• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Nic

Rolex
2-Faktor
Vilka tycker du är bäst av hans skapelser? Nu blev jag sugen på att testa om dem…
Jag tycker Panthea Iris är en av de bästa iris-dofterna på marknaden idag, så den kommer jag definitivt att sakna. Har som tur var en flaska vintage DHI och Rojas GB som godkända substitut.
Ô Hira är ett j*vla monster. Referensdoften när det kommer till labdanum/harts. Sjukt bra kvalité för priset (även om den är lite dyrare än övriga dofter i linjen).
Gillar man kryddiga dofter men en uns rökelse är Mortal Skin riktigt fin. Har en väldigt egen och intressant kombination av björnbär och bläck som bara funkar.
Black Gemstone är en mörk, rökig, träig och balsamisk sak som passar perfekt den här tiden på året. Ruskigt maskulin.
 

Richard1987

Panerai
DD, funkar året om!
20221124_074609.jpg
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Jag tycker Panthea Iris är en av de bästa iris-dofterna på marknaden idag, så den kommer jag definitivt att sakna. Har som tur var en flaska vintage DHI och Rojas GB som godkända substitut.
Ô Hira är ett j*vla monster. Referensdoften när det kommer till labdanum/harts. Sjukt bra kvalité för priset (även om den är lite dyrare än övriga dofter i linjen).
Gillar man kryddiga dofter men en uns rökelse är Mortal Skin riktigt fin. Har en väldigt egen och intressant kombination av björnbär och bläck som bara funkar.
Black Gemstone är en mörk, rökig, träig och balsamisk sak som passar perfekt den här tiden på året. Ruskigt maskulin.
Jag älskar ju iris! Panthea it is! TACK!
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Såg spännande ut. Kollar på ”påminner om”.

7F1B463E-5937-4441-9790-AA692D372FC3.png


Vafan? Känner inte igen en enda doft där?
Den är riktigt fin, ffa för det kallare halvåret. Musk, amber, honung och jasmine i huvudrollerna. Hittade till mig av en ren slump i samband med köp av nån annan vintagedoft där säljaren plötsligt undrade om jag ev. kunde vara intresserad av denna också? Känner inte igen en enda doft heller i ”reminds me of”-listan men följer på IG en av de som recenserat doften på Fraggan och vet att vår smak ofta är hyfsat synkad så blindköpte den gladeligen baserat på hans omdöme (priset var mycket överkomligt också, inte på de nivåer som oftast begärs på ebay för denna doft).
 

A_K

Omega
Välja DD är inte alltid lätt 😅

9E4851B2-75C3-4F5F-9B0D-88F5763A2A39.jpeg


Beställda och under leverans 😍
Widian - London
Boadicea the Victorious - Ardent
Ormonde Jayne - Black Gold
Montale - Café Intense
Maison Francis Kurkdjian - Oud Satin Mood
Parfums de Marly - Herod
Dior - Homme Perfum
 
Senast ändrad:

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Aoud
Amber Aoud
Enigma Aoud
Enigma
Innuendo
Elysium
Oligarch
Reckless
Emirates
Kuwait
Diaghilev

Favoriterna är nog 😊
Amber Aoud
Kuwait
Diaghilev

Funderar på DLN 3 men den är så jävla dyr så vill lukta på den först. Luktat på den innan? Vad tyckte du


Rätt likt min:

Amber aoud
Enigma
Enigma oud
Qatar
UAE
Danger
Reckless
L’Oscar
Elysium
Oligarch edp
Midsummer dream
Burlington

Sen har jag en liten diaghilev.

🙃
 

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Aoud
Amber Aoud
Enigma Aoud
Enigma
Innuendo
Elysium
Oligarch
Reckless
Emirates
Kuwait
Diaghilev

Favoriterna är nog 😊
Amber Aoud
Kuwait
Diaghilev

Funderar på DLN 3 men den är så jävla dyr så vill lukta på den först. Luktat på den innan? Vad tyckte du

Provat alla Roja som inte är diskade tror jag. Du kan få min PDLN 3. Typ 3ml. Vill du ha nr 2 också? Skicka pm med adressen.

Överhypad @Notorious Niklas doft.
Skojar bara Nicke 😄

20221124_191155.jpg
 
Senast ändrad:
Topp