Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är helt fantastisk men till min covid och allergi-näsa så har den för lite tryck.Dags för ännu ett blindköp. Är den bra? Här var det bara priset som styrde och inget annat.
![]()
Passande kontorsdoft kanske?Den är helt fantastisk men till min covid och allergi-näsa så har den för lite tryck.
Den är helt fantastisk men till min covid och allergi-näsa så har den för lite tryck.
Det beror på hur toleranta dina arbetskollegor är. Det är en seriös doft. Jag har inte vintage-versionen (utan magnetkork), jag köpte min år 2015 (när man kunde köpa 100 ml Amouage från Parfym.klick för dryga tusenlappen) och den har jag ingenting att anmärka på gällande prestation.Dags för ännu ett blindköp. Är den bra? Här var det bara priset som styrde och inget annat.
![]()
Absolut, inget i doften som skaver
Fixat några ml, tack för tipsetTesta Fragrance du Bois - New York intense. Inte samma som dennes namne från Nicolaï. FdB:n är fantamig 95% samma doft som Jubilation men med mer tryck.
Instämmer! Ett bättre val!Testa Fragrance du Bois - New York intense. Inte samma som dennes namne från Nicolaï. FdB:n är fantamig 95% samma doft som Jubilation men med mer tryck.
Ska vara väldigt lik UAE, man nog lär man prova den i alla fallNågon som köpt?
The summer capital of Saudi Arabia, the mountainous region of Taif provides a cool escape from the heat. For as far as the eye can see, fields of precious Roses grow along its slopes. This legendary Arabian Rose is further freshened by sparkling Aldehydes, Bergamot, and juicy Cassis, whilst the intoxicating scent of burning Frankincense and Oud Bakhoors mingle in the air. To wear Taif Aoud perfume is to feel the warmth of the sun and a cool mountain breeze caressing your skin.
KEY INGREDIENTS: Aldehydes, Rose, Cassis, Aoud, Frankincense
![]()
Vad är det som lockar, har inte du tillräckligt?Ska vara väldigt lik UAE, man nog lär man prova den i alla fallMen för mycket annat som lockar just nu
![]()
Haha! Har fortfarande en del Roja som måste inVad är det som lockar, har inte du tillräckligt?![]()
Nice! Hör av dig med vilka som är ett måste i samlingen.Haha! Har fortfarande en del Roja som måste inÄven The Spirit of Dubai - Haibah och sedan har jag letat fram gamla Bortnikoff-samples (pga senaste hypen @S.L & @G.Clooney bidragit med) som jag nu inser att jag behöver flaskor av men några är redan på G in där!
Vad spanar du själv på just nu?
PM!Nice! Hör av dig med vilka som är ett måste i samlingen.
Köper mest extraflaskor nu, för det är ju bara en tidsfråga innan vissa av mina favoriter diskas.
Plum nästan slut. Så hojta till om du ser en till
Edit: Försökte beställa Haibah men dem skickar inte till Spanien, fuck.
När du beställer, köp 1 till mig, swishar innan som vanligt.
Om du kan/vill. Ingen press.
Nice! Hör av dig med vilka som är ett måste i samlingen.
Köper mest extraflaskor nu, för det är ju bara en tidsfråga innan vissa av mina favoriter diskas.
Plum nästan slut. Så hojta till om du ser en till
Edit: Försökte beställa Haibah men dem skickar inte till Spanien, fuck.
När du beställer, köp 1 till mig, swishar innan som vanligt.
Om du kan/vill. Ingen press.
Har någon ett par ml som jag kan köpa av The Moon från Frederic Malle?
Personligen har jag inga förslag att ge dig, men själv brukar jag slänga ett getöga på "this perfume reminds me of" om du scrollar ner lite på fraggan:Var inne och provade några dofter från Byredo häromdagen och fastnade för varianten 1996. Kittlades av kombinationen av de djupa tonerna med trä, läder och lite krydda kombinerat med de mjuka blommiga tonerna.
Är inte så djuplodad inom parfymvärlden så skulle vilja fråga lite snällt om någon har tips på liknande dofter som jag borde prova innan jag slår till på 1996an?