ny
81% körde två duschar tidigt i morse och den matar fortfarande på bra.Vilken procent har de nyaste?
Och den gamla är 80%. Lär inte vara nån större skillnad än i huvudet för vissa om den håller så bra.81% körde två duschar tidigt i morse och den matar fortfarande på bra.
Får nog revidera, nog inte min grej trots namnet.FF är cool!
Helt klart en vattendelare! Jag uppskattar det annorlunda med den. Cool, som sagt men definitivt inte för alla.Får nog revidera, nog inte min grej trots namnet.
Måste sluta blindköpa!!
Jag är för tråkig kanske? Oud Wood-lover och allt.Helt klart en vattendelare! Jag uppskattar det annorlunda med den. Cool, som sagt men definitivt inte för alla.
Haha njaaaa! T.ex. Nouveau Monde är långt ifrån ”tråkig”! FF är inte för alla, oavsett hur våghalsig eller tråkig man är med sina parfymer, tror jagJag är för tråkig kanske? Oud Wood-lover och allt.
Den måste jag köpa faktiskt. Halva samplen kvar. Satt så j-a bra på mig. Hudar och känsla är ju olika minst sagt.Haha njaaaa! T.ex. Nouveau Monde är långt ifrån ”tråkig”! FF är inte för alla, oavsett hur våghalsig eller tråkig man är med sina parfymer, tror jag